Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2005

Husvask, ja. Kan du komme hit når du er ferdig? Leiligheten min trenger en liten vask den også :roll:

Har en 50 kilos hund som ligger å røyter ned leiligheten :-?

Så gøy med en liten inspeksjon av festlokalet, da. Ypperlig sjanse til å planlegge litt i det skjulte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Betty Boop
Husvask, ja. Kan du komme hit når du er ferdig? Leiligheten min trenger en liten vask den også :roll:

Har en 50 kilos hund som ligger å røyter ned leiligheten :-?

Og når du først er i gang har vi en 13 kilos hund hvor jeg tror 10 kilo er hår... kanskje du vil støvsuge litt hjemme hos oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar med meg moppen og kommer innom dere! :ler:

Jeg har riktignok ikke en hund, men en samboer som slenger fra seg klær og ting overalt!! :-x

Jaja...han sikler og røyter ihvertfall ikke så mye.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener TeddyToria :)

I dag er den store rengjøringsdagen her i huset... :-x

Sitter på KG og drøyer tiden.....

:ler::ler::ler:

Du også!?!?!

:tunge1:

Får helgebesøk i dag vi - så jeg må nok vaske litt jeg også ja! :roll: Har tatt trappen og gangen allerede da, så noe er i det minste gjort! :wink:

I kveld skal vi i bursdagsselskap...det skal holdes på samme sted som vi skal ha bryllupsfesten, så jeg kommer nok til å gå rundt å drømme og planlegge.... :hjerter:

Koselig!

*drømme drømme*

Tenk, er jo ikke lenge til heller!!!

Ellers er det ikke så mye nytt ang. planleggingen...

Skal finne ut ikveld om det er nok glass osv på lokale.. Skal en tur på ikea i påsken, så da har jeg muligheten til å kjøpe det vi evt. mangler. (i tillegg til masse annet jeg finner ut at jeg "trenger" :ler: )

Ha en fin fredag alle sammen!! :)

Right back at ya!

Ha en kjempefin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Da var badet rent og pent...bare fem rom igjen... :-?

Godt det ikke bare er meg som misliker husarbeid....

Uff, tenk om et år til skal vi bygge på huset...80kvadratmeter til å gjøre rent... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Betty Boop

Snille mannen min støvsugde og vasket alle gulvene i går kveld mens jeg lå i badekaret og pleiet menssmertene mine. :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at din mamma skal følge deg opp, det må jo bli ganske spesielt :Nikke:

Den menyen deres høres kjempespennende ut og veldig personlig. Høres så flott ut og gjester som kanskje kommer i bryllupet som ikke kjenner dere så godt, blir jo enda bedre kjent med dere etter det da :) Vi skal være så kjedelige vi og ha koldtbord. Hadde egentlig planlagt 3 retters, men komfyren på kjøkkenet i lokalet vi skal være er så liten slik at det er mest praktisk med koldtbord :-?

Ha en superduper fredag :P:P etter rengjøringen da :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille mannen min støvsugde og vasket alle gulvene i går kveld mens jeg lå i badekaret og pleiet menssmertene mine. :kysse:

Heldiggrisen!! :-x

Sambo slår til en gang i blant han også, men nå begynner det å bli lenge siden...

Hvis jeg spør han om å gjøre noe så gjør han det..men han bruker så sinnsyyykt lang tid på ting...Jeg rekker jo å vaske hele huset innen han har ryddet ferdig på soverommet.. :roll: Men det blir jo veldig fint til slutt da vel og merke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Nå må jeg sette i gang med fredagsvasken også... Må vel først rydde og sette på en maskin med klær.. Godt å få motivasjon av andre her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at din mamma skal følge deg opp, det må jo bli ganske spesielt :Nikke:

Den menyen deres høres kjempespennende ut og veldig personlig. Høres så flott ut og gjester som kanskje kommer i bryllupet som ikke kjenner dere så godt, blir jo enda bedre kjent med dere etter det da :) Vi skal være så kjedelige vi og ha koldtbord. Hadde egentlig planlagt 3 retters, men komfyren på kjøkkenet i lokalet vi skal være er så liten slik at det er mest praktisk med koldtbord :-?

Ha en superduper fredag :P:P etter rengjøringen da :tunge1:

Takk takk.. håper jeg får realisert meny-planen... :)

Koldtbord er deilig det og da! Og så slipper man å ta hensyn til kresne gjester osv...de kan jo bare plukke ut det de liker! :wink:

Ha en flott fredag du også!!

Og lykke til med rengjøring Miori!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå..min gode venninne som for tiden bor i Volda har sendt brev til meg... :) Får så dårlig samvittighet, for jeg er ikke så veldig flink til sånt selv...

Fikke et "Gavekort" av henne også...gavekort på filmkveld med henne i påsken, med godteri og valgfri film! :)

Måtte bare fortelle det til noen...hun gjør meg så glad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig venninne du har da!! :klem: Har du valgt forlover forresten? Husker ikke om du har skrevet det...

