Gå til innhold

So it begins!


Lavterskel

Anbefalte innlegg

Ikke normal 28 dagers syklus i hvertfall. Hadde håpet EL skulle komme i vanlig intervall etter mensen, men lar vente på seg. Håper på at det skjer snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig dag med mye frustrasjon idag, blir bare så lei og utålmodig av at ting ikke går som man ønsker!!!!! Misunnelig på alle andre som er gravide og får barn, skjønner ikke hvorfor det ikke bare kan gå for meg også. Føler meg bare så lei og irritert i dag, og vet ikke hvordan jeg skal få ut frustrasjonen. Blæææh! Venter og venter på EL. Kan ikke bare det idiotiske egget slippe slik at vi kan legge inn hele askjekontoen og få full klaff:sjenert::bond:Vet jeg kanskje ikke har rett til å klage,  men kan ikke hjelpe for det når ønsket er så stort 

Endret av Lavterskel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsøker å ikke fokusere for mye på prøvingen i hverdagen. Passer på å gjøre hyggelige ting og sette pris på de positive tingene. Som at man kan ta et glass rødvin med gode venner og hygge seg med litt rød biff elle sushi😅 Har bestilt en utenlandstur nå i november hvor vi bare skal koble av alt og pleie forholdet og romantikken❤️ Lett å glemme det oppi alt prøvestyret. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nyheter. Eggløsning lar vente på seg. Vet ikke om det var tilfeldig at jeg faktisk fikk eggløsning forrige måned med mensen 14 dager etter. Nå har det gått over en måned siden mensen og ingen ny eggløsning på gang. Får nesten vare vente og se om den dukker opp igjen. Forhåpentligvis snart. Har sååå utrolig lyst til å bli gravid før nyttår. Ville vært den beste julegaven❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lavterskel skrev:

Ingen nyheter. Eggløsning lar vente på seg. Vet ikke om det var tilfeldig at jeg faktisk fikk eggløsning forrige måned med mensen 14 dager etter. Nå har det gått over en måned siden mensen og ingen ny eggløsning på gang. Får nesten vare vente og se om den dukker opp igjen. Forhåpentligvis snart. Har sååå utrolig lyst til å bli gravid før nyttår. Ville vært den beste julegaven❤️

Dårlig med EL her i gården også 😣 Skal til syn på tirsdag, kan være mulig jeg skal begynne på letrozol. Jeg har hatt regelmessig blødning hver måned, men klarer ikke å påvise EL på tester eller temping. Har samme ønske som deg, den beste julegaven jeg hadde fått hadde vært å bli gravid før nyttår ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen
15 timer siden, Lavterskel skrev:

Ingen nyheter. Eggløsning lar vente på seg. Vet ikke om det var tilfeldig at jeg faktisk fikk eggløsning forrige måned med mensen 14 dager etter. Nå har det gått over en måned siden mensen og ingen ny eggløsning på gang. Får nesten vare vente og se om den dukker opp igjen. Forhåpentligvis snart. Har sååå utrolig lyst til å bli gravid før nyttår. Ville vært den beste julegaven❤️

Krysser fingrene! Ønsker så innmari på det samme! Et fint juleønske ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.11.2018 den 14.03, Patriotpaula skrev:

Dårlig med EL her i gården også 😣 Skal til syn på tirsdag, kan være mulig jeg skal begynne på letrozol. Jeg har hatt regelmessig blødning hver måned, men klarer ikke å påvise EL på tester eller temping. Har samme ønske som deg, den beste julegaven jeg hadde fått hadde vært å bli gravid før nyttår ❤️

 

På 11.11.2018 den 16.08, Geirfuglen skrev:

Krysser fingrene! Ønsker så innmari på det samme! Et fint juleønske ❤️

Håper vi alle får det vi ønsker oss til jul i år❤️👶🏻🎁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skjer ingen verdens ting her i gården😒 Ingen EL, ingen mens. Dagene går og forsøker å ikke tenke på det og trøste meg med at mange sier det kan ta et år før ting er tilbake til normale tilstander etter pilleslutt.

Kjedelig å føle at vi får prøvd engang da ikke det er noen EL og syklus i det hele tatt. Hadde liksom vært litt lettere å vente hvis jeg følte det i hvertfall var prøvesjanse en gang hver måned, selv om det skal mye til for klaff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lavterskel skrev:

Skjer ingen verdens ting her i gården😒 Ingen EL, ingen mens. Dagene går og forsøker å ikke tenke på det og trøste meg med at mange sier det kan ta et år før ting er tilbake til normale tilstander etter pilleslutt.

