Gå til innhold

Lillelous rable-og bablebryllupsdagbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Ja,jeg gleder meg villt til å prøve kjoler...samtidig er det litt skummelt også, nå er det Min Tur, liksom :wink:

Rolig helg her...i går var vi på Møbelringen og så etter skyvedørsgarderobeskap (langt ord...), og der så vi jo ganske mye annet..eh...ulekkert...utrolig hvordan trenden med stoppede sofaer i "glade farger" med armlener og sider i furu henger igjen! Smekkfullt av det..i tillegg til en del møbler av typen besteforeldrene mine kjøpte på begynnelsen av 80tallet. Hadde mest lyst til å være det LENGE, bare for å spionere og finne ut om noen kjøpte sånne gyselige møbler...men den gang ei. Dro videre til IKEA, og der følte jeg meg straks mer hjemme :-? . Eneste minus var at vi to tullinger dro dit på en lørdag, og at det tydeligvis var to busser med pensjonister der, bussa inn fra området utenfor Trondheim. De gikk bananas, og skapte kaostilstander og enorme do-køer. :kul: .Men, vi kom, vi shoppet, og vi dro hjem igjen.IKEA ruler! (inntil vi får bedre råd, ihvertfall...).

Så tilbragte vi egentlig resten av kvelden på sofaen, spiste deilig trashy middag, og hadde godteri til dessert. Klistra foran tv`n og Grand Prix, som faktisk var ganske underholdende. Satt og kryssa fingrene for at ikke Cheesy Keys eller Tor Endresen skulle vinne...man skulle tro vi var 60!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

I dag har vi kost oss, gitt! Først hadde vi vafler (!) til sein frokost, så dro vi på galleri Ismene og så en flott utstilling der, før vi hadde kaffe/lunsj på kafe Stolt i Ilsvika. Så kjørte oss en tur ut i huttaheiti, bare fordi vi ville se noen bondegårder, og så hentet vi svigermorvesenet og tok henne med på visninger for å la henne se hvor fint det er å bo i liten leilighet i stedet for i diger villa rett over gata fra oss-det er nemlig ikke barebare enkelt alltid. Selvfølgelig ville dama kjøre showet og bestemme ALT fra det øyeblikket hun kom i bilen, og det stresser meg. Nå har hun bestemt at vi skal begynne å bygge ut huset, og det forundrer meg ikke om hun har barnebarn i tankene... :roll: .Ikke enda,nei!

Skulle ha deilig kylling til middag ,men den luktet desverre fis, så da dropper vi den...foreløbig er menyen;Italiensk jordbæryoghurt:det er jo godt ,det også :-) .

Masse skriving nå...og masse ....., ser jeg.Dårlig vane. Men nå skal jeg ta fram støvsugeren og suge opp noe hundehår. Etterpå tenker jeg det er en liten vill hundejente som er klar for tur. Hadet på badet! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Sjå her er dagboka di ja! Så gøy!!! :) Veit ikkje om du har fått til det med link enno, men her er i alle fall link til dagboka di:

lillelou

Dersom du trykker "siter" får du opp kodane, og då kan du kopiere linken, og eventuelt bytte lillelou ut med navnet på dagboka. :)

Gøy med enda ei 2006-brur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Veslo, du er jammen meg grei! :blomst: <----- for youuu!

Nå står jeg til halsen i kakedeig....ja,riktig..og jeg skal liksom gifte meg neste år , og tenke sunne og fine gulrot-tanker, sånn at jeg ikke ser ut som michelinmannen i kjole. Ikke denne uka,nei! I dag står cream cheese brownies på menyen, og etterpå skal jeg kanskje bake bananboller. Oppdaga detsoteliv.no, og da var et gjort...pokker...kanskje jeg kan unnskylde meg med at jeg er overhormonell og TRENGER KAKE? Og kanskje jeg skal ta noe med på jobben i morra sånn at det ikke er så mye kake igjen å spise opp...? :oops: :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh....nammenamnamyamyum! :sikle:

Høres jo veeeldig godt ut da!!!

*tjihi*

Slenger du over noen når du kommer varme ut av ovnen eller!?!?!?

Tenkt noe mer på kjole forresten?

Sier som Heidi - kom deg ut og prøv...kjoler blir fort en helt annen på! :wink:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Principessa

BANANBOLLER sa du????

Er det mulig å få oppskriften...? Min kjære eeeelsker all bakst som inneholder bananer... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: Tjaaa...nå er det bare 18 minutter til de er ferdige, så stå klar, så slenger jeg noen over så snart de er ferdige!:wink:

Tenker ganske intenst på kjolen,jah...og tror nok jeg kommer til å følge ditt og Heidis råd, og prøve,samt å se kjolene "live".Tror jeg skal alliere meg med en venninne og dra på et lite "raid". Grugleder meg litt- tenk om jeg ikke kler brudekjoler? :o Krise! Men nå må jeg inspisere kaken. Hadet så lenge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kler brudekjoler! Sikkert ikke alle, for det gjør jo ingen...ikke en gang disse syltynne, lækre (???) modellene (spør du meg!)...

