Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, gjärd skrev:

Det er ingen som kan dømme noen å ha rent mel i posen selv, men det er likevel de som gaper høyest for å trekke deg ned :opplyser:

:skratte:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, gjärd skrev:

Det er ingen som kan dømme noen å ha rent mel i posen selv, men det er likevel de som gaper høyest for å trekke deg ned :opplyser:

Ja, hva i all verden skulle det bety?!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Det er omtrent som med reklamemerkingen i bloggen,- du er mer forvirret etter at du har lest det. :sprettoy: 

Og dette er jobben hennes som hun tjener en millionlønn på? Snakk om ufaglært arbeid!

Ét aspekt har riktignok blitt bedre: Det er langt mindre utlevering av umyndige tredjepersoner i bloggen i det siste, og det er veldig bra! Jeg håper hun også klarer å holde nye umyndige tredjepersoner unna bloggen når den tiden kommer, selv om lesertallene daler igjen.

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kjøkkenfrontene er HELT krise til resten av huset! Bodbyn fra Ikea hadde vært et bedre valg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mildemoses skrev:

Ja, hva i all verden skulle det bety?!

Kan desverre ikke gi deg en oppklaring på det :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser på at ByggDekor kommenterer i bloggen hennes, og til og med tar henne i forsvar der! (mot en som kalte kjøkkenet hennes "lite").
ER det vanlig praksis at et firma kommenterer i bloggen til kunder? Skryter av henne og forsvarer henne...
Og kaller henne "kjære deg"...
http://villapaprika.blogg.no/1469190583_kjkkenet_mitt_har_bli.html#comment

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at kjøkkenet ikke passer til resten av huset.

Og så blir jeg bare oppgitt hver gang hu  skriver om stilen sin, rocka eleganse, maskulint, romantisk osv. Bare putter hun på adjektiver som hun kommer på i farta? 

Veldig merkelig av byggdekor å kommentere slikt på bloggen. Kan dette være firmaet hun eier? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Jeg stusser på at ByggDekor kommenterer i bloggen hennes, og til og med tar henne i forsvar der! (mot en som kalte kjøkkenet hennes "lite").
ER det vanlig praksis at et firma kommenterer i bloggen til kunder? Skryter av henne og forsvarer henne...
Og kaller henne "kjære deg"...
http://villapaprika.blogg.no/1469190583_kjkkenet_mitt_har_bli.html#comment

Virker useriøst av et firma å drive å kommentere på den måten.. Er det er seriøst firma??

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Det første Camilla skal gjøre er å servere ungen en løgn. Du har ingen pappa, for du kom med storken! 

Av erfaring vet jeg at det beste er å kalle en stol for en stol - ferdig snakka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den byggdekorkommentaren i kommentarfeltet var helt på jordet.

Et fullstendig useriøst opplegg.

Endret av Prinsesse788
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man lærer ihvertfall hvor man ikke skal handle 😜 Firmaer som hadde kalt meg "kjære deg" hadde jeg virkelig begynt å lure på. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke se noe galt med byggdekor sin kommentar, med mindre den er blitt redigert. Kommentaren sier jo bare at man må gjøre det beste ut de kvadrat man har tilgjengelig. Ellers ser man jo hele tiden på IG og andre blogger at leverandører og firmaer tiltaler og hilser/kommenterer til sine samarbeidspartnere på en veldig vennskapelig og "venninne-aktig" måte. Kleint, men neppe ulovlig? Synes det er verre at det ikke kommer frem i innleggene hennes hva som er sponset og hva hun betaler selv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Fredrik29 skrev:

Klarer ikke se noe galt med byggdekor sin kommentar, med mindre den er blitt redigert. Kommentaren sier jo bare at man må gjøre det beste ut de kvadrat man har tilgjengelig. Ellers ser man jo hele tiden på IG og andre blogger at leverandører og firmaer tiltaler og hilser/kommenterer til sine samarbeidspartnere på en veldig vennskapelig og "venninne-aktig" måte. Kleint, men neppe ulovlig? Synes det er verre at det ikke kommer frem i innleggene hennes hva som er sponset og hva hun betaler selv. 

Ulovlig er det ikke nei, men som du sier litt kleint. Jeg har ikke sett kommentarer som er venninne-aktige på insta osv før, så var sikkert derfor jeg reagerte. Når jeg leser kommentarern igjen synes jeg den lød mye verre da jeg leste den første gang ;)

Jeg har sett mye mindre kjøkken før hos andre og i helt nye hus, og synes kjøkkenet var det fineste rommet, selv om det er en helt annen stil enn resten! Det er kanskje lite, men det er i allefall ikke klemt inn overskap som etter min mening spiser veldig mye av romfølelsen. Har man ikke behov for den lagringsplassen så vinner man en mer luftig følelse, og det synes jeg hun klarte. Så blir litt usaklig av en i kommentarfeltet å si at det er for lite for dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PetronellaPetrine
1 time siden, Joppe skrev:

Det første Camilla skal gjøre er å servere ungen en løgn. Du har ingen pappa, for du kom med storken! 

Av erfaring vet jeg at det beste er å kalle en stol for en stol - ferdig snakka. 

Selvfølgelig gjør hun ikke det. Kan ikke ta alt hun skriver bokstavelig. Noen ganger tror jeg hun rett og slett skriver ting kun for å få reaksjoner her inne.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Du kom med storken, det er den historien du skal få. For det er nettopp det du gjorde "

Ok...

Endret av RaraAvis78
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

I 8 klasse 14 år seinere. 

Læreren i naturfag: Også tar mannen sin erigerte penis inn i kvinnens vagina. Så for dere jenter og gutter, det er viktig å beskytte seg mot graviditet om man ikke ønsker det, ved bruk av feks kondom.

Lila Victoria: Jeg kom med storken jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kariannne skrev:

I 8 klasse 14 år seinere. 

Læreren i naturfag: Også tar mannen sin erigerte penis inn i kvinnens vagina. Så for dere jenter og gutter, det er viktig å beskytte seg mot graviditet om man ikke ønsker det, ved bruk av feks kondom.

Lila Victoria: Jeg kom med storken jeg :)

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...