Gå til innhold

Lillelous rable-og bablebryllupsdagbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Billig pynt -ideen høres bra ut!

Må prøve den! ;)

Ok. Kanskje jeg finner ringen her...

Den var nyyydelig...!

:-D

Har du sett på kjoler? :klem:

Håper du finner en!! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hallo, veslo!

Er mest i den "vanlige" dagboka for tida, siden tempoet på planlegginga er laaangsom for tida. Klarer ikke å bestemme meg for noen ting-og har egentlig bare lyst til å la humla suse og ligge i hengekøya med en god bok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hallo, veslo!

Er mest i den "vanlige" dagboka for tida, siden tempoet på planlegginga er laaangsom for tida. Klarer ikke å bestemme meg for noen ting-og har egentlig bare lyst til å la humla suse og ligge i hengekøya med en god bok :-)

Fint å sommar-slappe av også ja! ;) Hugs å oppdatere oss når du bestemmer deg for noko då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, veslo!

Er mest i den "vanlige" dagboka for tida, siden tempoet på planlegginga er laaangsom for tida. Klarer ikke å bestemme meg for noen ting-og har egentlig bare lyst til å la humla suse og ligge i hengekøya med en god bok :-)

Det hørtes jammen meg bedagelig og deilig ut! :wink:

Men hva skjer med kjoleprøving nå da? Tid skal du avsted???

Spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hei,TT!

Åååå, det er så deilig,atte! Nå har jeg ligget ute og skrevet brev til min "reservebestemor" i Bergen, og bikkja lå ved siden av og passa på at det jeg skrev var grammatisk riktig. :wink:

Har litt kjolepause nå jeg. Ble spylei av å vurdere diverse kjoler, så det blir bare litt innimellom. Kjennes bedre nå, litt mer lystbetont :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salve! Tanter med knappnåler er bra! Kjolen blir absolutt brukbar når den sys inn diverse steder.

Nå skal jeg shotte bergensk brystbalsam :sjarmor: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dyttings*

Nå er det ny ringdiskusjon på gang. Har forsonet meg med at vi ikke kjøper de rompedyre Meisterringene. De fleste av ringene på chanti.dk siden er litt i breieste laget for mine fingre, og jeg vil vil vil ha firkantet sten. Jah, jeg er en vanskelig jente!!

Kroms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Så bra at kjolestyret ikke er så "mørkt" lenger...men jeg skjønner godt at det kan bli litt mye. Man vil jo så gjerne finne den rette, men så er det så mye fint og allikevel så er det ingenting som sier PANG! :eeeh:

Men kjolen, den finner du - garantert! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei,folkens :-)

Nå stenger jeg bryllupsdagboka, ihvertfall foreløbig. Bryllupet e rutsatt på ubestemt tid, og jeg føler meg alldeles ikke som et "nydelig brud"-emne, heller som en klumpete fjomp i en tranedans.

Lykke til,alle dere andre,ihvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...