Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

Vet du, er ikke sikkert at noen ser det engang...jeg kunne fint ha lest Pedersens jeg, like mye som dere i farten klarte å skrive Pedesens... :wink: Det går sikkert veldig greit, og det er en sjarmerende feil som du sier...

Værre var det med oss, som skrev ut tekster hvor vi ba gjestene om å overveie vielsen vår, istedenfor overvære... :ler: Det hadde tatt seg godt ut om gjestene skulle få lov til å vurdere hele greia, og om vi i det hele tatt burde gifte oss! :hoho:

Hva ble det til med attester forresten - du får de bare sendt hjem til deg eller? Fant jo ut det nå at det helt klart er det tryggeste, så har man FULL kontroll! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ingen kommer til å bemerke en liten "skriveleif", den har jo ingen betydning.. TT sin derimot er jo verre!!! :hoho:

Eksamenslesing på deg også om dagen??? Jeg finner ikke roen til p sitte med nesa i kjedelige bøker jeg altså... Men mandagen, da blir det struktur!!! god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Alle gjør feil.. Ikke sikkert noen legger merke til det i det heletatt..

Jeg skal og snart begynne å lage innbydelser. :hoppe:

Har du bilde av dine her en plass???

Ville bare stikke immon å ønske deg en super lørdag før jeg hopper i dusjen..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Toria, Miori og solisol! :kyss:

Tror folk overlever vår lille skrivefeil ja... hadde vært værre med "overveiing" av vielsen ja.. :hoho:

Miori: Ja, "leser" til eksamen jeg også... hmm... ikke lett å konsentrere seg nei.. jeg jobber denne helgen, så det blir nok ikke så mye seriøs lesing før mandag på meg heller... :oops:

Solisol: Har ikke bilde av innbydelsene enda.. men det kommer forhåpentligvis! :wink:

Stoooor klem til dere alle! God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mandag får vi skjerpe oss Miori! Best for oss begge at jeg ikke finner deg her på KG på mandag da... hehe.. lettere sagt enn gjort...

Hva ble det til med attester forresten - du får de bare sendt hjem til deg eller? Fant jo ut det nå at det helt klart er det tryggeste, så har man FULL kontroll! :-)

Ja, får de sendt hjem til meg... føler meg tryggest slik tror jeg... :wink: Alt ordnet seg med deg håper jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :vinke:

Flinke du e så lese, og ikke minst klarer å holde deg borte fra KG..

Lykke til på eksamen..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei  :vinke:  

Flinke du e så lese, og ikke minst klarer å holde deg borte fra KG..

Lykke til på eksamen..

:klem:

Takk takk solisol! Ikke så flink til å lese som jeg burde være men... :oops: Siste innspurt i dag!

Forloveren min spurte meg i går om hvem jeg ville ha med i utdrikningslaget mitt... bortsett fra nærmeste venninner, hvem vil dere ha med? Bare de dere kjenner godt eller? Vet ikke helt hva som er vanlig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Jeg har sagt til min forlover at jeg vil ha venninnene mine der (alle som er innvitert i bryllupet...ikke de omgangsvenninne som jeg bare ser til fest), også skal også søsteren min og søsteren til sambo med.

Gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt til min forlover at jeg vil ha venninnene mine der (alle som er innvitert i bryllupet...ikke de omgangsvenninne som jeg bare ser til fest), også skal også søsteren min og søsteren til sambo med.

Gleder meg!! :hoppe:

okey.. men du ber ikke med f.eks kjærester til din kjæres kamerater? med mindre de er gode venninner av deg?

Jeg må nesten ha med svigermor og mamma på deler av dagen også... svigermor blir nok litt fornærmet hvis hun ikke får være med..(ungdommelige svigermor.. :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

jeg ber med kjærester til sambos venner jo...men fordi de er venninner av meg...men ikke alle...kun de jeg har ukentlig kontakt med og som jeg annser som mine venninner, og ikke dama til vennen til sambo..

