Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

Ja, nå var det vel på tide at jeg også begynte å skrive dagbok.....

Snart bare 5mnd igjen til bryllup..... Har en del igjen å planlegge, men tar det litt og litt.

Vi fikk stempelet vårt i går (med monogram). Ganske fint! Stempelet er ganske lite så det passer fint inn i innbydelser og program.

Når det gjelder bordkort, så har vi tenkt på å ha små papir-esker (ca.6x6cm) med en liten gave til gjestene inni(hjemmelaget konfekt eller no). Utenpå pynter vi med sløyfe og skriver navn på. Stefaren til sambo skal se om han finner noen fine esker på jobben...(jobber med emballasje).

Akkurat nå sitter jeg med kaffekoppen og irriterer meg over at jeg ikke har røyk......

Må nok en tur til sverige å handle gett...

Skal forresten i møte med fotografen senere i dag!

Har ikke helt bestemt oss hvordan vi vil ha det men... fotografen har vel noen ideer han også...

Håper ikke vi må betale et stort depositum...ikke verdens rikeste for tiden akkurat...

Får vel komme meg ut litt..handle og så trene litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drøyer litt med den treninga gett.........

Tenkte jeg kunne sette inn litt bilder...

Her er min kjole som jeg enda ikke har fått hente fra salongen(bruker veldig laang tid på å legge opp kjolen syns jeg..) :

http://www.helenesbridalsalon.com/bridal_g...s/venus27.shtml

Og her er dressen til sambo Lasse:

http://www.thetuxshopnj.com/display_new.as...tuxid=98&from=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

La meg være den første til å gratulere med dagbok Cons!! Syns jo det var på tide jeg da! Føler meg beæret over at det var jeg som klarte å overtale deg :ler:

Uansett GRATTIS igjen!!

...og kjolen....sukk....så fin så fin så fin!! :hjerter:

Og det samme med dressen. Er sikker på at dere kommer til å stråle på dagen. Gleder meg til å se bilder!!

Kommer nok innom her mange ganger, så vi sees igjen..

(og du, stryker du på eksamen så er det helt ok at du legger skylden på meg!! :ler::ler::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.... :)

Gleder meg veldig til å få kjolen nå merker jeg... skal ta bilder så fort den er i hus, så får du se kjolen på meg! :)

Må si nok en gang at kjolen din var utrolig nydelig Izaria!

MYE finere enn den du hadde tenkt til å kjøpe!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

takk igjen, og det syns jeg oså. Er veldig fornøyd!! Men begynner å bli så nysgjerrig på hva lars kommer til å synes. Men han får ikke se meg før jeg kommer inn i kirken - JEG GLEDER MEG SÅNN!!

Når er kjolen din ferdig da?? Begynner å bli utålmodig jeg også gitt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa de skulle ringe når den var ferdig renset og sydd opp.... men de tar seg vel kanskje god tid når det er flere mnd til jeg trenger den..... MEN JEG VIL HA DEN NÅ!!! :ler:

Må nok gjemme den hos svigermor så ikke Lasse finner den..han er veeeldig nysgjerrig... :)

Kommer sikkert til å prøve den minst en gang i uken...hehe... en grei måte å sjekke vekta på, for går jeg opp en kilo så vil den neppe passe lenger... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

ååhh-det kommer jeg også til å gjøre. Ser for meg at jeg vasker gulvet, ser på tv, sover osv i kjolen... :ler:

Søsteren min har en venninne som ofte stod å tok oppvasken i sløret sitt...hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler:

Ser det for meg... hehe...

Vedder på at jeg klarer å søle noe på kjolen rett før vielsen.... kaffe eller no...er jo verdens værste kløne...

Vel vel, får kjøpe meg en smekk... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk...håper alt ordner seg snart tomias!

Tenkte jeg skulle fortelle litt mer om meg selv:

Er 22år og bor i et lite hus i sarpsborg med min kjære...

Har en mor som bor i sverige, men som flytter hit så snart vi får bygget leilighet til henne i kjelleren.. :)

Studerer ved høgskolen i halden, bachelorgrad i samfunn,språk og kultur. Har tidligere gått et år på journalistikklinje i England.

Utenom skolen jobber jeg på esso...lager burgere og later som jeg har peiling på bil.... :ler:

Sambo er kokk og er i gang med et nytt prosjekt:

http://www.kulturkvartalet.info/index.php?...5f4eecd89c02a53

Det er også her vi skal ha bryllupsfesten...

Ellers skriver jeg litt for denne nettsiden:

http://www.althelse.com

Utenom dette går tiden min ut på å trene, skravle med venninner, tv-titting og husarbeid......Og selvfølgelig planlegging av bryllup!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Oj, så spennende. Så hyggelig at mammaen din skal bo i nærheten av dere. Eller det vil si, rett under dere :ler:

Er hun svensk? Er du halvt svensk altså, sånn som meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun svensk? Er du halvt svensk altså, sånn som meg??

Nei hun er ikke svensk... Hun kjøpte leilighet i strømstad da jeg flyttet ut... billig å bo i sverige mens man jobber i norge :wink: Mange østfoldinger som tror hun er svensk da, pga hennes utvaskede haugesund-dialekt(hmm..jeg ser ikke akkurat likheten mellom dialektene men..)

Blir deilig å ha mamma i huset.. Nå ser jeg henne bare en gang i uken..syns det er litt lite..det har jo alltid vært bare meg og mamma... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg som tenkte det var flere tjuvsvensker her, og ikke bare meg :wink: Men din mor blir vel såpass preget etterhvert at du kan kalle deg halv svensk du også :ler:

Velkommen forresten, skal bli morsomt og følge med i din daglige kamp mot bryllupsnerver og lengsel etter kjolen :hoho: Jeg får ikke min før 1. juni, og selv om bryllupet ikke er før i august, så synes jeg det er alt for lenge å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Merker at det begynner å snike seg inn noen svenske ord i språket mitt ja... :ler: som mitt favorittord:Rea.... :wink:

Blir deilig å få kjolen på plass ja... husker jo nesten ikke hvordan den så ut på meg lenger....

Men den som venter på noe godt.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå vært i møte med fotografen... ble enige om å ta bilder i studio. Utradisjonelle bilder i ekte FAME-stil....

Hadde egentlig tenkt til å ta ute men....fotografen var så overtalende...hehe.. dessuten skal vi få søskenbarnet til lasse til å ta noen fine bilder ute mellom vielse og fototimen hos FAME. Det blir nok bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gleder meg selv... Fotografen syns det hadde vært kult å spille på det at Lasse er kokk... også det at forloveren hans er musiker og Lasse hobby-musiker....ville gjerne at vi skulle ta med en gitar eller no..(så kan jeg stå der med en triangel... :ler: )... Må nok sørge for å få noen søte "vanlige" bilder også jeg da, så ikke alt går over styr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
:ler: det blir sikkert bra! Men ja, enig med du, husk å få tatt noen 'vanelige' bilder også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting Izaria: Herregud så kort tid du har brukt på å bli "erfaren bruker"!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

*kremt* :sjenert: det sier vel litt mere om meg og KG....Lars begynner å bli mektig irritert...'Du er på dataen HELE tiden jo!!' :frustrert:

Men bare så det er sagt så leser jeg spansk og samfunnsfag over nettet, så jeg MÅ jo nesten sitte på dataen da!

Også tror jeg det har litt med hvor mange svar og meldinger du har lagt inn...tror jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...