Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

Da må du få en klem også.. :ler:

:klem:

Damene på brudesalongen sa de skulle ringe når den var ferdig renset og lagt opp.... Kjøpte den i januar, så jeg syns det tar litt for lang tid.

Men kanskje de tar det litt med ro siden jeg ikke trenger den før august...?

Har ikke så lyst til å ringe å mase på de heller..

Men skal snart tilbake dit å se på sko, så da kan jeg jo spørre hvor kjolen min er...(tenk hvis det har skjedd noe med den...? :sjokk: )

VIL HA DEN NÅ!!!

:klem:

Det skjønner jeg godt. Helst ville du vel hatt den i går. Men det er en god ide å spørre etter den når du skal se på sko. Da kan du jo likesom "tilfeldigvis" spørre etter den når du er der :wink:

Men jeg tror du kan ta det med ro. Det har nok ikke skjedd noe med den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja skulle helst hatt den den dagen jeg kjøpte den jeg... :ler:

Det har nok ikke skjedd noe med den nei..bare jeg som er litt paranoid..sikkert helt normalt at de tar seg god tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestemt meg: Mamma skal følge meg opp kirkegulvet... :)

(min far blir ikke bedt....lang historie...)

Svigermor har tidligere maset på at Lasses bror kan følge meg opp... men det er jo trossalt mamma som "gir meg bort"... :) Dessuten vil jeg dele mest mulig av dagen med mamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

...men.. legge den opp - hva med det båndet nederst på kjolen? :roll: Tas det av, kjolen legges opp, og så sys det på igjen, eller hur? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men.. legge den opp - hva med det båndet nederst på kjolen?  :roll: Tas det av, kjolen legges opp, og så sys det på igjen, eller hur?   :roll:

hmm...nå ble jeg usikker... kanskje de bare bretter kanten opp, slik at båndet fortsatt er enden på kjolen...

men jeg er ikke noe ekspert på slike ting akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

God morgen Cons (navnet ditt er så fint!!!)

Så bra at du har bestemt deg for at mamma skal følge deg opp kirkegulvet...det ville jeg også ha valgt hvis pappa ikke kom...Mamma og jeg er :klem2:. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne. :hjerte::hjerte:

Det med kjolen, så kan det godt tenkes at de kutter av de cm det er snakk om over båndet, også syr de fast båndet etterpå...det har jeg i hvert fall gjort i liknende tilfeller...

klem klem :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Cons (navnet ditt er så fint!!!)

Så bra at du har bestemt deg for at mamma skal følge deg opp kirkegulvet...det ville jeg også ha valgt hvis pappa ikke kom...Mamma og jeg er  :klem2:. Vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne.  :hjerte:  :hjerte:  

Det med kjolen, så kan det godt tenkes at de kutter av de cm det er snakk om over båndet, også syr de fast båndet etterpå...det har jeg i hvert fall gjort i liknende tilfeller...

klem klem  :kose:

God morgen søta!

Tenkte meg du kunne svare på det med båndet på kjolen... :) Jeg har jo null peiling på slikt....

Ja, glad for at det blir meg og mamma opp gulvet...virket som mamma ble veldig glad også.

Vedder på at hun kommer til å være enda mer nervøs enn meg da..ser for meg at hun klamrer seg fast i meg.. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg lettet litt på samvittigheten min: Har trena og skrevet tre sider til oppgaven min....

Om to timer skal jeg til en klassevenninne å se film (pensum til skolen..)...Blir sikker mest skravling men...

Og taco.. :sikle:

Mens vi er inne på mat... Fortell gjerne om meny dere har valgt til bryllupet! Må snart ha en samtale med kokken vår nemlig... Har ikke noen meny klar men har lyst til å gjøre den litt spesiell ved at menyen blir skrevet som en slags historie om oss! F.eks vil jeg bruke sopp som vi plukker selv, det har nemlig blitt en tradisjon at vi plukker i skogen til svigerfar hver sommer...

En annen ting kunne vært Lasses kyllingsuppe til forrett, da dette var det første han serverte sin svigermor...kunne da kalt suppen for "svigermors drøm" eller lignende...

