Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

Ikke lett å vende tilbake til bøkene når man først har gått inn på KG.... :oops:

Skriver inn kirkeprogrammet:

-Inngang med inngangsmusikk (enda ikke bestemt musikk, men det blir på piano ikke orgel)

-Musikkinnslag (hva da??kirken som har skrevet dette, jeg vet ikke om vi skal velge..??)

-Inngangsord av prest

-Salme

-Skriftlesning (matt.kapittel7 tror jeg)

-Sang av Jonas, lasses kamerat.

-Tale

-Ekteskapsinngåelse

-forbønn

-musikkinnslag/symbolhandling (forslag??)

-Salme

-Velsignelse

-Utgang med utgangsmusikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke lykke til i disse eksamenstider!!!

*bust bust*

det samme fra meg! har det forresten vært noen østfold treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner til hvor vanskelig det er å sette i gang med lesing når man har mer lyst til å være på KG :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

Vet hvordan det er med eksamen og KG.. Ikke den beste mixen :ler:

Er i samme båt vi to, har eksamens nerver til tusen. Selv om når jeg leser så kan jeg pensumet, så jeg detter så fort av lasset..

Du kommer nok til å klare deg kjempe bra skal du se.. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener dere! Kunne ønske sensor var like søt og forståelsesfull som dere...hehe

Siste innspurt i dag...

har det forresten vært noen østfold treff?

Nei, ikke vært noe treff gett... Hadde vært koselig da, selv om vi ikke er så mange akkurat.

:)

Nå kommer straks elektrikeren og setter opp spotter osv på kjøkkenet. Da mangler vi bare å koble til oppvaskmaskin, så er kjøkkenet ferdig! :sjarmor:

Vel, jeg får begynne å lese litt.. ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann..:P

For å spør om noe helt på siden; hvor får man tak i sånn avartar?? jeg og vil ha!!!

Ha en super tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..:P  

For å spør om noe helt på siden; hvor får man tak i sånn avartar?? jeg og vil ha!!!

Ha en super tirsdag.

Søren, finner ikke den tråden jeg fant avataren min på... noen andre som kan hjelpe?

Tror Izaria har brukt samme tråd....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Søren, finner ikke den tråden jeg fant avataren min på... noen andre som kan hjelpe?

Tror Izaria har brukt samme tråd....?

svarer solisol i hennes dagbok jeg!

Håper ellers alt er bra cons! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: tilbake til dere!!

Så koselig at dere ikke glemmer meg selv om jeg er begravet i bøker for tiden... :)

Nå har jeg akkurat gjort siste finish på oppgaven som skal leveres sammen med eksamen i morgen... :Gjesp:

Sliten i hodet nå ja....

Godt mulig jeg kommer hjem til ferdig kjøkken i morgen... :hoppe: da skal det bli storslagen middag på oss! (no more fjordland... :ler: )

Ellers skal hjernen min få lov til å tenke bryllup i morgen.. trenger det før jeg begynner å lese til neste eksamen.. :wink:

Sov godt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Da var jeg ferdig med en eksamen...to igjen..

:)

Kvelden skal jeg vie til innbydelsene og avslapping... :sjarmor:

Forresten, har tenkt litt på å lage tiara selv... finner liksom ikke den perfekte tiara noe sted, ihvertfall ikke til en noenlunde logisk pris...

Noen som har tips å komme med hvis jeg skal lage selv? Noen som har gjort dette selv?

Og så var det tøyservietter... tror jeg skal prøve å finne noen billige og greie selv, i stedet for å leie av renseriet. Noen tips om hvor jeg kan se etter tøyservietter?

vel, bare å kommme med tips..

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg prøvd å skrive ønskeliste... skal gi den til svigermor, så spør folk henne hvis de lurer på hva de skal kjøpe....

Har prøvd å få med ting i forskjellige prisklasser...

Kjøkkenutstyr:

*Nigella Lawson - cappuchino service (tips:TREND på Nordby)

*Nigella Lawson - grønnsak/salatskåler

*Nigella Lawson - målebeger

*Brimi - Gryte, 6 liter.

*grillpanne

*kjøkkenvekt

*kjevle

*Hjerte springform,pan 9 in. Cacas. (www.cacas.no)

*espresso/cappuchino maskin

Brettspill:

*Cranium

*Cluedo

*Man Jong (tips: www.spillskrinet.no)

*pusle&vinn

Abbonnement:

*Elle interiør

*Mann

*FHM

*Bo bedre

Gavekort:

*Ikea

*Skeidar

*Hi-Fi klubben

*Elkjøp

*Plantasjen

*Indiska, Nordby

*Reisegavekort

Diverse:

*Hagemøbler

*Digitalkamera m/fotoskriver

*iPod

*Luftkompressor

*Regntøy

*gressklipper/traktor...

*Legger ut egen liste på Galtung Interiør, Borg Storsenter

Kommer dere på noe mer vi kan ønske oss??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og gratulerer med vel overstått eksamen :P:danse::klappe:

Er sååå flink atte. To igjen, det er jo ingenting :wink:

Så flink du er med gave listen, mange forskjellige ting. Vi blir sånn typisk kjedelig; servise og sølv tøy :ler:

Nei da, det er så mye praktiske ting i butikkene som jeg har lyst på ,men som jeg av en eller merkelig grunn ikke kjøper, og da er det jo greit å skal gifte seg :wink:

Du får ha en super dag og lykke til med videre lesning. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk solisol :)

Skulle gjerne ønsket meg service og bestikk og slikt jeg...men vi har så mye av sånt fra før... føler liksom at ønskelista vår er litt kjedelig....?

Siden Lasse er kokk har vi jo det meste vi trenger på kjøkkenet. Hvis ikke hadde jeg ønsket meg gode kniver ihvertfall, det er viktig men ikke noe man tar seg råd til å kjøpe selv...!(tips til dere andre kanskje?)

Hva slags gaveønsker har dere andre da?? nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cloudberry

Har akkurat begynt å skrive min egen dagbok så jeg kom innom for å kikke på din:) Nydelig kjole du skal ha. Og dressen til Lasse er kjempe stilig;) Kan jeg spørre hvor mye koster sånne ting?? Er bare nybegynner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat begynt å skrive min egen dagbok så jeg kom innom for å kikke på din:) Nydelig kjole du skal ha. Og dressen til Lasse er kjempe stilig;) Kan jeg spørre hvor mye koster sånne ting?? Er bare nybegynner:)

Velkommen velkommen.. koselig at du tittet i dagboken min :)

Takk for skryt av kjole og dress!

Dressen kjøpte vi fra USA, den kostet 2500 inkl. porto...så den var vi heldige med! I tillegg kom jo toll da :roll: ..tror det ble ca.900kr.Men ganske billig for en slik dress!

Var også heldig med kjolen min.. kjøpte den brukt på brudesalong.(det syns ikke at den er brukt selvfølgelig). Betalte 3400kr for den, og da får jeg også låne underskjørt gratis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:blomst: hei cons...unnskyld for i sted altså...ble plutselig så innmari populær på telefonen :ler: . Men vi sees nok på msn igjen skal du se.. :wink:

Fin ønskeliste dere har forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare Izaria! :wink:

I går printet vi ut innbydelsene...

Når vi hadde printet ut 20stk oppdaget vi at vi hadde skrevet adressen til festlokalet feil..... Pedesens vei i stedet for pedersens..... :ler:

Håper folk kan se på det som en sjarmerende feil... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...