Skal i gang med husvask selv, jeg. Svigermor skal være her i helgen... :-? :-) Jeg trenger et spark bak for å komme i gang, men når jeg først har begynt er det faktisk ikke så verst å vaske! Favorittmusikken på høyt volum i tillegg, så hjelper det mye! Ha en super helg!!! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig venninne du har da!! :klem: Har du valgt forlover forresten? Husker ikke om du har skrevet det...

Skal i gang med husvask selv, jeg. Svigermor skal være her i helgen... :-? :-) Jeg trenger et spark bak for å komme i gang, men når jeg først har begynt er det faktisk ikke så verst å vaske! Favorittmusikken på høyt volum i tillegg, så hjelper det mye! Ha en super helg!!! :rosasmil:

Hei!

Har valgt forlover ja...ikke hun i volda da...men en som jeg har kjent litt lenger, og som har fått veldig god kontakt med Lasse. :) Har du valgt eller?

Husarbeid er ikke så værst når man først har kommet i gang nei...nå har jeg bare stua og kjøkkenet igjen.. :)

Tar meg en røykepause med KG av og til da... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har valgt forlover ja...ikke hun i volda da...men en som jeg har kjent litt lenger, og som har fått veldig god kontakt med Lasse. :) Har du valgt eller?

Husarbeid er ikke så værst når man først har kommet i gang nei...nå har jeg bare stua og kjøkkenet igjen.. :)

Tar meg en røykepause med KG av og til da... :wink:

Ja, jeg har valgt forlover. :-) har ikke kommet i gang med vaskinga ennå, jeg :oops: Nå MÅ jeg bare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Så koselig med brev da. Har du bodd i Volda før kanskje siden du har kjentfolk derfra? Jeg har vært der et par ganger. Sambo sin hjembygd er ikke så lang der ifra. Ha en goooood helg!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Principessa

koselig med sånne venninner! En liten tankevekker på at man egentlig burde gjøre sånn ting selv noen ganger. Er blitt så vanlig med mail, så et håndskrevet brev er alltid koselig! :klem: til deg cons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig rukket å oppdatere meg i dagboka di. Har vært lite på KG i det siste, men nå begynner jeg å komme ajour.

hmm...vanskelig å velge ringer....

Syns disse var ganske fine...

http://www.milon.dk/vis.vielsesringe07.2.htm

http://www.milon.dk/vis.vielsesringe10.2.htm

men kanskje dette er slike ringer man blir lei av etterhvert...?

Synes de var kjempefine begge to!!!!

Nå har jeg bestemt meg: Mamma skal følge meg opp kirkegulvet... :)  

(min far blir ikke bedt....lang historie...)

Svigermor har tidligere maset på at Lasses bror kan følge meg opp... men det er jo trossalt mamma som "gir meg bort"... :)  Dessuten vil jeg dele mest mulig av dagen med mamma...

Så koselig! Jeg skal jo ikke opp noe kirkegulv, men tror nok at både mamma og pappa følger meg. De er skilt, men betyr så utrolig mye for meg begge to, vil gjerne ha de begge ved min side.

Har ikke noen meny klar men har lyst til å gjøre den litt spesiell ved at menyen blir skrevet som en slags historie om oss! F.eks vil jeg bruke sopp som vi plukker selv, det har nemlig blitt en tradisjon at vi plukker i skogen til svigerfar hver sommer...

En annen ting kunne vært Lasses kyllingsuppe til forrett, da dette var det første han serverte sin svigermor...kunne da kalt suppen for "svigermors drøm" eller lignende...  

Hva syns dere om den ideen?

Kjempekoselig å bygge opp menyen på den måten!!! Super ide!

ååå..min gode venninne som for tiden bor i Volda har sendt brev til meg... :) Får så dårlig samvittighet, for jeg er ikke så veldig flink til sånt selv...

Fikke et "Gavekort" av henne også...gavekort på filmkveld med henne i påsken, med godteri og valgfri film! :)  

Måtte bare fortelle det til noen...hun gjør meg så glad!!

Så heldig du er da! Sånne venninner er jo bare perler på denne jord og verdt sin vekt i gull!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så heldig du er da! Sånne venninner er jo bare perler på denne jord og verdt sin vekt i gull!!!!

Åhhhhhhhhhhh, så utrolig koselig og omtenksom venninne du har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsener Moses Kjempekoselig!

Har jobbet hele helgen så jeg har ikke fått vært så mye på KG...Gleder meg til neste lønning, den burde bli passe stor... :)

Så koselig å høre at du likte meny-ideen Tomias!

Klem til deg... :klem:

Har desverre aldri vært i volda @riel...har veldig lyst til å ta en tur når jeg får råd til en liten ferie..venninnen min studerer der, hun trives veldig godt!

Klem til deg... :klem:

Og en klem til Izaria... :klem:

Og en til Moses.... :klem:

Og en til alle andre KG- venner.... :klem:

Ha en flott søndagskveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...