Gå til innhold

11 september angrepet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tviler på at noen fly klarer og få to av verdens sterkeste og mest solide bygninger til og rase sammen jeg sier ikke at det var amerikanerne selv som sto bak angrepet, Men jeg stoler ikke på den offentlige forklaringen.

Se bare på måten de to bygningene raser sammen på, Hadde de rast sammen som forklart i den offentlige rapporten så hadde de tippet sideveis og flybensin kan ikke få en bygning til å rase sammen. Og alle kan klart og tydelig se at en bombe går av rett før begge bygningene raser også hører vi flere eksplosjoner i det bygningene er i ferd med å rase.

 

Anonymkode: 3fede...79c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv er jeg ung nok til å kunne tvile på at det noensinne var to helt like tårn  i New York. 

Anonymkode: 37ce9...b1b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tilbøyelig til å tro at det var de to flyene som forårsaket alt, men jeg er litt skeptisk. Husker det var masse styr med at mange rapporterte at det var bomber plassert i både kjeller og 1. etasje tror jeg, og høyere opp. Og at man kunne se noen av de høyere opp detonere i det flyet traff. 

 

Finnes mange teorier om dette, blant annet dette med at flyene ikke gikk tvers igjennom mtp for stor fart de hadde. (men fly er jo lagd av utrolig lett og tynt materiale så jeg vet ikke) - 

Jeg liker ikke være helt tinfoil men syns det er spennende å diskutere i alle fall! 

Om man samler arumentene for at det var bomber involvert så bygger det seg opp en del rare elementer som ikke stemmer helt. Men om jeg tror på det? Hmm.

Anonymkode: e384b...416

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer litt random på en ting.... det var nermere 3000 mennesker som døde den dagen, hvordan i allverden gjør man det med alle begravelsene ? 😩 

Anonymkode: 5517a...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den mektige eliten som står bak alt, det er en sammensvergelse for å få kontroll over befolkningen. Eliten sprøyter oss med mystiske kjemikalier fra fly, det gjør de for å forsterke effekten av HAARP, 5G signaler og for å få bedre effekt av de nye strømmålerne samt at vi ikke skal finne ut hvorfor 9/11 skjedde. Kjemikaliene påvirker også effekten av vaksiner, eliten ønsker at alle skal vaksineres så befolkningen blir mindre oppvakt.

Jetmotorer går forresten ikke på "flybensin" men Jet A eller Jet A-1 som kan sammenlignes med parafin, "flybensin" alene kan ikke få en bygning til å rase. Men en intens brann som er drevet av "flybensin" kan bli så varm at den svekker strukturen i metaller, for eksempel stålbjelker i bygninger kan miste fastheten og herdingen om temperaturen blir for høy.

Er det i tillegg bærende konstruksjon med mye vekt så bøyer metallet seg som gresstrå hvis det blir veldig varmt.

Anonymkode: 8daab...415

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om at man kan se et aluminumsfly gå gjennom stål og betong, ganske fantastisk: 

 

 

Anonymkode: 0bf37...0b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ikke å snakke om at man kan se et aluminumsfly gå gjennom stål og betong, ganske fantastisk: 

 

 

Anonymkode: 0bf37...0b6

Det er ikke faktisk så utrolig. Er farten og kraften i sammenstøtet sterk nok så kan en treplanke gå igjennom stål og betong.

Anonymkode: 3fede...79c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare lurer litt random på en ting.... det var nermere 3000 mennesker som døde den dagen, hvordan i allverden gjør man det med alle begravelsene ? 😩 

Anonymkode: 5517a...cf3

Vanskelig med 3000 begravelser når mesteparten av de 3000 personene ble pulverisert eller forkullet. Det ble opprettet et minnesmerke istedet samt en liste over savnede personer som står den dag i dag.

Anonymkode: 8daab...415

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange ting å snakke om ang 9/11! For eks dette med hvor annerledes verden ble etterpå, altså mediebildet i den vestlige verden. Og hvor mye krangling og polarisering det er. Se på gamle tv nyheter og slike "norge idag" programmer (i usa, hvis dere skjønner hva jeg mener haha), sammenlignet med idag. Alt er enten x eller y, store skandaler hver dag, clickbait og hypersensasjonelt alt sammen. 

