Gå til innhold

Lillelous rable-og bablebryllupsdagbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Hoppla! Da erklærer jeg denne dagboka for ÅPNET, ønsker meg selv :velkommen: ,og hurra'er epar ganger for at jeg har fått meg et sted å planlegge denne begivenheten.

:hoppe::hoppe::hoppe:

Velkommmen til alle som måtte finne på å deise innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke::velkommen::vinke:

Hei og hopp :hoppe: Hyggelig med nye "medlemmer i klubben" :) Håper vi får høre mye om deg og planleggingen i tiden fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk for det, Huldra:)! Gleder meg til å komme "ordentlig"igang, det er mange brikker som skal på plass, og jeg gleder meg til å bruke tiiiid på å få alt i boks.Man vil jo gjerne han det perfekt, ikke sant :wink: ?

Likevel føler jeg at min indre bridezilla er ganske rolig og avbalansert...håper jeg aldri flipper fordi jeg ikke finner de rette serviettene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk ,Moses :-) .Er ganske så fornøyd med tittelen, den kom bare deisende ned i hodet mitt, og virket utrolig passende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Et fint sted rable og bable litt dette her! Min sambo er i allefall glad for at jeg gjør fra meg babbelet her, så han slipper å høre på ALT bryllupssnakket mitt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ai!Snart må jeg lære meg hvordan man får til skrift i farger og kan krydre dagboka litt ekstra...litt jentejente i dag.

Vel. Nå tenkte jeg å fortelle den superspennede historien om hvordan mr.Right og jeg møttes.Hold dere fast:

På internett! En vakker dag for litt over to år siden, på Dagladet sin "blink"-side. Jeg hadde laget meg en side der, hovedsakelig for å prøve å finne ut hva hele greia var for noe,var egentlig overhode ikke "på sjekkern", men plutselig dukket denne intressante,litt kunstneriske fyren med den gale katten opp, og da var det bare gjort. Et halvt år med intens mailing fulgte før vi møttes,det sa "bang!" og deretter gikk det slag i slag.Nå har vi bodd sammen i dette oppussingsprosjektet av et hus i litt over ett år, sammen med hund og katt.Det er et eventyr,og jeg er så ultrasuperlykkelig for at jeg får dele livet mitt med denne fantastiske mannen! :hjerter: Og nå skal vi altså gifte oss.Foreløbig er datoen halvveis satt.Det blir et kompromiss;Jeg ønsket meg oprinnelig vinterbryllup, men han vil ha det slik at folk kan gå rundt ute og lufte seg innimellom(hage e.lign),så da blir det antagligvis i september 2006.Hotteste datotips er 16 eller 23. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Artig å begynne på dagbok, men nå er det andre plikter som kaller. Min lille hårete datter sitter og ser på meg med svarte kuleøyne, så da er det ingen bønn-må ut i iskulden sånn at hun får gjort hundetingen sin.I tillegg har hun løpetid, og det et jo en ganske heftig periode, så nå skal vi(?) ut og lukte på tiss i snøen og skvette litt og lete etter friere ,og så skal vi lage pytt i panne til kvelds når min kjære kommer hjem fra jobb,og kooose oss!:-) .Natta folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:ler: hi hi, før jeg leste hele teksten din satt jeg å tenkte 'huff, stakkars lille jentungen som har en mor som kaller henne hårete'. Men så forstod jeg jo etterhvert at det var en hund du snakket om... :hoho:

God middag, god tur og god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
:ler: hi hi, før jeg leste hele teksten din satt jeg å tenkte 'huff, stakkars lille jentungen som har en mor som kaller henne hårete'. Men så forstod jeg jo etterhvert at det var en hund du snakket om... :hoho:  

God middag, god tur og god natt!

Må si at tanken streifet meg også ett mikrosekund helt til det sank inn at det er jo hunden hun snakker om :ler:

Grattis med dagbok og lykke til med bryllupsplanleggingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Artig å begynne på dagbok, men nå er det andre plikter som kaller. Min lille hårete datter sitter og ser på meg med svarte kuleøyne, så da er det ingen bønn-må ut i iskulden sånn at hun får gjort hundetingen sin.I tillegg har hun løpetid, og det et jo en ganske heftig periode, så nå skal vi(?) ut og lukte på tiss i snøen og skvette litt og lete etter friere ,og så skal vi lage pytt i panne til kvelds når min kjære kommer hjem fra jobb,og kooose oss!:-) .Natta folkens!

:ler::ler::ler:

Velkommen og gratulere med det kommende bryllupet og dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seint ute jeg også visst!

Så...velkommen hit, og gratulerer med bryllupsdagbok, OG, ikke minst det forestående bryllupet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
:ler: hi hi, før jeg leste hele teksten din satt jeg å tenkte 'huff, stakkars lille jentungen som har en mor som kaller henne hårete'. Men så forstod jeg jo etterhvert at det var en hund du snakket om... :hoho:  

God middag, god tur og god natt!

:hoho: Jepp,det er en hund,ja."Babyen"vår,til tross for at hun snart er 6 år. :-) .Hun vet hvordan hun får meg med på tur,det er sikkert!

Tusen takk for alle hilsnene,jenter!Er hjemme fra jobben i dag med artigartig omgangssyke,så da var det ekstra gøy å kreke seg bort til dataen og finne koselige hilsner.

Hmmm...men nå kjenner jeg at jeg kreker meg tilbake til senga igjen...hadetbrasålenge! :kvalm: (huhu..endelig min tur til å bruke den ekle spy-smileyen...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Fredag! Hurra! Og jeg er frisk igjen (heldigvis....). Surfer rundt og leter litt...det jeg er mest opphengt i for tida, er KJOLEN. Har sett mange vakre, men ingen som er helt meg, så kanskje det ender opp med at jeg må få den sydd? Min kjære har både kjole og hvitt (pga nyttårballtradisjonene til tidligere NTH) og smoking (fordi han hadde lyst på det...), så der har vi allerede to aktuelle antrekk.Må innrømme at jeg syns kjole og hvitt er finere enn smoking. Kanskje noen farger... vanilje med rødoransje? Noen høstfarger,siden det er seint på året? Hmmm...mye tenking. Tror kanskje jeg skal gå og bake noe brød i stedet- Vi skal ha tapaskveld, og da er det et must med et godt brød til-gleder meg villt til det, elsker tapas! Og iiiiskrem må vi ha til dessert... :sikle: Og så skal jeg ha noe farge i håret og sløve foran tv`n med handkle rundt hodet som den ekte husmoren jeg er. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Kjole og hvitt er jo veeeeeeldig stilig da!!! (for det skal min kjære ha).

Håper du får en koselig kveld med tapas og deilig nybakt brød. Ingen ting slår nybakt brød!! :sikle:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min skal også ha kjole og hvitt, og det synes jeg er kjempefint!! :-) Han har det fra før (bruker det i koret han synger i), så da er det jo heller ikke noe vits i å bruke penger på å leie noe annet..

Kan du ikke sende noe nybakt brød til meg også da; ble ordentlig sulten nå :sikle: Nybakt brød med brunost, nam, nam :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Og når det gjelder brudekjole så burde du komme deg ut og prøve. Kjolene kommer aldri helt til sin rett på bildene av sylslanke modeller :)

Uansett så er det ihvertfall veldig morro å prøve - gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...