Kjedelig å føle at vi får prøvd engang da ikke det er noen EL og syklus i det hele tatt. Hadde liksom vært litt lettere å vente hvis jeg følte det i hvertfall var prøvesjanse en gang hver måned, selv om det skal mye til for klaff

Står litt i samme situasjon som deg føler jeg. Usikkert ift EL, men hvis jeg har hatt EL denne syklusen, så kom den på ca syklusdag 25 😫 Tempen er vedvarende forhøyet etter dag 24, men mangler tre målinger forrige helg, så vet ikke akkurat når den økte, så kan se ut som EL har inntruffet, men seeent i syklusen. Føler at vi bare kaster bort tid, når vi ikke har normal syklus og EL å forholde oss til. Så kjenner meg godt igjen i det du skriver! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Står litt i samme situasjon som deg føler jeg. Usikkert ift EL, men hvis jeg har hatt EL denne syklusen, så kom den på ca syklusdag 25 😫 Tempen er vedvarende forhøyet etter dag 24, men mangler tre målinger forrige helg, så vet ikke akkurat når den økte, så kan se ut som EL har inntruffet, men seeent i syklusen. Føler at vi bare kaster bort tid, når vi ikke har normal syklus og EL å forholde oss til. Så kjenner meg godt igjen i det du skriver! ❤️

Ja, kroppen er jammen ikke lett å forstå seg på. Må jo si det er en trøst å få respons fra andre som er i samme situasjon, så takk for at du tar deg tid. Snakker ikke så mye om dette med prøvingen med andre fordi det føles så privat og litt leit😔 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lavterskel skrev:

Ja, kroppen er jammen ikke lett å forstå seg på. Må jo si det er en trøst å få respons fra andre som er i samme situasjon, så takk for at du tar deg tid. Snakker ikke så mye om dette med prøvingen med andre fordi det føles så privat og litt leit😔 

Enig om at det føles privat og veldig enig at det er leit og sårt. Og litt urettferdig. At andre blir gravide bare de knipser med fingeren (virker sånn i hvert fall), mens andre sliter med syklus eller hormoner som er helt på styr 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tatt EL tester på en god stund nå, men tok en i ettermiddag. Synes ikke strimmel så positiv ut, men var ganske sterk. Hadde digital test liggende så dobbeltsjekket. Jammen kom det ikke en smiley😊 Lurer på om jeg kan være på slutten av positive tester siden strimmel var såpass svak. Hadde sist positiv strimmel og digital i fire dager på rad. Kan vel være EL allerede har vært da, hvis det i det hele tatt er noen egg som slipper da. Har jo fått postive tester før uten at eggløsning faktisk skjer. Jaja, legge inn noen aksjer for skkkerhets skyld tenker jeg😅

ED6327DC-D1E7-4B45-B729-4A164172A168.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, positiv EL test i dag også med smiley på digital. Håper den blir fort negativ igjen nå, så vi kan komme oss videre i denne eventuelle syklusen😅 Krysser alt jeg har for eggløsning med full klaff🤞🏻🙏🏻

7EE6A491-B8C0-4999-86A2-9FCEEA6E3487.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Positiv EL digital i går også, ikke testet idag. Litt brun utflod i går og i dag. Mistenker at hormonkluss gir både disse positive testene og brun utflod. Er lei dette surret nå..😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ EL test lørdag. Bittelitt brun utflod hele helgen. Aner ikke hva som skjer nå, bare surr. Kroppen spiller ikke på lag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Lavterskel skrev:

Negativ EL test lørdag. Bittelitt brun utflod hele helgen. Aner ikke hva som skjer nå, bare surr. Kroppen spiller ikke på lag

Usj, så kjedelig. Trøst deg med at min (og mange andres) kropp ikke er spesielt samarbeidsvillig den (de) heller 😫 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Elsker julen, så koselig høytid❤️ Gjør så mange koselige ting og det hjelper og ha noe annet og tenke på. Likevel merker jeg at denne familiehøytiden også forsterker ønsket om barn. Vil så gjerne skape min egen familie og tradisjoner.

Har kostet på meg privat gynekolog. Orket ikke bare gå og vente og håpe. Gynekologen var veldig forståelsesfull og sa det så ut til at jeg kunne trenge litt hjelp med eggløsning. Da jeg ikke er overvektig eller har tegn på mannlige kjønnshormoner kunne hun ikke helt sikker fastslå PCOS, men i hvertfall klart symptom med mange små folikler, men manglende eggløsning. I tillegg viste blodprøver noe forhøyet LH, som kan ha gitt falsk positiv EL test😏 Mange egg, men ingen klarer å slippe. Mannen leverte sædprøve som var helt fin, så fikk resept på clomifen. Tatt enkel dose fem dager og venter nå spent på EL🤞🏻 Jeg er glad jeg gjorde dette for min egen del😊 Uansett utfall føler jeg ihvertfall nå at det skjer noe.

Endret av Lavterskel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Patriotpaula skrev:

Siste der er noe jeg kunne skrevet om meg selv - vi er i flere i samme båt 😬

Godt å være flere i samme båt😊 Spennende å se om det lykkes nå med litt drahjelp. Krysser fingerne for at du får postivt resultat etter letrozol🤞🏻Går fort mot januar😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...