Gå til innhold

So it begins!


Lavterskel

Anbefalte innlegg

Tok en test i dag og og dobbeltsjekket med digital. Enda sterkere test på strimmel i dag. Aldri hatt så sterk strek før. Krysser fingrene for at kroppen klarer å slippe et egg denne gang. Ble så ivrig at jeg ikke klarte vente med sex til i kveld. Livredd for at det da kan være for sent. Hadde en runde i forigårs og en i dag morges. Skal ikke stå på innsatsen ihvertfall🙊

5FFF0AAA-DCC9-4152-AA4D-2A0E2702ACC6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, tutta23 skrev:
 

Kanskje du er gravid??

Hadde jo vært fantastisk, men negativ graviditetstest i morges😊 Krysser fingerne for en skikkelig eggløsning i hvertfall da😅🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt positiv EL test her😊 Synes nesten det er gøy med så sterke tester, endelig noe positivt. Teststrek kommer med en gang sterkere enn kontrollstrek. Tidligere har jeg måttet vente på streken, men nå kommer den umiddelbart sterkt. Ingen tvil nå om at den er positiv👍🏻

Ettermiddagens test her:

959FA954-8704-47CB-BB6A-AAF02E59A58E.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, fortsatt postiv test, men synes streken er mindre sterk i dag. Morgen øverst, ettermiddag nederst med digital. Kanskje negativ i morgen da😊

 

EAE41701-5EB9-465F-8FDF-19C55D1C7C14.jpeg

E484ACE4-252A-4F5F-94B3-DAF59BAD8EA5.jpeg

Endret av Lavterskel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tom for digital test, men synes jammen dagens strimmel også ser positiv ut. Kjekt med dagbok her så jeg kan holde styr på alle disse testene. Begynner å bli forvirrende😅 Hadde egentlig lagt fra meg testene, så angrer litt på at jeg tok den ene igjen..når testen blir negativ igjen skal jeg legge de bort igjen..hehe😊

6095814B-C9A2-4E3A-84BA-5483413D0F66.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, da tror jeg endelig vi er ferdig med postive EL tester. Skal jo ikke tydes etter tidsfrist, men tar vare på for å se endring over tid. Dagen test helt nederst, tester fra 02.10-08.10 fra toppen. Testet formiddag og ettermiddag 4.-6., og ettermiddagen ellers😊 

Anser meg ferdig med EL tester nå! Ferdig med dette fordi det blir bare stress og mas rundt det. Ender opp med kjip pliktsex, og må drive og holde meg for ikke å tisse på 4 timer...😂 Huff😅

A0B2160C-0881-4A84-9A2C-828019A34434.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geirfuglen

Hei! Ser du også har drevet i slike tester. Jeg begynte med det denne måneden. Har brukt Glow app til å lese av strimlene. Jeg har fortsatt ikke sett en teststrek som er like sterk som indikatorstreken. Vet du om det kan ha med at jeg ikke holder meg lenge nok eller at jeg ikke tar den på riktig tid av døgnet? Du er flink som greier å holde deg i 4 timer, jeg greier ikke å tenke på annet enn at jeg må tisse 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2018 den 23.29, Geirfuglen skrev:
 

Hei! Ser du også har drevet i slike tester. Jeg begynte med det denne måneden. Har brukt Glow app til å lese av strimlene. Jeg har fortsatt ikke sett en teststrek som er like sterk som indikatorstreken. Vet du om det kan ha med at jeg ikke holder meg lenge nok eller at jeg ikke tar den på riktig tid av døgnet? Du er flink som greier å holde deg i 4 timer, jeg greier ikke å tenke på annet enn at jeg må tisse 😂

Beklager sent svar, har ikke vært inne på en stund😊 Jeg har testet mellom kl 16-19 i dagene før forventet EL, så formiddag (rundt kl 11-12) og ettermiddag (16-19) når testen har vært sterk. Kan være du får falsk negativ hvis du har drukket mye væske eller ikke holdt deg lenge nok før test. Da blir urinen utvannet😉 Kan jo også være du har kort LH topp og har gått glipp av toppen🤔 Anbefaler også å prøve de digitale for å slippe tolkning når du mistenker eggløsning. De har jeg kontrollert med på ettermiddagen😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe spesielt nytt å melde. Ingen mensen ennå. Nå over fire måneder siden pilleslutt. Tok en EL test for to dager siden bare for å sjekke om den var blitt negativ og at jeg ikke har permanent forhøyet LH eller noe😅 Testen var tydelig strek, men klart negativ så det var vel bra. Vente å se hva som skjer videre da. Merker at babyønsket blusser godt opp når jeg leser om disse kongelige som venter barn😊 

Endret av Lavterskel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, tutta23 skrev:
 

Får håpe mensen aldri dukker opp, og at du sittet med to blå om ei lita uke 😊

Takk, ja håper på det jeg også😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri blitt glad for mensen før, men nå ble jeg jammen glad for å se den komme😁 Var på toalettet og så blodspor ved tørk i dag. Ser ut som mensen er på vei! Ventet på den i fire måneder nå😅 Hadde jo postive EL tester kontrollert med digital 4.-7. Oktober. Siden mensen vanligvis kommer ca 14 dager etter EL betyr vel det at eggløsning var etter første positive EL test da?🤔 Trodde egentlig det var etter siste postive, men blir aldri riktig klok på dette🙄 Håper mensen kommer skikkelig igang nå sammen med en normal syklus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da var jammen mensen tilbake. Skikkelig også😅 Hehe, virker som «ordentlig» mensen er noe annet enn de småblødningene jeg har hatt mellom pillebrett. Jaja, godt å se kroppen komme i gang med noe i hvertfall. Spennende å se hvordan den første syklusen utvikler seg nå.

Også godt å vite at siste runde med postive EL tester faktisk viste eggløsning. Så at testene var mye sterkere nå enn ved tidligere falske positive etter pilleslutt. Noen dager nå så får jeg se om jeg kanskje kjører i gang EL test igjen😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut til å avta nå. Veldig spent på om hvordan det blir med eggløsning denne måneden. Kommer den til «vanlig» tid nå eller skal det ta fire nye måneder😅😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var mensen over for denne gang. Nå er det bare å vente i noen dager da😌 Kjedelig tid mellom mensen og EL. Krysser fingerne for at eggløsning kommer om en drøy ukes tid med fin syklus🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal man si🤔 Lite nytt under solen. Mensen over, men litt brun spotting etter samleie i dag (haha, detaljene man deler her som man ikke ville delt andre steder) Venter i spenning på om eggløsning kommer etter planen til uka. I mellomtiden koser vi oss og stemningen er veldig god for tiden. Vi diskuterer navn, planlegger innkjøp, og det er tydelig at mannen har like lyst på baby som meg❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja da var det jeg skrev før om at jeg aldri skal ta EL test igjen totalt glemt..i gang på teste kjøret nå. Tok første EL test etter mensen i dag, ca CD 11. Ikke postiv ennå, men får se om det blir stigning. Så hvor fort og hvor sterkt streken kom sist EL. Da vet jeg hva jeg ser etter. Kommer også til å dobbeltsjekke med digital når strimmel blir sterk. Vil gå all in denne runden. Teste for å finne EL, kjøre på med aksjer før og etter, ikke spare på kruttet. Nå skal det skje😁😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...