Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Francis skrev:

Hets? Hun er rask til å svare? Mener at merking av andres bilder er unødvendig? Når ble det hets? Festlig at det derimot er helt ok å virkelig hetse navngitte bloggere på VP-bloggen. 

Hun kommer aldri til å forstå det. Bare fordi andre mennesker er ugreie/bryter loven så er det ikke ok  at hun selv gjør det. 

Jeg er ikke religiøs, men den der med å behandle andre som du selv vil bli behandlet er likevel en grei leveregel. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Like lavmål som det såfall er å hetse folk fra KG i hennes kommentarfelt, noe HUN VELGER å la slippe gjennom. Forskjellen her er vel at ord som uintelligent, ubrukelige foreldre, stygge, lavmål, sjalu (burde vel brukt misunnelig, siden sjalu vel brukes i forbindelse med mellommenneskelige forhold) lite kunnskapsrike, og mye verre ord blir brukt. Hadde lyst til å kommentere Miriam i kommentarfeltet på bloggen igår, men siden jeg aldri har kommentert der, så har jeg ikke tenkt til å gjøre det heller. Dessuten var det en anonym der som "forsvarte" meg. Men syns det var spesielt og bli dratt inn i et kommentarfelt om pynt på barnevogna. Kunne ikke bry meg mindre om hva hun kjøper/får til barnet sitt. 90% av det jeg legger ut omhandler det økonomiske rundt SBN/VP driften, og hvordan hun behandler/behandlet leverandørene sine. 

Kunne jo tatt diskusjonen om hvem som på papiret er mest kunnskapsrik ihvertfall, uten å påberope meg å være mer intelligent/smart enn andre :fnise: 6 år på høyskole er nok mer enn gjennomsnittet :Puten at JEG mener at folk med høy utdannelse kan mer, eller vet mer om ting/livet generelt for det. 

Ps! Lurer forresten for hva som var hets i det som stod Anne-L? Hva som ble rapportert? 

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg den friheten å minne om reglene mot brukerdebatt. Med jevne mellomrom virker det som enkeltbrukere forsøker å fremprovosere regelbrudd (for eksempel brukerdebatt), ofte nye brukere. Oppfordrer til å ikke bite på tråden :smilyblomst:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med en liten baby... er det ikke slik at den kan vokse ganske mye de siste mnd/ukene før fødsel? 

Er og enig I det som ble sagt om å ignorere de som egger opp til brukerdebatt. Ignorerfunksjon en er gull verdt til tider😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hva er Chabby chick? Mente du Shabby Chic?

Chubby chicks? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
1 minutt siden, RaraAvis78 skrev:

Chubby chicks? :P

Ahaaaaa, selvfølgelig! At jeg ikke skjønte det! 

 

:ler:

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Et øyeblikk siden, MadameDeRosa skrev:

Ahaaaaa, selvfølgelig! At jeg ikke skjønte det! 

 

:ler:

Beklager,  mente shabby shit, dumme ordbok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
Et øyeblikk siden, Keikolina skrev:

Beklager,  mente shabby shit, dumme ordbok :ler:

Shabby shit  - old shabby shit you paint white in a shitty job for that "vintage" appeal,  and overcharge.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Et øyeblikk siden, MadameDeRosa skrev:

Shabby shit  - old shabby shit you paint white in a shitty job for that "vintage" appeal,  and overcharge.  

Jau :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, melatonin skrev:

Dette med en liten baby... er det ikke slik at den kan vokse ganske mye de siste mnd/ukene før fødsel? 

Den kan både vokse mye og det motsatte. Det er derfor ganske vanskelig å forutse fødselsvekt på et barn. Man er på UL i uke 18, for da er de fleste babyer på den samme størrelsen, uavhengig av tidligere svangerskap, størrelsen på tidligere barn, mors vekt/høyde, gener og andre ting.

Det er derfor veldig snålt av henne å påstå at legene anslår at hun får veldig liten baby, og dette har de allerede sett i lang tid. Selvfølgelig tilsier historikken hennes (de to andre var ikke så veldig store, og nr var vel prematur i tillegg?) at hun kanskje ikke er den som er mest disponert for å få store barn. Så sjansen er nok liten for at hun får en 4kg + baby. Allikevel er det irriterende at hun er så påståelig. Jeg har venninder i alle strl, og selv den største av de som også la på seg nærmere 30 kg i svangerskapet fikk en baby på snaue 3 kilo.  Mens ei annen igjen, som er slank som bare det, fikk et barn på nesten 5 kilo. Her er det derfor ingen fasiter. Og selv de pitteste små babyene blir lubne og gode etter ganske kort tid. 

Syk denne "trenden" med  å skulle de minste babyene.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
1 time siden, RaraAvis78 skrev:

Chubby chicks? :P

Jammen det er da oss, brukere i KG og VP tråden :fnise: ifølge VP sine tilhengere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Valetta skrev:

Den kan både vokse mye og det motsatte. Det er derfor ganske vanskelig å forutse fødselsvekt på et barn. Man er på UL i uke 18, for da er de fleste babyer på den samme størrelsen, uavhengig av tidligere svangerskap, størrelsen på tidligere barn, mors vekt/høyde, gener og andre ting.

Det er derfor veldig snålt av henne å påstå at legene anslår at hun får veldig liten baby, og dette har de allerede sett i lang tid. Selvfølgelig tilsier historikken hennes (de to andre var ikke så veldig store, og nr var vel prematur i tillegg?) at hun kanskje ikke er den som er mest disponert for å få store barn. Så sjansen er nok liten for at hun får en 4kg + baby. Allikevel er det irriterende at hun er så påståelig. Jeg har venninder i alle strl, og selv den største av de som også la på seg nærmere 30 kg i svangerskapet fikk en baby på snaue 3 kilo.  Mens ei annen igjen, som er slank som bare det, fikk et barn på nesten 5 kilo. Her er det derfor ingen fasiter. Og selv de pitteste små babyene blir lubne og gode etter ganske kort tid. 

Syk denne "trenden" med  å skulle de minste babyene.

Takk for et informerende og fint svar :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elyanie
1 time siden, Oz- skrev:

Tar meg den friheten å minne om reglene mot brukerdebatt. Med jevne mellomrom virker det som enkeltbrukere forsøker å fremprovosere regelbrudd (for eksempel brukerdebatt), ofte nye brukere. Oppfordrer til å ikke bite på tråden :smilyblomst:

:fnise: Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Endret av RaraAvis78
Slettet etter å ha blitt oppmerksom på forumregler :-)
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Omtale av barn er liksom ikke helt lov her. Regner med at det gjelder ufødte barn med navn også. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser litt over dette med at det skal være stas at babyen er liten og sånt jeg. Da jeg gikk gravid var babyen i magen mindre. En del mindre enn gjennomsnittet. Jordmødre og leger var bekymret, og det ble jo jeg også. For meg er det litt hårreisende at man skal "skryte" av å få liten baby. 

Snakker av erfaring når jeg sier at det ikke er sååå stas. Alle babyer er jo små, nesten uansett. Men de som er ekstra små er liksom ekstra skjøre også.. babyen min slet lenge med å ta til seg nok mat, feks. Vi var på ørten kontroller på grunn av liten vektoppgang og stagnering. Det stabiliserte seg til slutt, heldigvis. Men JEG synes ikke man skal juble over at babyen er ekstra liten :( det er ikke bare bare

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, og diskusjon som omhandler barn.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...