Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Utifra hvordan hun skriver, så virker det jo som hans ikke vil ha noe med barnet å gjøre. Tragisk, han er tross alt 30år . 

Kan ikke være lett for Camilla og vite at han er med andre damer sånn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men ærlig talt, hun visste vel at det kom til å ende sånn? Hun er 3 mnd på vei, med andre ord så var hun vel gravid når hun skrev det innlegget om hvor fæl han hadde vært når det "ble slutt" i våres? Det blir for dumt at hun nå skal sitte å leke offer atter en gang og få all sympati i verden, når hun strengt tatt har lagt opp til dette selv.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
9 minutter siden, Birdo skrev:

Men ærlig talt, hun visste vel at det kom til å ende sånn? Hun er 3 mnd på vei, med andre ord så var hun vel gravid når hun skrev det innlegget om hvor fæl han hadde vært når det "ble slutt" i våres? Det blir for dumt at hun nå skal sitte å leke offer atter en gang og få all sympati i verden, når hun strengt tatt har lagt opp til dette selv.

Jo, men har vondt av henne likevel. Å gå gjennom ett tungt svangerskap alene er nok ikke greit. Håper hun har mye støtte fra andre kanter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Birdo skrev:

Men ærlig talt, hun visste vel at det kom til å ende sånn? Hun er 3 mnd på vei, med andre ord så var hun vel gravid når hun skrev det innlegget om hvor fæl han hadde vært når det "ble slutt" i våres? Det blir for dumt at hun nå skal sitte å leke offer atter en gang og få all sympati i verden, når hun strengt tatt har lagt opp til dette

Hun hadde nok håpet det endret seg, og særlig når det kom et barn inn i bildet. Jeg tror hun håpet i det lengste at han ville bli bare hennes, at hun ble litt blindet av kjærlighet. Det er jo ikke noe nytt. Er bare det at hun blogger om det. Det er jo ikke første gang i verden noe sånt skjer. 

Jeg synes oppriktig synd på henne. Uten erfaring forøvrig, klarer jeg å sette meg litt inn i hvordan hun må føle seg akkurat nå. Sveket, bedratt, ensom og alene. Og kvalm 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først fortalte hun om bruddet, og hvordan han hadde sveket og bedradd henne. Så, for få dager siden da graviditeten ble kjent, skrev hun at ingen hadde vært utro og at Hans hadde vært med på flyttelasset. I dag skriver hun i kommentarfeltet at han har bedradd henne hele tiden.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart forumet koker, og vi tar av her inne. 

Hun har jo så mange forskjellige forklaringer til samme sak, og ingenting henger sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, for en situasjon hun har satt seg i. Synes egentlig litt synd på henne. Var kanskje ikke dette hun trodde skulle skje.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier litt om kvinnfolkene han er med da. Hvem vil rote og date med en mann som skal bli far og som har stukket av fra ansvaret. Han er 30 år? Virkelig umodent og idiotiske kvinnfolk han får på kroken. Skjønner Camilla synes dette er vondt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si hun legger ut om han i kommentarfeltet! Syns litt synd på henne. Hun skriver jo også noe om at han slang ei anna dame i trynet hennes ikveld. Kanskje hun trodde det var de to dagen førog at de var enige om å beholde. Men nå høres det jo nesten ut som om han ikke vil ha noe med barnet å gjøre? Kan ikke være lett å være forelsket og gravidhormonell samtidig. Mulig det er derfor hun vingler så!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun sletter en god del innlegg under siste blogginnlegg,  mulig hun angrer litt allerede.

Er jo drøyt endel av det som skrives

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at situasjonen er frustrerende. Har vært der selv (kanskje ikke like ille, men med en far som ikke ville ha barnet sitt osv). Det er innmari tøft og vanskelig. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor hun legger såpass ut om det på bloggen sin. Hun er jo en voksen dame..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
4 minutter siden, loffen skrev:

Nå har det innlegget plutselig ingen kommentarer..

Nei hun slettet nok alle kommentarer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk akkurat lest kommentarfeltet før det ble sletta. Og hvis det hun skriver er sant, synes jeg synd på henne. Men er redd for at hvis hun skal fortsette med å utlevere han sånn, kommer familien hans til å lange ut mot henne. Og det tror jeg ikke hun trenger akkurat nå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje like greit at kommentarene er slettet, med tanke på hva bloggeren selv hadde skrevet.
Jeg skjønner at svik oppleves veldig smertefullt og opprivende, og at man har lyst til å rope det ut for hele verden - men (kommentarfeltet i) en blogg er sjelden det lureste stedet å gjøre det, da det rammer så mange flere enn akkurat bare denne ene personen man vil utlevere. Til sist vil det bite en tilbake i rumpa også, dessverre.
Forutsatt at bloggerens versjon er den rette historien. Det kan vi jo ikke vite ut fra det jeg leser i tråden her, eller kan vi det?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Butternut skrev:

Jeg fikk akkurat lest kommentarfeltet før det ble sletta. Og hvis det hun skriver er sant, synes jeg synd på henne. Men er redd for at hvis hun skal fortsette med å utlevere han sånn, kommer familien hans til å lange ut mot henne. Og det tror jeg ikke hun trenger akkurat nå.

Men, om alt stemmer, bør hun være så tøff å stå opp for seg selv og ikke minst stå for det hun skriver om han.

Endret av Joppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...