Hva syns dere om den ideen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Menyhistorien hørtes spesiell og koselig ut!

Vår meny er:

Div. kanapeer før middag

Forrett: "Tomato tartlet" servert med oliventapenade og rucolasalat

Hovedrett: Lammeskank

Dessert: Sjokoladeostekake med bærcoulis og friske jordbær

Deretter blir det satt ost og kjeks på bordene, før kaffen blir servert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menyhistorien hørtes spesiell og koselig ut!

Vår meny er:

Div. kanapeer før middag

Forrett: "Tomato tartlet" servert med oliventapenade og rucolasalat

Hovedrett: Lammeskank

Dessert: Sjokoladeostekake med bærcoulis og friske jordbær

Deretter blir det satt ost og kjeks på bordene, før kaffen blir servert.

nam nam.... :sikle:

Hørtes utrolig godt ut! Og jeg som elsker ostekake fikk ihverfall lyst til å smake desserten din!!!

Har dere satt sammen menyen selv eller fått forslag fra kokk/lokale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

nam nam.... :sikle:

Hørtes utrolig godt ut! Og jeg som elsker ostekake fikk ihverfall lyst til å smake desserten din!!!

Har dere satt sammen menyen selv eller fått forslag fra kokk/lokale?

Vi hadde 6-7 valg for hver rett, smakte forretten og likte den. Smakte både lam og rådyr og ble enige om lam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også idéen om "personlig meny" godt! Det er jo faktisk noe vi kan tenke på selv også, ettersom vi ikke har bestemt menyen ennå! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menyhistorien hørtes spesiell og koselig ut!

Vår meny er:

Div. kanapeer før middag

Forrett: "Tomato tartlet" servert med oliventapenade og rucolasalat

Hovedrett: Lammeskank

Dessert: Sjokoladeostekake med bærcoulis og friske jordbær

Deretter blir det satt ost og kjeks på bordene, før kaffen blir servert.

:sikle: Det var en meny med mye godt. Det bryllupet skulle jeg gjerne vært invitert i :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

likte veldig godt 'svigermors drøm' forslaget... :Nikke:

Takk! Har veldig lyst til å gjøre det slik...

Videre kan vi ta en dessert som jeg og lasse fikk dilla på når vi var på kypros.

Et problem: kokken hadde foreslått for lasse å ta speka due som en av forrettene... høres veldig godt ut..men for å få det til å passe inn i "meny-historien" så må jeg nesten ut på duejakt eller no... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

:sikle: Det var en meny med mye godt. Det bryllupet skulle jeg gjerne vært invitert i :ler:

Skal spare litt gammelost til deg :tunge1:

Håper det blir bra, veldig spent på desserten - ikke smakt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte også idéen om "personlig meny" godt! Det er jo faktisk noe vi kan tenke på selv også' date=' ettersom vi ikke har bestemt menyen ennå! :-)[/quote']

Ja ikke sant! De fleste par har jo noen fine/morsomm matminner sammen.. den første middagen dere spiste sammen, første besøk hos svigerforeldre osv... er jo bare å la fantasien løpe seg en tur! :)

Og betty: Den desserten MÅ jo være god..hvis ikke skjønner jeg ingenting.. :ler:

Ikke nok med at det er ostekake, men det er sjokolade også!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Cons!

Takk for hilsen i dagboka mi! Ble kjempegla for gode tilbakemeldinger på kjolen min!

Så bilde av kjolen din, og den var aldeles nydelig :Nikke: Og dressen til forloveden din var jo råtøff da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener TeddyToria :)

I dag er den store rengjøringsdagen her i huset... :-x

Sitter på KG og drøyer tiden.....

I kveld skal vi i bursdagsselskap...det skal holdes på samme sted som vi skal ha bryllupsfesten, så jeg kommer nok til å gå rundt å drømme og planlegge.... :hjerter:

Ellers er det ikke så mye nytt ang. planleggingen...

Skal finne ut ikveld om det er nok glass osv på lokale.. Skal en tur på ikea i påsken, så da har jeg muligheten til å kjøpe det vi evt. mangler. (i tillegg til masse annet jeg finner ut at jeg "trenger" :ler: )

Ha en fin fredag alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...