Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

Tenkte på gavekort på min yndlingsbutikk Galtung Interiør eller evt. skeidar, plantasjen, elektrolux..? Vet bruden liker mye av samme interiør som meg....men på en annen side kanskje de ikke trenger det...? Andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Principessa

Syns det var bra steder du har nevnt der jeg. Evnt tilbords, traktøren og sånne steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :-) Må bare kommentere det utrolig bra diktet du har skrevet i Nøtteknekker'n!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp :-) Må bare kommentere det utrolig bra diktet du har skrevet i Nøtteknekker'n!! :klappe:

:ler: Takk takk... det er vel verdt et forsøk... :bukke:

Ja, nå står lasagnen klar til å puttes i ovnen.. venter bare på at Lasse skal komme hjem.

Blir filmkveld i kveld.. Ganske sliten etter bryllup i går, og måtte jobbe noen timer for en kollega i dag, så det skal bli godt å slappe av...

Lasse sang og spilte en nydelig sang i bryllupet i går... :hjerter: Nå lurer jeg veldig på om han kommer til å synge i vårt bryllup... Han snakket om det for lenge lenge siden, men har ikke sagt noe om det i det siste.

Kanskje jeg får en liten overraskelse..? Blir rørt nesten bare ved å tenke på det...tihi..

Ha en flott kveld alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Takk takk... det er vel verdt et forsøk... :bukke:

Ja, nå står lasagnen klar til å puttes i ovnen.. venter bare på at Lasse skal komme hjem.

Blir filmkveld i kveld.. Ganske sliten etter bryllup i går, og måtte jobbe noen timer for en kollega i dag, så det skal bli godt å slappe av...

Lasse sang og spilte en nydelig sang i bryllupet i går... :hjerter: Nå lurer jeg veldig på om han kommer til å synge i vårt bryllup... Han snakket om det for lenge lenge siden, men har ikke sagt noe om det i det siste.

Kanskje jeg får en liten overraskelse..? Blir rørt nesten bare ved å tenke på det...tihi..

Ha en flott kveld alle sammen!!

Namm namm, lasagne! :sikle:

Skal ha god mat vi også i dag, siden Gollien har bursdag! :wink: Tenker det blir noe biff og godter attåt jeg...

Men så utrolig romantisk da, dersom din kjære kommer til å synge for deg. Oh, skjønner godt du blir rørt nesten bare ved tanken... Hadde Golli gjort noe slikt i vårt bryllup, ja da hadde jeg hyltuta! :ler:

God lørdag!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen vant jeg dikt-konkurransen på nøtteknekkern... :hoppe: Jeg som aldri vinner noe...

Passe jo flott for en kommende brud å vinne velvære-sett... :)

Ellers er det den store rengjøringsdagen for meg i dag.... :roll: Gjør meg egentlig ikke noe, men hvorfor er det alltid så vanskelig å komme i gang..??

Ikke så mye nytt på bryllupsfronten... jeg og lasse skal dra rundt en tur i løpet av uka og undersøke kommunens utleielokaler.... Vi kan nok liksågreit finne oss et nytt lokale.. Men jeg er faktisk ikke så lei meg for det.... Vi har tenkt litt på Ullerøy leirskole. De leier ut hele greia til 800kr(fordi det eies av kommunen)! Det ligger ved vannet og har jo nok av sengeplasser for de som ønsker å sove over.. Må bare dra og se hvordan det ser ut på innsiden... Vil jo helst at det skal se litt rent og pent ut...

Vel, nå får jeg snart komme i gang med moppen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk Idahe... :klem:

Nå har jeg fått prøvingsattesten.... :) Så da er det vel bare å avtale møte med presten...Bør vel nesten ha bestemt oss for salmer og slikt først også..?

Ullerøy leirskole var utleid på dagen vår forresten..men vi skal ut å titte på et annet lokale i morgen. :)

Nå skal jeg straks dra å trene med mamma. Har overtalt henne til å melde seg inn på treningssenteret. Deilig å ha noen å trene sammen med!