En annen ting, hvorfor er det så lite info om flyet som styret i pentagon? Mener å huske at de sa at nesten ingen døde (foruten passasjerer men at de mente det var få i flyet), fordi delen de traff var under konstruksjon. Men om man sjekker nå så var det en god del personer som døde visstnok. (over 100). Nesten helt sikker på at jeg leste den gang da at det var knappe 20 om ikke mindre i bygget. 

Anonymkode: e384b...416

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fly nr. 2 traff gikk saken allerede live på tv og jeg glemmer aldri det kvalmende synet. Og det var ingen som helst tvil om at det var et helt vanlig fly som smalt inn i bygget i full hastighet. Og synet av alle menneskene som valgte å kaste seg i døden heller enn å bli stekt i flammene eller kveles i røyken. Og alle som løp i ren utilslørt redsel da tårnene falt.

For oss som satt å så på ble de klart at byggene ville komme til å rase, at hver etasje umulig kunne tåle tyngden som hvilte på toppen av den, og det var det som skjedde, én etasje kollapset, så en til og så var den nedadgående dominoeffekten i gang. Det var ikke hele bygget som kollapset på én gang, men én og én etasje i en fart som økte sinnsykt fort og dro alt i sin vei med seg nedover.

Jeg håper virkelig ikke at vi slipper oppleve noe sånt igjen. Selv om jeg var på andre siden av jorda sitter opplevelsen fastbrent i minnet.

Anonymkode: 64a8a...185

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så mange ting å snakke om ang 9/11! For eks dette med hvor annerledes verden ble etterpå, altså mediebildet i den vestlige verden. Og hvor mye krangling og polarisering det er. Se på gamle tv nyheter og slike "norge idag" programmer (i usa, hvis dere skjønner hva jeg mener haha), sammenlignet med idag. Alt er enten x eller y, store skandaler hver dag, clickbait og hypersensasjonelt alt sammen. 

En annen ting, hvorfor er det så lite info om flyet som styret i pentagon? Mener å huske at de sa at nesten ingen døde (foruten passasjerer men at de mente det var få i flyet), fordi delen de traff var under konstruksjon. Men om man sjekker nå så var det en god del personer som døde visstnok. (over 100). Nesten helt sikker på at jeg leste den gang da at det var knappe 20 om ikke mindre i bygget. 

Anonymkode: e384b...416

189 døde i crashet i Pentagon, hvorav 125 i bygningen. Det foregikk renovasjon der slik at det var 4000 færre en vanlig på jobb den dagen, men dette er jo en massiv arbeidsplass, så det var fortsatt 18 000 mennesker i bygget, og det kunne gått så mye verre om de hadde truffet litt bedre.

Anonymkode: 64a8a...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(sparer plass så orker ikke sitere) men ja ^^^ til posten litt oppi her. Husker hele den dagen det skjedde, hvor jeg var og hvem som sa jeg måtte slå på tven. husker vi satt og gapte når fly nr 2 kom og var helt i sjokk. jeg var tenåring og hadde aldri vært borti noe sånt før. terrorisme var ukjent for meg. og alle de skjebnene. jeg blir kvalm ennå av å tenke på menneskene den dagen. (men jeg syns likevel det er et utrolig fascinerende samtale-emne og at alle husker hvor de var osv. og såklart konspirasjoner og bare å se klipp av hendelsene igjen. ikke folkene men bare det helt bisarre med flyene som smeller inn i byggene. og de støvskyene!!)

Anonymkode: e384b...416

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker said:

For ikke å snakke om at man kan se et aluminumsfly gå gjennom stål og betong, ganske fantastisk: 

 

 

Anonymkode: 0bf37...0b6

Karatefolk knuser betong med hendene. Men et fly som dundrer inn i en bygning skal liksom prelle av om det krasjer med en bygning?

 

Anonymkode: ad4fd...109

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skjønner at bygg ikke kollapser ved å bli kræsjet i på denne måten. Også har man bygning 7. Det er selvfølgelig 100% tilfeldig at dette skjedde dagen etter at Donald Rumsfeld sa i kongressen 10 september at det amerikanske militæret "manglet" ca 2,3 TRILLION dollar. Også kræsjet tilfeldigvis flyene i pentagon og ødela bevisene. Blink blink. Ingen oppegående personer klarer å ignorere sånne åpenbare sammenhenger.

