Gå til innhold

11 september angrepet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå som det blir mye hjemmekontor for det norske skylapp-folket, så tipser jeg om en artikkel som kan være verdt å få med seg.
Passer alle som synes det er greit å forstå hvor rundlurt man blir offisielle helt feilaktige forklaringer. Noe man ikke vet før man får servert nok info til å forstå.

Fotnot 257: Dokumentet som startade kriget mot terror och flyktingkrisen i Europa
https://newsvoice.se/2020/03/fotnot-257-flyktingkrisen/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Historien om 9/11 som er blitt servert folket av NIST og media er et totalt bedrageri.
Denne saken vil ikke dø så lenge den offisielle versjonen er falsk.
Ingeniører og arkitekter i tusentall har lenge visst at offisiell versjon er løgn og bedrag, men også slektninger til ofre vil ha frem sannheten ut i vanlig media.
Problemet er at media er dypt involvert i løgnene og vil naturligvis ikke avsløre hvem som stod bak, for da avslører de samtidig seg selv.

Jeg har mange ganger linket til Christopher Bollyns seriøse granskning og dokumentasjon av forholdene.
Han kaller det for fredsarbeid - fordi det avslører de som står bak disse falsk-flagg operasjonene som misbrukes for å starte nye kriger. Og det er ingen skjeggete mann i afghanske hule...

Anhöriga till 9/11-offer:
"Korrigera den officiella utredningen"

https://nyadagbladet.se/utrikes/anhoriga-till-9-11-offer-korrigera-den-officiella-utredningen/

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så langt i denne tråden har 9/11 vært en hemmelig operasjon utført av den amerikanske regjeringen.

Det var også en hemmelig operasjon utført av Israel.

Bomber har blitt plassert, filmet og så har alle vitnene havnet på flyet som ble kapret før de kunne si noe. Da er det godt en anonym bruker på nettet allikevel fikk høre om dette før flyet ble kapret.

Et svært fly kan ikke ødelegge en bygning, men en kampsportsutøver kan knuse betong med hånden sin. Stål tåler brann. Og brann kan ikke få en bygning til å kollapse. Brannvesenet på Sola flyplass skulle ha lest denne tråden.

Og så må vi ikke glemme forsikringssvindelen. 

Terror er faktisk mer sannsynlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fy faen... Elsker konspirasjonsteorier for mye... Uansett hva man tror på kan jeg ikke forstå det med passene.. Hvorfor skulle en av "terroristene" ha tatt med seg alle passene og bagasjen tilfeldigvis bli sendt feil?? De passene gir absolutt ikke mening... 

Anonymkode: 1c172...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Konspirasjonsteoretikerne er i full gang, ser jeg...

Anonymkode: 1c84d...ffc

Nei, de var.

Anonymkode: f3498...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/14/2019 at 2:41 PM, AnonymBruker said:

Det må være fryktelig slitsomt og frustrerende å være så opphengt i konspirasjonsteorier.

Anonymkode: 8daab...415

Får man tid til å jobbe ved siden av?

Anonymkode: bc9fe...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/16/2019 at 10:29 AM, AnonymBruker said:

Lenge siden jeg har sett det nå men det er en video av Bush når dette skjer. Da sitter han på en skole og i bakgrunnen er det en mann med dress og briller som har en koffert og trykker på en knapp. Detonasjonsknappen? 

Det er også masse videoer og bilder av ukene i forkant når de Innstalerer bombene i de 3 bygningene. Alle de ansatte og besøkende som spurte hvorfor de plassere bomber satt på flyene som kjørte inn i bygningene. Tilfeldig? 

 

Anonymkode: 2de7a...c65

Neppe.

Anonymkode: bc9fe...eac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...