Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, sweety pie skrev:

Er jo forskjell på å kopiere stilen og teksten helt, enn å bare ha noen bilder på insta? Just sayin...

Åndsverksloven er klar og tydelig på hva man kan og ikke kan med bilder andre har tatt og som publiseres av andre en eieren uten tillatelse. Det kan bli dyrt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa

Har ikke fulgt med så mye på den forrige tråden. Dessuten skrev jeg Instagram. Ikke Pinterest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er såå fornøyd med å bli nevnt i kommentarfeltet til VP! 

ANNE-L: Jeg beklager så mye. Jeg mente selvsagt at du skrev "ha en toppers DAG". Setningen var definitivt vridd og vrengt på. 

Kilde: http://bildr.no/view/R0RiN3hP

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å unngå å bli slettet for spekulasjoner, så refererer jeg til et innlegg på bloggen fra den tiden der hun hadde en bestevenn. Da skrev hun at hun hadde bestemt seg for en ny start (igjen), hun skulle ikke bo seg ihjel og hun og barna hadde satt opp ei liste over alt de ville oppleve. Hun fikk da noen kommentarer på at lesere håpet at hun denne gangen ville holde der hun lovet, spesielt overfor barna som gleder seg til de ulike turene. Om jeg ikke husker feil, så skulle de til England på forballkamp nå i mai..... Heldigvis fremdeles noen uker igjen av måneden da....

Endret av Dollyådi
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
14 timer siden, Varma skrev:

Og dette er fra ei som henger ut en kunde som har "kopiert" stilen hennes? Og som hun velger å henge ut offentlig i bloggen sin, istedenfor for å ta det direkte med den det gjelder. I tillegg så lar hun folk  skrive krenkende om  samme person  i kommentarfeltet, samtidig som hun selv skriker opp om hets og sjikane. Det var det med  "murblokker"  i glasshus..

Ja, det virket ikke som om tilhengerne tok det faktum at CØ selv også forsyner seg grovt av andres åndsverk med i betraktningen da de verbalt massakrerte Glade Hjem med CØs velsignelse. 

Jeg lurer på om det at CØ selv er tatt i å stjele andres åndsverk utallige ganger er årsaken til at hun ikke anmeldte Glade Hjem, for hun er nok ikke interessert i at noen skal gå hennes blogg så veldig mye nærmere i sømmene, vil jeg tro. 

Det samme gjelder påstandene hennes om hets og mobbing. Det har vært svært lite, om noe, av slikt her på Kvinneguiden. Men om noen hadde kompilert en liste over hva hun selv har skrevet av injurerende og sjikanerende utsagn ,-bare i bloggens kommentarfelt alene, så tror jeg mange hadde fått hakeslepp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Dollyådi skrev:

For å unngå å bli slettet for spekulasjoner, så refererer jeg til et innlegg på bloggen fra den tiden der hun hadde en bestevenn. Da skrev hun at hun hadde bestemt seg for en ny start (igjen), hun skulle ikke bo seg ihjel og hun og barna hadde satt opp ei liste over alt de ville oppleve. Hun fikk da noen kommentarer på at lesere håpet at hun denne gangen ville holde der hun lovet, spesielt overfor barna som gleder seg til de ulike turene. Om jeg ikke husker feil, så skulle de til England på forballkamp nå i mai..... Heldigvis fremdeles noen uker igjen av måneden da....

Husker veldig godt det innlegget jeg og. OPPLEVELSER for henne og ungene var det som skulle satses på. Har hun vært utenfor fylket med ungene etter dette innlegget?

Ganske spesielt å fokusere på flat mage igjen når du er 25 uker på vei :ler:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Dollyådi skrev:

For å unngå å bli slettet for spekulasjoner, så refererer jeg til et innlegg på bloggen fra den tiden der hun hadde en bestevenn. Da skrev hun at hun hadde bestemt seg for en ny start (igjen), hun skulle ikke bo seg ihjel og hun og barna hadde satt opp ei liste over alt de ville oppleve. Hun fikk da noen kommentarer på at lesere håpet at hun denne gangen ville holde der hun lovet, spesielt overfor barna som gleder seg til de ulike turene. Om jeg ikke husker feil, så skulle de til England på forballkamp nå i mai..... Heldigvis fremdeles noen uker igjen av måneden da....

Var visst Paris i mai. Nå er ikke mai over, da.

http://imgur.com/cz8VBm3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Francis skrev:

Var visst Paris i mai. Nå er ikke mai over, da.

http://imgur.com/cz8VBm3

Ja, ser det faktisk! Finner ikke igjen innlegget med fotballturen. Det må ha vært i en annen plass eller på insta. Hun skrev hun skulle til Manchester i mai og noen spurte hvilket lag der hun skulle se, det tror jeg aldri hun svarte på. Dette var omtrent samtidig som alle de andre reisene ble beskrevet. Kanskje noen andre husker igjen hvor det var?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Dollyådi skrev:

Ja, ser det faktisk! Finner ikke igjen innlegget med fotballturen. Det må ha vært i en annen plass eller på insta. Hun skrev hun skulle til Manchester i mai og noen spurte hvilket lag der hun skulle se, det tror jeg aldri hun svarte på. Dette var omtrent samtidig som alle de andre reisene ble beskrevet. Kanskje noen andre husker igjen hvor det var?