Ha en fin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk toriamor! :klem:

Nå fikk jeg meg akkurat en liten overraskelse..

Lasse har laget kakestativ til bryllupet!!

Har lurt på hva han har gjort i kjelleren de siste dagene... :ler:

Det ble et stort fint stativ, tre etasjer, i massivt tre.

Han skal male det antikkhvitt nå. Det blir nok kjempefint! :)

Hurra for handy-mannen min! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk toriamor! :klem:  

Nå fikk jeg meg akkurat en liten overraskelse..

Lasse har laget kakestativ til bryllupet!!

Har lurt på hva han har gjort i kjelleren de siste dagene...  :ler:  

Det ble et stort fint stativ, tre etasjer, i massivt tre.

Han skal male det antikkhvitt nå. Det blir nok kjempefint! :)  

Hurra for handy-mannen min! :hjerter:

Wow, ikke verst!!! :) Gratulerer med nøtteknekkerseier forresten! Tenkte jeg det ikke...! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Så koselig gjort av kjæresten din Cons!

Og gratulerer med nøtteknekkeren seier...er det mulig å få lese diktet ditt da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Søndagsengel, Izaria og og Heidi! :kyss:

er det mulig å få lese diktet ditt da? :)

Det ligger nok fortsatt på nøtterknekker-forumet...under forige ukes konkurranse... :wink:

Nå har jeg trenet... Skal oppgradere treningen fra to til tre ganger i uken nå når jeg endelig har fri fra skolemas.. Vil gjerne spise masse god mat i sommer, og fortsatt passe brudekjolen... :sikle: matglade meg...

Ble virkelig glad da jeg så kakestativet..har nok undervurdert min kjære litt. Visste jo at han var flink til mye, men at han både kunne designe et så fint stativ og skjære det ut i tre, forme det osv hadde jeg ikke forventet! :kysse:

Det blir jo en fin ting å en gang kunne gi videre til barn og barnebarn også! "Denne lagde bestefar da han skulle gifte seg med bestemor" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååå lasangne :sikle: nå ble eg skikkelig sulten..

Hei forresten :vinke:

Har du det fint??

Koselig med besøk i dagboka mi..

Håper bare mammen min sier ja til hunden. Har ønsket oss det så lenge, iallefall kristian.

Men det er jo utrolig viktig å ha tid til den da. Dokk får dere nok hund dere og med tid og stunder skal du se :kose:

Ha ein fin tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei, cons, kjempefint dikt...første gang jeg har gått inn på 'nøtterknekkeren' og sett... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen Izaria og Solisol!

I dag skal vi ut å se på smykker, ringer og diverse! En av byens gullsmeder har flyttesalg så jeg håper på å finne meg et fint smykke til brudekjolen... :)

Senere i dag skal vi ut å se på et lokale på Ise. Blir spennende...

Men nå først må jeg finne meg frokost og kaffe...

(ja sov lenge... :oops: Vareopptelling på jobb i natt jo!)

Ha en fin tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittei :ler: ska sei du har funnet drømmemannen!!! sku ønska min mann ville synge!!! men han må jo tvingast t å holda tale :cry:

åsså kakestativ? du e so heldige!!! men da ejo han og,som får drømmedama :hoppe: tjihi..kosa deg i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tittei :ler: ska sei du har funnet drømmemannen!!! sku ønska min mann ville synge!!! men han må jo tvingast t å holda tale :cry:

åsså kakestativ? du e so heldige!!! men da ejo han og,som får drømmedama :hoppe: tjihi..kosa deg i dag :P

:grine: Snufs...for en koselig melding! Ble nesten litt rørt jeg nå. :klem: Klem til deg nurseBetty!

Men det er jo sant, jeg har jo funnet den mannen som er perfekt for meg!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:

Det er SÅNN det skal være...gifte seg med drømmeprinsen din! :hjerte:

Din kjære er sikkert en gullfugl, for deg...slik min er for meg! :wink:

Er vi ikke heldige!??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...