Mamma og svigermor blir ikke innvitert. Vurderte det litt, men fant ut at vi dropper det mtp venninne mine som skal være der. Greit å ikke ha 'gamlinger' og mødre generelt der nå hemmeligheter om datteren/svigerdatteren skal ut.. :ler:

Min eldste søster er ikke invitert...anser henne som for gammel og ikke har noe der å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha god lese lyst, og lykke til på eksamen :P

Jeg skal ha gode venniner, svigerinner, konen til sambos søskenbarn, er mye sammen med de, og kjærester til kammerater, det er fordi vi har god kontakt med de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :-) Jeg vet ikke helt sikkert hvem som skal i utdrikningslaget mitt, men jeg regner med at det blir tre bestevenninner og et par "tidligere veldig gode venner" (vi har ikke så mye kontakt lenger men har det veldig gøy når vi treffes fordi vi har hatt hele barndoms- og ungdomstiden sammen). I tillegg håper jeg samboeren til sambos forlover kommer (vi er gode venner), liv her inne på kg (vi går i samme klasse og snakkes veldig mye her inne og på skolen, men er sjelden sammen ellers) og en som gikk i klassen min på videregående. Ellers vet jeg ikke helt hvem forloveren min kommer til å be... Hun har jo spurt hvem jeg vil ha der, siden hun ikke kjenner alle vennene mine. Og jeg vurderer litt å ha med noen fler fra klassen, men vil jo gjerne ha tid til å snakke masse med de som er der :-)

Lykke til med lesing og eksamen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen dere! :)

Nå har jeg altså bare en eksamen igjen... Tar meg en liten pause fra lesingen frem til 17.mai.. men så er det på´n igjen noen dager...

Så den 25.mai klokka kvart på 11 må dere huske å krysse fingre for meg! Da står jeg nemlig foran to sensorer og stammer og stotrer frem et usselt lite foredrag... :flau:

Har laget en liste til forloveren min nå..over hvem som skal være med på utdrikningslaget.. ble vel en 8-9 stk..

svigermor og mamma skal være med litt i begynnelsen av dagen..ved lunsjen eller no tenker jeg..

Ellers har vi begynt å dele ut noen innbydelser..

Sender ut resten i morgen tenker jeg..

ha en flott dag alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå heldige du som har kommet så langt.

Gleder meg til vi skal begynne med innbydelsene :hoppe:

Det er såååå lenge til føler jeg, men før vi vet ordet av det sitter vi her å prater og det er vår igjen :Hehe:

ha en fin torsdag :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klem: til deg solisol..du er søt du.. :)

Nå har jeg vært flink jente og ordnet på balkongen.. har prøvd å gjøre det litt mer hjemmkoselig med duker,tepper og blomster... :)

Og nå tar jeg en stor opprydning i klesskapet mitt... må kaste en del klær jeg ikke bruker lenger.. skapet er stappfullt og forferdelig rotete.. :oops:

Ellers ikke noe særlig nytt på bryllupsfronten...snart bare tre mnd igjen!!!:hoppe: Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen dere! :)

Nå har jeg altså bare en eksamen igjen... Tar meg en liten pause fra lesingen frem til 17.mai.. men så er det på´n igjen noen dager...

Så den 25.mai klokka kvart på 11 må dere huske å krysse fingre for meg! Da står jeg nemlig foran to sensorer og stammer og stotrer frem et usselt lite foredrag... :flau:

Har laget en liste til forloveren min nå..over hvem som skal være med på utdrikningslaget.. ble vel en 8-9 stk..

svigermor og mamma skal være med litt i begynnelsen av dagen..ved lunsjen eller no tenker jeg..

Ellers har vi begynt å dele ut noen innbydelser..

Sender ut resten i morgen tenker jeg..

ha en flott dag alle sammen!! :)

Skal krysse fingre og buste håret så det holder til Dovre faller!!! :-)

Men aller først, ta deg en velfortjent liten "ferie" og ha en flott pinse-helg!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...