Anonymkode: 395e8...a99

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er den mektige eliten som står bak alt, det er en sammensvergelse for å få kontroll over befolkningen. Eliten sprøyter oss med mystiske kjemikalier fra fly, det gjør de for å forsterke effekten av HAARP, 5G signaler og for å få bedre effekt av de nye strømmålerne samt at vi ikke skal finne ut hvorfor 9/11 skjedde. Kjemikaliene påvirker også effekten av vaksiner, eliten ønsker at alle skal vaksineres så befolkningen blir mindre oppvakt.

Jetmotorer går forresten ikke på "flybensin" men Jet A eller Jet A-1 som kan sammenlignes med parafin, "flybensin" alene kan ikke få en bygning til å rase. Men en intens brann som er drevet av "flybensin" kan bli så varm at den svekker strukturen i metaller, for eksempel stålbjelker i bygninger kan miste fastheten og herdingen om temperaturen blir for høy.

Er det i tillegg bærende konstruksjon med mye vekt så bøyer metallet seg som gresstrå hvis det blir veldig varmt.

Anonymkode: 8daab...415

Jeg skjønner godt hvorfor du ikke ønsker skrive dette under nick.. 

Blir du ikke flau over deg selv? Ser du ikke hvor dumt det er, det du skriver? 

Anonymkode: f644a...a09

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er så rart med at et fly klarer å kollapse en bygning? Kraften og bensin sammen får det til å falle sammen etasje for etasje.

Jeg så alt med egne øyne. Vi hadde TV skjerm på jobben og fikk med alt fra første sekund. Alle var limt foran skjermen. Ingen jobbet den dagen. Grusomt. Brent i minnet for alltid. 

Anonymkode: 2dd62...36a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De påståtte eksplosjonene før fallet er vel fra konstruksjonen som først begynte å rase på innsiden? Hvis taket ditt ramler ned, er det god sjanse for at det vil sprute røyk og støv ut fra vinduene.

Anonymkode: b304d...3d2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes faktisk en teori fra en norsk forsker om hvordan dette kunne skjedd. Teorien er (som alle teorier) omstridt, men er aldeles ikke usannsynlig. 

https://www.sintef.no/en/latest-news/new-theory-explains-collapse-of-twin-towers/

Teorien inneholder imidlertid en del forutsetninger som ingen pr. i dag kan si om ble oppfylt. For det første må det ha blitt dannet en sone som var så varm at aluminium fra flyet har smeltet. For det annet må i så fall flytende aluminium ha kommet i nær kontakt med vann fra sprinkleranlegg og/eller ødelagte rør og videre må vannet ha blitt "innelukket" i den flytende aluminiumen. 

At vanndampeksplosjoner pga. kombinasjon flytende metall og vann kan skape store ødeleggelser er velkjent. Se f.eks denne filmen fra youtube: 

 

Anonymkode: 44cc7...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes faktisk en teori fra en norsk forsker om hvordan dette kunne skjedd. Teorien er (som alle teorier) omstridt, men er aldeles ikke usannsynlig. 

https://www.sintef.no/en/latest-news/new-theory-explains-collapse-of-twin-towers/

Teorien inneholder imidlertid en del forutsetninger som ingen pr. i dag kan si om ble oppfylt. For det første må det ha blitt dannet en sone som var så varm at aluminium fra flyet har smeltet. For det annet må i så fall flytende aluminium ha kommet i nær kontakt med vann fra sprinkleranlegg og/eller ødelagte rør og videre må vannet ha blitt "innelukket" i den flytende aluminiumen. 

At vanndampeksplosjoner pga. kombinasjon flytende metall og vann kan skape store ødeleggelser er velkjent. Se f.eks denne filmen fra youtube: 

 

Anonymkode: 44cc7...910

Det er det jo flere "eksperter" som har hevdet, Men jeg har ingen tro på den teorien heller.

Anonymkode: 3fede...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...