Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

heisann :vinke:  

Jeg lurte litt på det stempelet ditt jeg... hvor har du kjøpt det og hva kostet det??

Vil ha et slikt jeg og.. :P  

Ha en god dag.

:vinke:

Bestilte det her:

http://www.foldal.no/

Fant monogram på nettet, sendte det på mail til foldal og forklarte hvordan vi ville ha det.

Stempelet kom på rundt 200kr inkl. porto.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! :-) Hvordan går det? har dere fått det nye kjøkkenet? Heldiggris!!!! Vi trenger både nytt kjøkken og nytt bad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med hilsener da Izaria!

:klem:

Alt bra her..bare veeeldig mye å gjøre for tiden...

Leverte terminoppgave på torsdag, og har eksamen i morgen.... :sjokkert:

I tillegg driver vi med kjøkkenet. Har hatt elektriker her noen dager, så nå har vi fått nye kurser osv..

Skal bare rive ut det gamle kjøkkenet + noen vannrør, så er vi i gang! :)

Passer jo fint å pusse opp kjøkkenet nå, for om været holder seg kan vi jo leve på grillmat... :Hehe:

Har også hjulpet mamma med flytting de siste dagene...hun har fått leie en fin leilighet i sentrum til vi får bygd ut huset...

Alt dette + jobb har ført til ALT FOR LITEN tid til KG.... :roll:

men men...jeg kommer nok sterkere tilbake!

Ønsker alle en god søndag! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Eksamen gikk greit i dag... det er nok takket være dere - søndagsengel, Maki og Izaria! :wink:

Skal ta meg tid til å skravle litt her i morgen..men nå er jeg sulten etter trening...og dessuten begynner kandidaten straks... :sjarmor:

Ha en fin kveld og en god natt alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Åh-så deilig med vel overstått eksamen - gratulerer!

Ja, heldig er du som er ferdig i midten av mai...kunne ønske jeg slapp eksamener generelt...er ikke noe glad i dem nei... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Ikke så mye nytt på bryllupsfronten er jeg redd... :oops:

Bortsett fra at jeg ødela for Lasses planer ang. morgengave.... :oops:

Jeg satt nemlig her om dagen og maste om at vi snart må bestille tur til Paris hvis vi skal dit etter bryllupet..

Lasse ble litt stille og virket oppgitt....

Så jeg spurte om han ikke ville dit likevel..

Joda, det ville han, men turen skulle være en morgengave til meg.....

Typisk meg å ødelegge for alt som heter overraskelser... :roll:

Vel vel...ikveld skal jeg og Lasse på Leca-selvbyggerkurs... gratis kurs hvor man lærer å legge grunnmur osv...

Kan komme godt med til husbyggingen, i tillegg til at vi senere skal bygge garasje i mur...

Håper jeg får det til da....handy-woman Cons.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

OJ, så kul morgengave, da! Men nå kan du jo glede deg lenger enn om du hadde funnet det ut morgenen etter bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OJ' date=' så kul morgengave, da! Men nå kan du jo glede deg lenger enn om du hadde funnet det ut morgenen etter bryllupet.[/quote']

:) joda...men tror ikke det blir morgengave nå..han liker best å overraske... Men tur til paris blir det nok! :)

Får nemlig ikke dratt på bryllupsreie før i september...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: ...*kremt*...slunter litt vel sent innom her skjønner jeg. Skulle jo ønsket deg lykke til på eksamen, men håper at det gikk bra og kan heller gratulere deg med vel overstått! :tommelsmil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: ...*kremt*...slunter litt vel sent innom her skjønner jeg. Skulle jo ønsket deg lykke til på eksamen, men håper at det gikk bra og kan heller gratulere deg med vel overstått! :tommelsmil:

:klem:

:kyss:

Ingen fare, det er mer enn nok andre eksamener i vente! :ler: Du får mulighet til å ønske lykke til tre ganger til.... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei!

Ja, nå er oppussing av kjøkkenet i full gang... har nå stua full av tørrvarer og kjøkkenutstyr..... :roll:

Ellers ikke så mye nytt... fikk en liten baksmell på skatten da... :-x

Men til gjengjeld fikk Lasse 11000 i restskatt... :)

Vi har nesten sikkert bestemt oss for å dra til danmark i mai, for å kjøpe ringer... skulle jo ha kjøpt det for lenge siden men..har liksom verken hatt tid eller penger...

Nå får vi jo en tur ut av det også :)

Har sett mange fine ringer i butikker i danmark, så vi burde klare å finne de perfekte gifteringene... :)

Ha en flott onsdag alle sammen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Ingen fare, det er mer enn nok andre eksamener i vente! :ler: Du får mulighet til å ønske lykke til tre ganger til.... :-x

:ler::ler::ler:

Det er godt, skal passe bedre på neste gang! :wink:

Ha en fiiin kveld du også! Det er kanskje rotete og tiltak mens det står på - men du, så deilig det skal bli med nytt kjøkken når det står ferdig tenker jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så kjekt med kjøkkenoppussing da! Selv om det blir litt rot av det.

Høres romantisk ut å reise på "ringtur". Dere kommer sikkert til å få en kjempefin tur :)

Ha en god onsdagskveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...