Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MadameDeRosa

Helt ærlig syns jeg mange av innleggene her er over streken. Om hun har IKEA-bagger under senga, hva så? Og jeg tror at det siste en person i den situasjonen trenger, er å bli mobbet. Det er ikke annet enn destruktivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... Villa von Krogh er iallefall høyere oppe på blogglisten enn VP nå, så da har hun iallefall ingen grunn til å kalle seg Norges største interiørblogger... 🙊😂 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere henger dere så jævlig opp i skrivefeil...

Huset er nydelig.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bringebæret skrev:

Paprika: DET HETER HYPEREMESIS!!! For svarte da. Ikke hypermesis eller hypermessis.

Ja, fy søren... Tenk å skrive det feil hver gang, for svarte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Varma

Jaja, trenger ikke å kunne rettskriving for å ligge på bloggtoppen ivertfall:fnise: men fra spøk til alvor, så bloggere trenger ikke å kunne rettskriving når det er det de lever av? Okay, så da trenger ikke sykepleierne å kunne medikament regning heller da? Bare de er sååå hyggelige mot pasientene:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Varma skrev:

Jaja, trenger ikke å kunne rettskriving for å ligge på bloggtoppen ivertfall:fnise: men fra spøk til alvor, så bloggere trenger ikke å kunne rettskriving når det er det de lever av? Okay, så da trenger ikke sykepleierne å kunne medikament regning heller da? Bare de er sååå hyggelige mot pasientene:P

For et latterlig eksempel du kom med om bloggere og sykepleiere! At C har dysleksi, kan hun ikke noe for.. Hun er nok klar over dette, blir som å plage den stakkaren i klassen som alltid skrev feil på tavla. Skjerpings! Det er heller ikke sikkert hun har noen til å rette innleggene hennes tilgjengelig til en hver tid? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
4 minutter siden, Sialove skrev:

For et latterlig eksempel du kom med om bloggere og sykepleiere! At C har dysleksi, kan hun ikke noe for.. Hun er nok klar over dette, blir som å plage den stakkaren i klassen som alltid skrev feil på tavla. Skjerpings! Det er heller ikke sikkert hun har noen til å rette innleggene hennes tilgjengelig til en hver tid? 

Har jeg nevnt navn??? Tror ikke det altså :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sialove skrev:

C har IKKE  dysleksi,det  har hun iallefall skrevet i tidligere innlegg på bloggen 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Varma skrev:

Har jeg nevnt navn??? Tror ikke det altså :) 

Det du skrev var alt for indirekte :) 

2 minutter siden, Emilim skrev:

C har IKKE  dysleksi,det  har hun iallefall skrevet i tidligere innlegg på bloggen 

Kan godt være hun har gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VP har selv sagt hun IKKE har dysleksi!

Å sammenligne det at vi påpeker hennes voldsomme mengde skrivefeil med å "plage den stakkaren i klassen som alltid skrev feil på tavlen"...
VP velger selv å skrive offentlig!  Det er skrivingen som betaler lønnen hennes!
"Stakkaren i klassen" valgte ikke selv å måtte skrive på tavlen foran hele klassen...

Hadde VP hatt litt yrkesstolthet hadde hun sørget for at feil var luket bort før hun publiserer innleggene sine!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Sialove skrev:

Ja, det har hun!!! Bare se linken helt på toppen av siden her 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
4 minutter siden, Sialove skrev:

Flere av de på bloggtoppen som IKKE kan rettskriving, til info! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er slurvefeil/stavefeil, men hun skriver veldig uforståelig generelt sett. Jf. "jordmødrene har ikke skygget bort noe". Jeg forstår ikke hva som menes, er det dialekt? 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, FruRosa skrev:

VP har selv sagt hun IKKE har dysleksi!

Å sammenligne det at vi påpeker hennes voldsomme mengde skrivefeil med å "plage den stakkaren i klassen som alltid skrev feil på tavlen"...
VP velger selv å skrive offentlig!  Det er skrivingen som betaler lønnen hennes!
"Stakkaren i klassen" valgte ikke selv å måtte skrive på tavlen foran hele klassen...

Hadde VP hatt litt yrkesstolthet hadde hun sørget for at feil var luket bort før hun publiserer innleggene sine!

Jeg får bare samme følelse når jeg leser denne tråden, som jeg fikk da stakkeren i klassen måtte opp til tavla :) ja, det er mye skrivefeil, men hvor ofte må det diskuteres? Yrkesstolthet.. Ser man ikke sine egne skrivefeil, så gjør man ikke det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men yrkesstoltheten burde fått henne til å finne en måte å luke ut feilene på!
Om hun ikke ser dem selv bør hun kjøre et retteprogram, eller benytte seg av en korrekturleser.

Og hun bør slutte å bruke ordtak, for hun har ikke snøring på hva de betyr! ...eller hvordan de egentlig lyder...

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides

Hadde jeg vært Camilla hadde jeg skrevet feil bare for å irritert dere, det er sannelig mye hun får for 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som tjener gode penger på skrivingen sin bør ta jobben og leserne såpass på alvor at vedkommende gjør det hun/han kan for å skrive korrekt!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...