MarianneE Skrevet 23. september 2015 #781 Del Skrevet 23. september 2015 For et rør. Det er jo som det sammensuriumet jeg kan finne på å si etter to flasker vin🙈 Jeg ble sittende og lure på om hun var full... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 23. september 2015 #782 Del Skrevet 23. september 2015 For et rør. Det er jo som det sammensuriumet jeg kan finne på å si etter to flasker vin da kan vi jo tenke oss til hvor ille det blir når hun ER full! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlomsterMaja Skrevet 23. september 2015 #783 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) "Lag ikke dårlig stemning når lyset er tent" - Noen må jo bare gripe sjansen å lage posters eller kopper med inngraverte visdomsord Endret 23. september 2015 av BlomsterMaja 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 23. september 2015 #784 Del Skrevet 23. september 2015 "Lag ikke dårlig stemning når lyset er tent" - Noen må jo bare gripe sjansen å lage posters eller kopper med inngraverte visdomsord 😂😂😂 Jeg dør! Det verste er at jeg har minst 10 personer på vennelisten min på Facebook som lett hadde delt disse fantastiske visdomsordene med et bilde av et tent lys eller en rose bak. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. september 2015 #785 Del Skrevet 23. september 2015 Også må dere ikke glemme at "din venn har også enn(!) venn" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 23. september 2015 #786 Del Skrevet 23. september 2015 "Lag ikke dårlig stemning når lyset er tent" - Noen må jo bare gripe sjansen å lage posters eller kopper med inngraverte visdomsord Ja please - kan noen lage et fint bilde med dette uforglemmelige sitatet? Må ha det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. september 2015 #787 Del Skrevet 23. september 2015 Uff, dette var morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 24. september 2015 #788 Del Skrevet 24. september 2015 Tråden er ryddet for hets. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 24. september 2015 #789 Del Skrevet 24. september 2015 :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 24. september 2015 #790 Del Skrevet 24. september 2015 Bare å se frem til ennå bedre sitater fra Glade Hjem...............Det kan nesten ikke bli verre:-( 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 24. september 2015 #791 Del Skrevet 24. september 2015 Nå annonserer hun på instagram at hun skal ha en ny fysisk butikk igjen, øøøh var det ikke det som gikk rett vest tidligere i sommer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 25. september 2015 #792 Del Skrevet 25. september 2015 Nå annonserer hun på instagram at hun skal ha en ny fysisk butikk igjen, øøøh var det ikke det som gikk rett vest tidligere i sommer? Lett å la seg rive med........ Kan liksom ikke helt skjønne at denne "butikken" skal gå noe bedre enn den som var i gågaten. Det kryr av den type butikker, og hvor mye putetrekk kan en egentlig selge?, eller duftlys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. september 2015 #793 Del Skrevet 25. september 2015 Lett å la seg rive med........ Kan liksom ikke helt skjønne at denne "butikken" skal gå noe bedre enn den som var i gågaten. Det kryr av den type butikker, og hvor mye putetrekk kan en egentlig selge?, eller duftlys? Også så dyre priser som de har! Duftlys f.eks, hun selger Durance-lysene til 205 kr i nettbutikken og billigste frakt er 98 kr! De koster maks 179 stort sett alle andre steder. Fant de til 139 i en nettbutikk med gratis frakt også. Hos Stylebynorway må du handle for over 1000kr for å få fri frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. september 2015 #794 Del Skrevet 25. september 2015 Altså, herlighet 303 kr for et lys! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 25. september 2015 #795 Del Skrevet 25. september 2015 (endret) Også så dyre priser som de har! Duftlys f.eks, hun selger Durance-lysene til 205 kr i nettbutikken og billigste frakt er 98 kr! De koster maks 179 stort sett alle andre steder. Fant de til 139 i en nettbutikk med gratis frakt også. Hos Stylebynorway må du handle for over 1000kr for å få fri frakt. Er jo en helt syk fraktpris hos dem Må jo dra noe vanvittig ned! Men tror de selger mye store ting, og derfor tjener så greit. Og hadde det ikke vært for Glade Hjem, så hadde de nok ikke tjent så mye Endret 25. september 2015 av Bootybuilder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 25. september 2015 #796 Del Skrevet 25. september 2015 Også så dyre priser som de har! Duftlys f.eks, hun selger Durance-lysene til 205 kr i nettbutikken og billigste frakt er 98 kr! De koster maks 179 stort sett alle andre steder. Fant de til 139 i en nettbutikk med gratis frakt også. Hos Stylebynorway må du handle for over 1000kr for å få fri frakt. De Durance lysa kan du jo kjøpe hos nærmeste interiøs butikk eller Home&cottage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. september 2015 #797 Del Skrevet 25. september 2015 De Durance lysa kan du jo kjøpe hos nærmeste interiøs butikk eller Home&cottage Har ikke de her jeg bor, så jeg har bestilt hos BliVakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 25. september 2015 #798 Del Skrevet 25. september 2015 De Durance lysa kan du jo kjøpe hos nærmeste interiøs butikk eller Home&cottage Her i byen får du kjøpt de i blomsterbutikken og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. september 2015 #799 Del Skrevet 25. september 2015 Det som plager meg så veldig, er at hun slipper unna med å ikke merke på IG.. Det er ganske mange som har klagd på henne, men hun har aldri skrevet reklame på noe som helst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 25. september 2015 #800 Del Skrevet 25. september 2015 Her i byen får du kjøpt de i blomsterbutikken og Ja tror de fleste "steder" selger disse lysene nå😊 Har jo blitt sånn allemannseie😛 Her i hus duger fortsatt duftlys fra IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg