Gå til innhold

So it begins!


Lavterskel

Anbefalte innlegg

Føler meg sliten og lei for tiden. Planlegging av bryllupet hjelper fordi det får tankene over på noe positivt som jeg kan se frem til. Likevel kommer oppgitthet og nedstemthet snikende innimellom, i hovedsak om kvelden når jeg ligger i senga. Ser for meg hvor perfekt alt ville blitt med en baby på vei. Alt er bare så på plass og ligger til rette for dette. Ventingen gjør meg gal. Å vente på brev til innkalling til samtale er kjedelig. Var i postkassa i dag, selv om jeg vet søknaden kanskje ikke har kommer frem engang..huff. Hadde vi hatt bedre råd skulle jeg dratt på privat klinikk i morgen, men er for mange penger vi ikke har. Krysser fingre og tær for at brev kommer i posten før jeg blir helt gal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk brev fra Porsgrunn i går. Gikk jo veldig fort med innkalling. Har sjekket posten hver dag siden søknad ble sendt😅Har fått time til forsamtale 09.05. Ikke alt for lenge til det😊 Spent på å komme i gang. Ingen lett prosess vi kaster oss ut i, men vi har aldri vært i tvil om at det er verdt alt styret hvis resultater blir en baby❤️ 

Ellers er humøret mye bedre enn ved forrige innlegg. Bare en liten fase med tungsinn😌Nå gleder jeg meg over at våren er her og bryllupet nærmer seg. Fint å ha noe å glede seg til. Nå slapper jeg også mer av med tanke på prøving siden jeg vet vi nå står i kø for IVF. Alt ser så mye lysere ut nå føler jeg 🥰 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg i utgangspunktet vet at sjansen for at jeg skulle bli gravid på egenhånd er minimal, er det slik at det alltid er et ørlite håp som lever om at kanskje...kanskje skulle et mirakel skje. Som sikkert alle andre tolker jeg hver lille ting som et mulig gravidsymptom. Har siste dagene hatt ømme brystvorter og kjent en del stikking i mage og korsrygg. En god del hvit utflod også. Har såklart i øyeblikk tenkt at dette er mulige tegn, men raskt slått det fra meg pga min tilstand. Likevel kverner tankene hele tiden. 

Våknet tidlig i dag av at jeg måtte på do. Mens jeg lå der i sengen og vurderte om jeg skulle gidde og stå opp begynte tankene og løpe løpsk igjen. Sjekket Flo appen og telte dager siden jeg fikk postiv EL test etter runden med dobbel clomifen. Så at det var 12 dager siden en mulig eggløsning. 

Med dette i tankene gikk jeg til slutt på do. Bare for å stoppe meg selv fra å tenke mer på det fant jeg frem en graviditetstest. Regnet ikke med annet enn den vanlige blendahvite testen, men man kan jo ikke nekte for at håpet tennes hver gang man venter på resultat. Så kom det jammen to streker på testen! Jeg ble helt paff og trodde ikke mine egne øyne. Ble stående lenge og studere og sjekke at jeg ikke bare har fått alvorlig streksyn. Så klarte jeg ikke å dy meg og fant frem den ene dyrebare cb digital testen jeg har innerst i skuffen innkjøpt i fjor sommer til den dagen jeg var sikker på en gravididet.  Dyppet pinnen på nytt og ventet. Så lyser først gravid i mot meg, så 1-2 uker❤️ Herregud, for en lykke! 

Mannen sover så venter til han våkner med å dele de gode nyhetene. Er likevel veldig reservert da jeg vet at sjansen for SA er mye større for oss med PCO. Føler det er sannsynlig at dette ikke går veien, men jeg krysser alt jeg har og ber om at denne spiren skal klore seg fast. Den er så etterlengtet og ønsket🌱

Siste papirer og bilder ble sendt til Porsgrunn i går. Jeg avlyser ikke timen der før jeg ser hvordan dette går videre..

