Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok


Calla

Anbefalte innlegg

Heia vennen..

Så herlig med bryllups reise da :P Dere kommer til å kose dere sååå mye.

Heldige du som har en slik mamma. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: til deg Solisol....

Ja, mamma min er snill... :) Det blir liksom bryllupsgave fra henne den reisen da.. Helt topp syns jeg!

Uff, jeg sliter sånn med å finne meg tiara.

Har sett på en del på nettet, men det er jo så vanskelig når man bare får se bilder av de..(og bildene er jo ofte så alt for små..) Skulle likt å se de i virkeligheten og prøve de til kjolen..

Tittet på tiaraer i brudesalongen der jeg kjøpte kjolen, men der var det ingen jeg likte spesielt godt... :roll:

Kunne tenke meg en enkel en som ikke er så høy, men som likevel er litt "prinsesse-aktig"...det hadde passet fint til kjolen.

jaja, har vel enda litt tid på å finne den perfekte tiaraen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Søndagsengel og Izaria! :)

I går var jeg kokke-assistent på jobben til Lasse.

Det er jo altså der vi skal ha bryllupsfesten..

Men nå har jeg blitt usikker... Vi skulle opprinnelig ha festen i en sal i kjeller-etasjen, men nå har de pusset opp en litt mindre sal oppe... Begge steder er veldig fine og med nøytrale farger. Salen oppe er litt lysere, og nærmere toalett,samt kortere vei for servitørene fra kjøkkenet.... minuset er at inngangen til bygningen fører rett inn i denne salen. Fins flere innganger altså, men denne er mest brukt. Det blir kanskje litt rart å gå rett inn i middagssalen når man kommer som gjest? (ingen andre kommer til å gå inn den inngangen..)

Vi kan jo bruke begge salene om vi vil det...en til middag og en til kaker osv.. men lurer på hvilken vi skal velge til middagen...

Hva syns dere? vanskelig å vite når man ikke har vært der kanskje..

Ha en fin søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi! Det cruiset høres DeLuxe herlig ut! :sjarmor:

Gikk meg visst helt hus forbi her det... :oops: - men så koselig med en slik gave fra mamma!!!

Vi har lyst på cruise selv, i Karibien, men foreløpig strekker ikke pengene til dessverre :roll: . Nu vel, vi skal nok komme oss av sted en plass etterhvert vi også, må bare få selve bryllupet i havn først - og så var det det badet vårt da, som trenger en overhaling! :tunge1:

Ha en deilig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja cruise blir deilig... tenkte på Karibien vi også, men det ble alt for dyrt... bedre å ha litt lommepenger i stedet da syns jeg...

Noen som vil hjelpe med med dette?

Ha en fin søndag du også Toria! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: hvordan står det til?? bare bra??

Hvordan ligger det an med oppussingen?? og planleggingen .. selvfølgelig :wink:

Ha en super dag.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Alt bare bra her solisol :)

Kjøkkenet blir nok ferdig innen neste uke..jippi!

Og planleggingen går sakte men greit....

Tusen takk for tips Toria!

Kjempefine serviettringer!!

Men tviler på at jeg med mine klønete fingre klarer å lage noe så flott... :oops: så litt innvikla ut...?

Ellers har jeg kjøpt litt pynt til bryllupet i dag..

Kjøpte noen små kremhvite sommerfugler i silkelignende stoff med sølv i midten..de er festet på tegnestifter slik at jeg enkelt kan putte de på lys og diverse. Kommer nok til å bruke de til å pynte kubbelys først og fremst. Tror det blir fint. :)

Ha en flott mandag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluen igjen!

Joda, er litt arbeid med de serviettringene...men ikke så vanskelig. Akkurat den det er bilde av, er heklet...men har begynt å strikke isteden, noe som er mye enklere og går raskere! :-) Perlene er "sydd" på i etterkant.

En enklere versjon får du jo ved å bruke en tom tørkerull-rull (røret) og tvinne litt tykkere ståltråd rundt et par runder. På den kan du tre noen perler her og der. Så får du en passe størrelse mer formet som en spiral, hvis du skjønner!?? Det er jo veldig enkelt, med allikvel både lekkert og effektfullt!

Men de sommerfuglene hørtes jo bare superfine ut... Kan jeg spørre om hvor du kjøpte dem? Vet du om de kan skaffes i helt hvitt eller sølvfarge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg prøver meg på noen slike serviettringer gett... er jo verdt et forsøk.. :)

Kjøpte sommerfuglene på Nordby i sverige... i en butikk som heter Trend. Virket som de bestiller inn ting fra forskjellige steder (har så mye rart der..) så det er jo mulig man får kjøpt de andre steder også.

Så ikke noen i sølv eller annen hvit, men det går sikkert å få tak i.. de hadde jo andre farger, men det var rosa, blått, grønt osv..

Skal se om jeg finner noe om butikken på nett jeg.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh...da så!

Men ikke stress for min del altså - kan sende mamma jeg, eller stikke innom en tur selv, neste gang vi skal på hytta el. er i Oslo - er jo bare en snartur det! :wink:

Men, har de ikke Trend i Norge tro?!? :klø:

*lete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Fant ikke noe på nettet desverre...

Men si fra hvis jeg skal kjøpe for deg! Jeg bor jo så nærme... så kan jeg sende de til deg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Fant ikke noe på nettet desverre...

Men si fra hvis jeg skal kjøpe for deg! Jeg bor jo så nærme... så kan jeg sende de til deg! :wink:

Du er vel god! :klem:

Skal gi et pip jeg vettu, må bare tenke littegranne... Men det høres jo så fint ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for hilsen Izaria!! :)

Har skikkelig eksamens-angst for tiden, så jeg har ikke vært på KG på en stund... :(

Innen onsdag skal jeg kunne alt innen amerikansk politisk historie fra år 1600 til i dag... i tillegg til all litteraturhistorie i samme periode...HJELP! :sjokkert:

Jaja, jeg får slite med det....

Ellers ikke så veldig mye nytt... var på brudemøte på torsdag da. Fellesmøte for de som skal gifte seg i skjeberg-området. Veldig flott gjort av kirkene å samarbeide om et slikt møte!

Fikk høre litt bryllupsmusikk, teste ut noen salmer og ellers fikk vi litt tips om ditt og datt... :)

Så nå har vi litt å bryne oss på....

Vel, god natt!

Kommer sterkere tilbake etter eksamen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudemøte høres ut som et fint "tiltak" fra kirkens side :-)

Lykke til med eksamen! Jeg holder på med bacheloroppgaven for tiden, og har muntlig-nerver!!! :cry: Heldigvis er det bare noen uker til det er overstått og jeg har en utdanning!! :-) Er det siste året ditt også? (Du har sikkert sagt det før, men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Izaria of søndagsengel!!

Søndagsengel: Har ett år igjen av utdannelsen jeg... :-(

"sløste bort" et år i england etter vgs.....

Men men... det siste året går nok fort...

Burde vel egentlig sitte å lese nå også..men tenker bare på bryllup i dag... :roll: Lasse snakker mye om bryllupet også, så da blir jeg jo kjempeivrig!!

Vel, får vel komme meg tilbake til bøkene jeg... :evil:

Ha en god mandag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...