Gå til innhold

Lillelous rable-og bablebryllupsdagbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

I dag skal vi for alvor bestemme Datoen, og sjekk hva horoskpoet mitt sier for dagen i dag;

Today's Gemini Horoscope

May 21 - June 21

For the next few days, you'll continue thinking of nothing but love, romance, love and romance. Yep. That's it. Sure, it's a short list, but is there anything more delightful? So why fight it? Your mission is to reach out and find the person you want to spend this wonderfully tender time with -- and to let them know exactly how you feel. It's Valentine's Day in March. How nice!

Romance

Turn over a new leaf and focus on the way you envision your joint future. Let the present take care of itself -- you two have plans to make that start with talking.

Slå den! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Njaaaa...tjaaaa....vi har ikke kommet lenger enn til "september". Det er også samme måned som både hans og mine foreldre giftet seg.16, 23 eller 30 september er aktuelle. Holder egentlig en knapp på 23.

Har vært i ballbingen ooppe ved skolen og lekt med ball med hunden- hun er helt gal etter ball-leker, så nå ligger hun utslått på stuegulvet og peser lykkelig :-) .

Kjæresten ser "viktig ting "på tv, så i hans fravær sniker jeg meg til sengs med ei god bok-leser spenning for tida, "The Brethren" av John Grisham. Har ikke lest noe av han før, men denne er spennende nok,og perfekt akkurat i kveld.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Grisham er bra!

Blir spennande når de finn dato då! Alt blir liksom mykje meir "fast" då, på ein måte... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaaa...tjaaaa....vi har ikke kommet lenger enn til "september". Det er også samme måned som både hans og mine foreldre giftet seg.16' date=' 23 eller 30 september er aktuelle. Holder egentlig en knapp på 23. [/quote']

23. er en kul dato, det er nemlig rundt høstjevndøgn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som utrolige fine lokaler dere vurderer! :-)

Når skal dere fortelle nyhetene til svigermor da? Lykke til ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Tenker litt på fargevalg til bryllupet.Siden det blir i september;Kanskje orange, offwhite og gull?Kanskje litt grønt også, siden det er rundt høstjevndøgn? Egentlig er jeg så mett at jeg ikke klarer å tenke klart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeartig å lese! Er litt lei meg for at jeg ikke kan være med deg på det store Kjol-raidet :( !

Stå påååå!

Kroms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Yo,

Hildegard!

Er litt trist at du ikke kan være med å kikke på kjoler, men, du vet, jeg klarer meg ikke uten din rådgiving uansett, så det blir ihvertfall noe sending av bilder fram og tilbake :wink: .Magefølelsen min sier noe om at jeg ikke finner Kjolen i vanlig brudesalong-men kanskje må få den sydd? Er ingen jeg har "tent på"så langt,ihvertfall, med unntakt av Veslo sine kjolebilder, som er utrolig lekre, men nok ikke heeelt passer meg, og izaria sin, som også er dødsfin. Det skal jo være MEG, og ikke bare en diger kjol som kommer gående. :-) .Ikke tror jeg O vil gifte seg med en kjol,heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg har bestemt meg for å IKKE bytte etternavn. Det var egentlig ikke slik at jeg vurderte det i utgangspunktet heller- og det er heller ikke noe kjæresten min har nevnt med et ord. Han skal forøvrig heller ikke bytte navn. Navnet mitt valgte jeg selv i den nette alder av 18, og føler at det er en vesentlig del av min personlighet. I tillegg er det PENT. Jeg skal nok bli hans kone og partner på godt og vondt, men "FRU sånn og sånn" bryr jeg meg virkelig ikke om å bli. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scuuba!

Kjekt at min kjolekspertiiiis kan komme til nytte likevel :) . Jeg vil også bryllupdagboke! kroms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Scuuuuba sjøl! :-)

Sjekk ut sidene til mipaform.Kanskje de kan hjelpe meg med ett eller annet?

www.mipaform.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Her skjer det DRAMATISKE som følger;

1) Siste helga i mai har vi et bittelite bryllup i Trondheim.Nærmeste familie, forlovere og etpar venner eller fem.Plukkemat? I hvertfall masse champagne!

2) I løpet av sommeren drar vi til Tydal, hvor hans farmor++ familie bor, og holder et kakesjallabais der.

3) I romjula holder vi kurvfest for familien i nordnorge, på det gamle skolehuset i bygda. Sånn får alle "være med", og min kjære slipper den stive festen han gruer for, og vi får hele tre feiringer av oss sjøl. Yehaaa! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ja, og jeg er faktisk ganske fornøyd. Nå får vi en feiring som blir helt OSS, og som vi kan utforme som vi vil. Gleder meg til fortsettelsen av planleggingen, villt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Neida, veslo, ikke i år. Det er stadig 2006 det er snakk om :-) . Men plutselig flere måneder tidligere enn før antatt, og på en helt annen måte. Det deilige er at jeg er så rolig, at det hele føles så RIKTIG.

Har kikket på kjolene til mipaform

www.mipaform.se

og faktisk funnet et par aktuelle der. Er det vanvidd å få kjolen sin sydd i Sverige? Sier gammel overtro noe om brudekjoler berørt av svenskehånd? Håper ikke det :wink: ! Ellers; Nå er mine forlovere på plass!. Så deilig å ha gjort noe ORDENTLIG i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja, de er sempefiiiiine! "Eowyn". "Eg elska thig","Techihilla" tror jeg er mine favoritter. Kanskje spesiellt "Techihilla" :wink: . Og så tror jeg jeg har funnet buketten også....samme som TeddyToria skal ha. Hemegåsa meg :oops: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Viktig Notat til Meg Selv, superbra info fra TeddyToria ang buketten; Vanda orkideer. Må bestilles i god tid pga at de er eksklusive og vanskelige å få tak i. Pris for bukett ca 2000. Det er så utrolig greit å få vite sånt!

Jeg har fortsatt bobler inni magen...en hel enorm haug av dem, og det hjelper ikke engang at jeg holder på med en masse :husarbeid: . Hurra, der fikk jeg brukt DEN smileyen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...