Du kommer nok til å bli så fiiin så! :wink:

Jeg endte selv opp med noe annet enn det jeg hadde tenkt - for jeg skulle jo absolutt IKKE ha stroppeløs! Så sånn kan det gå! :ler:

Kjoleraid er GØY - gled deg!!!

Og jeg står klar... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

*burp*....nå har jeg spist "alene hjemme"-middag.Mettmettmett.Kjæresten min jobber overtid, og det er bare jeg og Pinny hjemme. Merkelig så husredd jeg blir når jeg er alene.Ekkelt.Hopper til hver gang bikkja bjeffer litt fordi hun har hørt noe rart. Men her spøker det ikke. IKKE!!! Prøver å kose meg som best jeg kan når han er på jobb, og i kveld er det "Frustrerte fruer" på tv2.Hurra! Da skal jeg ha meg en deeeilig kopp juksesjokolade ("Chocolate sensation"fra Swissmiss er faktisk ganske god :-) )og bare krølle meg sammen oppi sofaen.

Egentlig burde jeg ha øvet litt også-koret skal ha konsert i Ilen kirke på torsdag, og alt stoffet sitter ikke like godt, men så har det vært en lang dag på jobb,blablabla. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg tenker stadig på kjolen..huhu, men uten å enda ha tatt tak i saken for å føre noe med det,ja,jeg ER sløv for tida, skikkelig også- mon tro om det er vårslappheten som setter inn?

Nå sammenligner jeg meg ikke med henne, men jeg syns kronprinsesse Mary av Danmark hadde en nydelig utskjæring og armer på sin kjole.Noe sånt kunne jeg også tenkt meg; http://www.hkhkronprinsen.dk/99000c/img/370020

Å, det er så mye som er fint! Hvorfor kan vi ikke ha 3dagersbryllup med 3 forskjellige kjoler??Yeah,right... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Kvalm.....den koppen med juksesjokolade ble litt for stor... :oops: ...men godt var det, og "Frustrerte fruer"blir bare bedre og bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Lykke til med kjole-valg! ;) Ta deg ein prøve-runde i butikk, så finn du nok fort ut kva du likar! Det gjorde eg, i alle fall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

hei, enig med du, kronprinsesse Mary er helt nydelig!! Og kjolen var også veldig fin...ikke helt min stil, men når man skal gifte seg kongelig tror jeg man må ha en litt mere tildekket kjole...ikke vise for mye hud og sånn. Men armene på kjolen er kjempe fine! Kanskje du skal få deg en spesial sydd kjole??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Påskeferie! Hurra! Over en uke til jeg skal tilbake på jobb...Kjæresten ligger fortsatt og sover,vi våkna halv åtte, var våkne til 12.30,og så sovna han igjen...men nå hører jeg lyder der inne fra :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Voila!Han våknet!Og nå tusser han rundt i halvslaskete morgenkåpe med pinnsvinhår og ser søt og ynkelig ut. :hjerter:

Nå skal vi snart ut og lufte oss.Kanskje skal vi til og med kjøpe...tattaaa:STRYKEBRETT! Spanande,spanande.Jernia har nemlig tilbud,og vi TRENGER et.

Spennende nå...han går mot dusjen.....tuddelu så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

PÅSKE!I morgen stikker jeg og min kjære på verdens minste påskeferie til et bittelite hotell utenfor Østersund. Deilig å komme seg litt bort.

Se, jeg kan skrive med farger! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sammenligner jeg meg ikke med henne' date=' men jeg synd kronprinsesse Mary av Danmark hadde en nydelig utskjæring og armer på sin kjole.Noe sånt kunne jeg også tenkt meg; http://www.hkhkronprinsen.dk/99000c/img/370020

Å, det er så mye som er fint! Hvorfor kan vi ikke ha 3dagersbryllup med 3 forskjellige kjoler??Yeah,right... :wink:

Ååå, den kjolen til Mary er min drømmekjole også! Dvs overdelen var helt perfekt og skjørtet hadde flott fasong, men jeg ville ikke hatt de løse "flakene" på skjørtet. Med en gang jeg så den på TV tenkte jeg: Yes, en slik kjole skal jeg ha! Og nå angrer jeg litt på at jeg ikke fikk sydd meg en slik... Men så hadde min svigerinne i fjor en brudekjole med 3/4-lange ermer og jeg hadde ikke lyst å "herme" for mye etter henne... Anyway, jeg elsker kjoler som er litt "påkledd" - det er liksom meg. Ikke fordi at jeg er spesielt dydig, altså... :ler:

Endte opp med å kjøpe en ferdig kjole i salong, tenkte det ville bli for mye stress å få sydd, men, men...

Lykke til videre med kjolejakt!

Ha en riktig god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...