Google is your friend. Villa paprika Manchester gir dette innlegget. Står ikke noe om mai, er fra 13.3

http://imgur.com/jxTRpFr

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke var billett til dagens kamp da, for den ble avlyst pga. bombe på den ene tribunen! :ninja:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjon som omhandler kropp og spekulasjoner.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mye tyn her inne sist gang jeg kommenterte at de spiste i sofaen hele tiden. Jeg tok det til meg og forstår at det kanskje bare er hos meg vi spiser ved spisebordet. Jeg tør likevel kommentere igjen. Her ska hun tydeligvis ha gjester til frokost 17. Mai. Hun velger da å dekke bordet, inkludert et ekstra bord fra terrassen som er tatt inn og dekker inngangen til barnerommet, allerede 13. Mai. Det må være utrolig upraktisk å leve i det der hele langhelgen. På grunn av min jobb, så ser jeg og med skrekk på rømningsveien. Om noe skulle skje, så er det veldig vanskelig å komme seg ut fra barnerommet om noe skulle skje i mørket. 

 

Jeg vil og benytte anledningen til å si at jeg på nytt har lest innlegget ang alle opplevelsene og reisene. Hun skriver faktisk at barna skal få oppleve Paris, så det kan være at de skal reise med andre enn henne .(les far) 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Joppe skrev:

Hadde egentlig bestemt meg for å ALDRI kommentere mer i en VP tråd, men må bare en siste gang :P

Om hun har skaffet seg billetter til en United kamp, så er til hennes info, siste kamp i dag. Neste sesongs billetter er ikke lagt ut enda, da kampoppsett først blir klart i juli/august. Men, det er lov å prøve seg( les; lyve) ;) 

 

Var ikke dette samtidig som hun skrev en del om denne "rapperen" da, som hun hadde et så godt forhold til? Stille om han nå? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MadameDeRosa
2 timer siden, Dollyådi skrev:

Jeg fikk mye tyn her inne sist gang jeg kommenterte at de spiste i sofaen hele tiden. Jeg tok det til meg og forstår at det kanskje bare er hos meg vi spiser ved spisebordet. Jeg tør likevel kommentere igjen. Her ska hun tydeligvis ha gjester til frokost 17. Mai. Hun velger da å dekke bordet, inkludert et ekstra bord fra terrassen som er tatt inn og dekker inngangen til barnerommet, allerede 13. Mai. Det må være utrolig upraktisk å leve i det der hele langhelgen. På grunn av min jobb, så ser jeg og med skrekk på rømningsveien. Om noe skulle skje, så er det veldig vanskelig å komme seg ut fra barnerommet om noe skulle skje i mørket. 

 

Jeg vil og benytte anledningen til å si at jeg på nytt har lest innlegget ang alle opplevelsene og reisene. Hun skriver faktisk at barna skal få oppleve Paris, så det kan være at de skal reise med andre enn henne .(les far) 

Tror jeg ville ha gjort noenlunde det samme, om jeg kunne, fordi er man gravid så er ikke alltid formen på topp, så da gjelder det å forberede seg som best man kan de periodene man har energi. Kanskje det er derfor hun har forberedt såpass tidlig, jeg reagerer mer på alle planene som legges med reising og opplevelser nå som det kommer en ny baby, og en baby trenger ro og stabilitet, ikke å risikerere dengue-feber ved tre måneders alder satt på spissen.

Edit: Vi spiser også ved spisebordet, er vi de eneste her inne, er det ikke vanlig lengre? Mye koseligere å spise ved spisebordet, prate sammen og ha en koselig stund sammen med måltidet uten å være forstyrret av en TV. 

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Planlegging av turer og kjøp av hus? Det virker lite gjennomtenkt. Undret meg over hvordan man kan klare å leve etter infallsmetoden, jeg er dessverre helt avhengig av struktur i livet mitt og forutsigbarhet for resten av familien av både stort og smått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såklart helt likegyldig for oss lesere om hun gjennomfører alt det hun sa tidligere,  med tanke på reiser osv. Men får vondt av de andre som er involvert i dette. Kjedelig å få beskjed om at man skal ditt og datt, også skjer det aldri. Blir jo spennende å lese bloggen når de skal flere mnd til Thailand for eksempel ;)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Keikolina
14 minutter siden, Kvinne31 skrev:

Det er såklart helt likegyldig for oss lesere om hun gjennomfører alt det hun sa tidligere,  med tanke på reiser osv. Men får vondt av de andre som er involvert i dette. Kjedelig å få beskjed om at man skal ditt og datt, også skjer det aldri. Blir jo spennende å lese bloggen når de skal flere mnd til Thailand for eksempel ;)

Må være koselig for fansen å løpe inn å fortelle dette til frøken paprika ihvertfall. Kanskje de får en pyntepute i premie :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glade hjem har kopiert VP igjen. Det siste innlegget til GH er fra "dekk ditt 17.mai-bord-innlegget til VP. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia
9 minutter siden, nyher skrev:

Glade hjem har kopiert VP igjen. Det siste innlegget til GH er fra "dekk ditt 17.mai-bord-innlegget til VP. 

Ojsann, det varte omtrent ei helg før det var igang igjen😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
15 minutter siden, nyher skrev:

Glade hjem har kopiert VP igjen. Det siste innlegget til GH er fra "dekk ditt 17.mai-bord-innlegget til VP. 

Glade hjem har finere bilder og ett mer ryddig bord. Men Camilla låner bilder selv fra tid til annen, skal hun arrestere Ine på dette må hun stramme opp seg selv først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...