Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bluebird1992

@Sgl: Grunnen til at det vises til hvor noe er skrevet er for å verifisere at det man refererer til faktisk er hentet fra bloggen og ikke bare er spekulasjoner fra løse lufta. 

Bloggen er offentlig og brukes bl.a. som salgskanal for firmaet Camilla er deleier i, og hvem som helst kan selvsagt mene hva man vil om den. I Norge har vi heldigvis ytringsfrihet, og takk og lov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, melatonin skrev:

Jeg savner interiøret. Har veldig sympati for henne nå når hun er så kvalm og dårlig, men måtte le når jeg leste det siste innlegget. Å skrive at babyen har det fint, men at det ser svart ut for henne høres det jo ut som om hun er døden nær. Forøvrig bryr det meg ikke hvem hun får barn med og familieproblemer, synes det ser ut som om hun gjør en god jobb som mor ellers, og så lenge hun er fornøyd er der jo bra. Hadde vært koselig med litt babyrom interiør, men blir vel ikke det i den leiligheten.

Ja vil tro det blir trangt med eget babyrom der når det bare er to soverom, og hennes soverom er jo veldig lite. Tenker hun kommer til å flytte i løpet av sommeren. Blir jo trangt med så mange mennesker i leilgheten, selvom håkon har de andre barna annenhver uke eller noe i den duren. Men hadde vært koselig å sett hvordan hun vil innrede det barnerommet. Anebfaler deg å sjekke ut toneostensen på instagram, hun ha rlaget det kuleste rommet til sønnen sin :) Jeg husker fra unge mødre at Camilla var fryktelig dårlig med matilde. Var ekstremt dårlig selv, så kjenner meg igjen. Mitt ga seg ikke før barnet var ute. Håper C slipper å ha det sånn i 9 mnd....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface

I bloggen skrev hun at hun sikkert vil bli boende i leiligheten til babyen er et par måneder gammel. Hun har termin tidlig høst i år. I det samme innlegget skriver hun også at hun at hun blir i leiligheten til høsten 2017. 

(http://villapaprika.blogg.no/1454489846_hvordan_blir_det_lill.html)

Altså- det er jo ikke rart det blir mye forvirring og selvmotsigelser når hun ikke klarer å holde tunga rett i munnen i det samme innlegget engang! Kanskje en bloggpause ville ha hjulpet litt? Dette går jo ikke!

Endret av Pizzaface
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Pizzaface skrev:

I bloggen skrev hun at hun sikkert ville boende i leiligheten til babyen er et par måneder gammel. Hun har termin tidlig høst i år. I det samme innlegget skriver hun også at hun at hun blir i leiligheten til høsten 2017. 

(http://villapaprika.blogg.no/1454489846_hvordan_blir_det_lill.html)

Altså- det er jo ikke rart det blir mye forvirring og selvmotsigelser når hun ikke klarer å holde tunga rett i munnen i det samme innlegget engang! Kanskje en bloggpause ville ha hjulpet litt? Dette går jo ikke!

Tror nok hun mener høsten 2016, skrivefeil kan forekomme...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface

Hun skriver at hun har termin tidlig på høsten og skriver eksplisitt om mulig utflytting i 2017. Man skriver vanligvis ikke årstallet man er inne i, men heller "i år", f.eks.. Om neste måned skriver jeg ikke mars 2016. Det er vel ikke vanlig for Camilla engang.

Da tror jeg heller at hun har litt mye forskjellig oppi hodet sitt for tida og ikke vet helt selv hva hun tror og mener. Derav forslag om bloggpause.

Og hun har ikke dysleksi heller, for det har hun skrevet at hun ikke lider av. Hun har bare veldig dårlig tid hver gang hun skriver innlegg. (http://villapaprika.blogg.no/1454270300_lysere_tider.html)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Pizzaface skrev:

Hun skriver at hun har termin tidlig på høsten og skriver eksplisitt om mulig utflytting i 2017. Man skriver vanligvis ikke årstallet man er inne i, men heller "i år", f.eks.. Om neste måned skriver jeg ikke mars 2016. Det er vel ikke vanlig for Camilla engang.

Da tror jeg heller at hun har litt mye forskjellig oppi hodet sitt for tida og ikke vet helt selv hva hun tror og mener. Derav forslag om bloggpause.

Og hun har ikke dysleksi heller, for det har hun skrevet at hun ikke lider av. Hun har bare veldig dårlig tid hver gang hun skriver innlegg. (http://villapaprika.blogg.no/1454270300_lysere_tider.html)

Folk blingser jo ofte på årstallene da... jeg skriver enda 2015 selvom det er 2016. Trenger ikk legge hele verden i sånne type feil. Hun flytter nok før barnet født, evt like etterpå

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface

Ja, men du skriver ikke "sommeren 2016" om i år vel! Da skriver du bare "til sommeren"?!

Og det er da ikke å "legge hele verden i sånne type feil" at jeg påpeker en mulig grunn til at folk blir forvirret over det selvmotsigende vissvasset de leser i bloggen! 

Glem det. Ha en flott kveld! 

Endret av Pizzaface
irritasjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Pizzaface skrev:

Ja, men du skriver ikke "sommeren 2016" om i år vel! Da skriver du bare "til sommeren"?!

Og det er da ikke å "legge hele verden i sånne type feil" at jeg påpeker en mulig grunn til at folk blir forvirret over det selvmotsigende vissvasset de leser i bloggen! 

Glem det. Ha en flott kveld! 

Enig med du ;) 

Noen liker å kverulere litt for mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, neiognei skrev:

I dag skal hun jo da for øvrig bli alenemamma.

Det er snodig. Hun endrer det der fra dag til dag. Snart er de gift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Xstrella skrev:

Trist hun blir alenemor da. Rart barnefaren ikke vil. De som var så forelsket.

Var vel hun som var "blindt" forelsket😜

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo vondt å lese hvor bedratt hun blir. Det er nok ikke lett - særlig ikke nå som hun er ekstra sårbar og følsom. Jeg kjenner dem jo ikke, men forstår meg virkelig ikke på Hans, trodde ikke det om han. Det er tydelig at hun er klar over at han leser bloggen, og ønsker at kommentarene skal stikke litt i han. Det spørs da. Dette kan potensielt bli stygt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hun er bitter men forstår likevel ikke vitsen med å henge han ut på den måten.

Det er en mannhun må forholde seg til i mange år.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun kommer til og angre på hva hun skriver og kommer til og slette det når hun har roet seg ned litt 

Hun er sint og lei seg stakkars.

Syns virkelig synd på henne.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok litt for "in the moment" nå til at hun tenker på det. Alle har vi vel handlet i affekt. Og angra i etterkant. Hun ønsker nok å få sagt til han det som framkommer i kommentarene, men skal ikke "mase" på han direkte heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...