A0478AB1-CC64-4526-B922-4250DADB6A03.jpeg

E553A6AF-3707-4FCE-9164-D16328010087.jpeg

Endret av Lavterskel
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, se der 😍 Hurra! ❤️👶🏻 Må krysse fingrene og alt annet som kan krysses for at spiren holder seg på plass ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen kjære tid, så mange som ble gravide nå da! Så fantastisk gøy, håper det går veien😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såå spennende! Din strek er myyye tydeligere enn min og når du i tillegg får 1-2 uker på digital så er det jo ikke tvil 😍 krysser fingrene for at spiren sitter 🤞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, bondekone skrev:

Neimen kjære tid, så mange som ble gravide nå da! Så fantastisk gøy, håper det går veien😍

Takk, krysser fingrene for det🤞🏻❤️

44 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Åååh, se der 😍 Hurra! ❤️👶🏻 Må krysse fingrene og alt annet som kan krysses for at spiren holder seg på plass ❤️

❤️

10 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Såå spennende! Din strek er myyye tydeligere enn min og når du i tillegg får 1-2 uker på digital så er det jo ikke tvil 😍 krysser fingrene for at spiren sitter 🤞 

🤞🏻❤️ Spennende tider for oss fremover🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Det er jo kjempetydelig strek så tidlig! Her er det hcg prouksjon på høygir!😄

Håper den klamrer seg fast! Gratulerer❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, snehvit88 skrev:

Wow! Det er jo kjempetydelig strek så tidlig! Her er det hcg prouksjon på høygir!😄

Håper den klamrer seg fast! Gratulerer❤️

Tusen takk❤️🙏🏻 

20 minutter siden, Dovendyr1 skrev:

Så utrolig bra! Gratulerer :strix: Håper spiren holder seg fast! 

Takk😍 Ja, håper av hele mitt hjerte at dette går veien🙏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hvordan reagerte mannen? 👏😊🙌

Han var et eneste stort smil hele morgenen😁 Ble ganske overrasket og sjokkert. Vi var begge så innstilt på å komme i gang med IVF nå, og trodde ikke det var mulig vi ville få det til på egenhånd🥰

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Landet litt etter gårsdagens postive test. Tror ikke helt på at jeg faktisk er gravid ennå. Klarer nok ikke glede meg helt fordi jeg er livredd for at dette ikke skal gå veien. 

Klarte ikke dy meg og tok en ny strimmel i dag. Skal ikke teste hver dag fremover, men blir nok en digital i løpet av uka for og se om jeg får 2-3 uker😅

A53D8394-5A75-4371-B642-EA1298F15759.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med sterk og fin strek! 😊 Oppløftende å høre alle de positive historiene her inne nå for tiden. Håper dette er en stayer!! 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, prøverpåny skrev:

Gratulerer med sterk og fin strek! 😊 Oppløftende å høre alle de positive historiene her inne nå for tiden. Håper dette er en stayer!! 😘

Tusen takk🙏🏻🥰 Krysser fingrene for at vi alle her inne får drømmen vår oppfylt🤞🏻🌱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjøpte inn en 2 pakning med digitale tester i går så jeg kan se om jeg får 2-3 og 3+ etterhvert. Vet det sikkert er unødvendig, men må bare..Skulle ta en senere denne uken og en neste uke. Våknet grytidlig i dag og klarte bare ikke tenke på noe annet enn den testen. Endte med at jeg sto opp og tok den allerede idag. 

Viste heldigvis 2-3:strix:

 

4A262CB0-E9F1-4876-88DC-7806F4AEED09.jpeg

Endret av Lavterskel
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lavterskel skrev:

Kjøpte inn en 2 pakning med digitale tester i går så jeg kan se om jeg får 2-3 og 3+ etterhvert. Vet det sikkert er unødvendig, men må bare..Skulle ta en senere denne uken og en neste uke. Våknet grytidlig i dag og klarte bare ikke tenke på noe annet enn den testen. Endte med at jeg sto opp og tok den allerede idag. 

Viste heldigvis 2-3:strix:

 

4A262CB0-E9F1-4876-88DC-7806F4AEED09.jpeg

Så deilig!😍👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...