Gå til innhold

Lillelous rable-og bablebryllupsdagbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Leeenge siden sist nå. Skjer ikke så mye for tida- avventer videre planlegging fram til jeg skal på møte på mandag. Får jeg jobb, setter jeg derimot igang igjen. For fullt!!!

Og nå er det helg! Ikke det at dèt egentlig betyr så mye for meg som har "helg" hver dag for tida, men jeg ser jo mer til kjæresten da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

;) I samme situasjon som meg ser jeg ;)?

Har du søkt jobber lenge? ferdig å studere nå?

Jeg har søkt leeenge! :tunge1:

Krysser fingrene for oss begge! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsL

Spennende med bryllup. Og du møtte din mann på samme måte som jeg møtte min ser jeg :wink:

Har ikke lest gjennom hele dagboka di, så her kommer det:

Skal dere gifte dere i kirken? Har dere i så fall bestemt dere for hvilken?

Spennende med undersøking på hvor dere vil ha festen. Vi hadde vår på Grenaderen. Og er superfornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuu! prøver å komme i Stemning til Samtalen med Presten. Ooooog Lindex har hvite kjoler til kun kr 399! Tveka inte, köpa nu! Kanskje jeg kan tylle noe lett, fint stoff rundt den og lage min egen variant av Rembo-kjolene, en såkalt Rumbo-kjol! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Samtaler Med Prester er jeg sikker på kan være en blandet fornøyelse- satser på at deres er en blidsnill liten godbamse som ikke stiller for nærgående katolske spørsmål. Jeg er i Se&Hør modus noen minutter nå, og lurer på om vi skal be den lokale sognepresten- "idol-Margaret"'s far om han vil forestå seremonien. Han skal visstnok være en flørtete typ-mon tro om han får sjangs på svigermor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Samtaler Med Prester er jeg sikker på kan være en blandet fornøyelse- satser på at deres er en blidsnill liten godbamse som ikke stiller for nærgående katolske spørsmål. Jeg er i Se&Hør modus noen minutter nå' date=' og lurer på om vi skal be den lokale sognepresten- "idol-Margaret"'s far om han vil forestå seremonien. Han skal visstnok være en flørtete typ-mon tro om han får sjangs på svigermor?[/quote']

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om at denne presten er ivrig og engasjert i tjenesten...

Rapport kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Juhuu! prøver å komme i Stemning til Samtalen med Presten. Ooooog Lindex har hvite kjoler til kun kr 399! Tveka inte' date=' köpa nu! Kanskje jeg kan tylle noe lett, fint stoff rundt den og lage min egen variant av Rembo-kjolene, en såkalt Rumbo-kjol! :P[/quote']

Det hørtes faktisk drit-kult ut!!! :) Når skal du gifte deg, forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig 22.07.05, men det er under vurdering fortløpende. En Rumbo-kjol kunne vært stilig det, men håper det ikkje blir trangt om økonomien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå furter sambo bittelitt fordi jeg ikke vil vurdere å bytte etternavn. Dette er en av de få tingene som virkelig ikke er aktuellt for meg- for det første syns jeg ikke navnet hans er spesiellt pent, for det andre var etternavnet mitt noe jeg valgte helt selv da jeg var 18. Så navneendring er fullstendig uaktuellt, og det blir vel intens diskusjon når/hvis vi en gang får barn. Ikke er det speiellt fristende å ha samme etternavn som min nysgjerrige svigermor heller. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Foreløbig 22.07.05, men det er under vurdering fortløpende. En Rumbo-kjol kunne vært stilig det, men håper det ikkje blir trangt om økonomien.

05? Ligger du ett år foran det jeg tror?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

øøøørk, 06! Litt blings der! Vi har også diskusjoner ang etternavn. Jeg føler det ikke Som En Ære Å Få Ta Min Kommende Ektemanns Etternavn. Kan ikke han føle det er en ære å ta mitt da? Pffffft!

I dag er jeg Vrang og Opponerer mot tradisjoner, normer og uskrevne regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
øøøørk, 06! Litt blings der! Vi har også diskusjoner ang etternavn. Jeg føler det ikke Som En Ære Å Få Ta Min Kommende Ektemanns Etternavn. Kan ikke han føle det er en ære å ta mitt da? Pffffft!

I dag er jeg Vrang og Opponerer mot tradisjoner, normer og uskrevne regler.

06.brur du også då ja!!! Har du fått deg dagbok enno? Fører deg opp på lista vår eg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjalla! Nå er spørsmålet poppet og jeg skal for alvor hengi meg til serviettenes og blomsterdekorasjonenes sødmefylte galskap :sjarmor: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Sjalla! Nå er spørsmålet poppet og jeg skal for alvor hengi meg til serviettenes og blomsterdekorasjonenes sødmefylte galskap :sjarmor: ....

Har du fridd?!????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...