Gå til innhold

Lillelous rable-og bablebryllupsdagbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

:hoppe: hellu, alle sammen!

Nå er jeg back on track! Internettet vårt og jeg ble syke omtrendt samtidig, for en ukes tid siden, men mens jeg bare ble litt forkjølt og ble bedre og bedre, døde desverre internetten.

Men nå er jeg tilbake! Yehaaa! Har hatt en del å styre med, så planlegging har kommet litt i bakevja- men nuh snur det snart igjen! Nå skal jeg hengi meg til matlaging, sånn at vi kan nyte en deilig indrefilet med bearnaise og brokkoli og sopp og potetbåter senere i kveld. En deilig romantisk middag :hjerter: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

yo, veslo!

:klem:

Plutselig ble farmor skikkelig dårlig. Alt står på "vent" akkurat nå, det er ikke sikkert hun blir frisk igjen noensinne mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ånei, så trist å høre at farmora di er sjuk.... Kryssar fingrane for at ho snart blir betre... *trøsteklem*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk for det, veslo :-)

Det går ikke så bra med henne. Snakket med faren min i formiddag, og aldri har jeg hørt han så nedfor noen gang. Vi dro en tur til harryland for å få fatt i appelsinmarmelade til morgendagens skinkestek (ikke baaare derfor, godt å komme seg bort fra en trykkende situasjon. godt å ikke bare sitte og VENTE på mer dårlige nyheter). Ikke flere nyheter hjemmefra foreløbig, og det er jo bra.Tror jeg. Nå skal jeg vaske noen gulv! Kroppsarbeid er oppbyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sponhuset var kjempekoselig! Jeg stemmer JA til sponhus!

Fikk mail fra det ene stedet i dag, og skal få mail fra det andre i morgen. En plan tar form. På det ene stedet får vi ha suiten gratis :kul: , men jeg aner ikke hvordan den er. Kanskje best å se den først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"suiten" var bare et helt vanlig dobbeltrom, bare ganske stort.....men helt ok i grunnen. Og hvis vi vil ha et rom med gipsrose og draperier kan vi reise inn til Stavanger. Det er jo ikke lange veien.

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Koss står det til lillelou? Ville berre sei at du har funne deg ein utruleg kul avatar!!!! Gratulerer!!

Sjå her Teddy........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Tilbake!

Så var jeg tilbake etter begravelsen til farmor. Det var jammen en heftig tur hjem. Kom tirsdags kveld, hele onsdag gikk med til baking og ordning og mottakelse av alle slektingene som kom, og på torsdag var begravelsen.

Det var også helt tilfeldigvis bursdagen min, samtidig som det var nøyaktig 29 år siden farfar døde. Han døde to timer etter at jeg ble født, så bursdagen min er nå rammet inn av mine besteforeldres død og begravelse. Det kan jeg love er en merkelig følelse. Folk kom og gratulerte meg stille med dagen etter hvert, og det kjentes veldig, veldig rart. Forøvrig var begravelsen veldig fin. Trist men vakker. Da vi kom,spilte de vakker klassisk musikk, og min bror og søster sang og spilte under seremonien. Samme bror holdt også tale, og det gjorde tanten og onkelen min også. Mye vakker musikk ble spilt, bl.a Charlie Chaplins "Limelight"-farmors yndlingsmelodi.

Sammenkomsten etter begravelsen var også fin-over 100 stk var samlet for å minnes henne og være sammen og trøste hverandre. Etterpå var den nærmeste familien samlet hjemme på gården for bilder, kaffe og sodd seinere på kvelden. Vi avsluttet dagen med at vi søskenbarna samlet oss, drakk litt vin og litt øl og pratet og mimret og snakket om farmor og om ting som har hendt. Jeg tror hun satt på sin lille sky og drakk Tia Maria-likør og kikket ned på oss,jeg, godt fornøyd med hvordan familien organiserte hennes begravelse, den var helt i hennes ånd.

Det eneste er at jeg har sovet skrekkelig dårlig. Jeg lå i en gammel skyveseng på en elendig madrass, og trangt som makrell i tomat. Det hjalp ikke engang at mamma hadde funnet fram min gamle bamse som har nese som ser ut som en t***. Det er ikke tilsiktet, tror jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Å! Jeg glemte å si HEI til veslo, TeddyT og Hildegard som har vært innom-frekke meg....

HEI!!!

Oooooog:Jeg fikk diamantring til bursdagen av kjæresten min,jeg! Mitt livs første diamant! Den står i en lekker alliansering (den nye designen) i hvitt gull og er alldeles fantastisk. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...