Gå til innhold

Lillelous rable-og bablebryllupsdagbok


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå skal vi snart ut og lufte oss.Kanskje skal vi til og med kjøpe...tattaaa:STRYKEBRETT! !

Hvordan gikk det med strykebrettet deres da? ble det noe på dere? :P

God Påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Fest og moro!.Fuglene kvitrer, og snøen er en saga blott. Ah, det er så utrolig deilig! Bort støvler, jeg vil gå med småsko nå!

Vi har vært etpar dager i Sverige, nærmere bestemt Östersund, og selv om det bare var en liten filletur, var det jaggu deilig å komme bort.

"Har du fortsatt orgelmusikk i hodet, eller tenker du på noe annet nå?"var det første sambo sa til meg da vi kom over grensen. :-)

Så nå har vi bunkra opp hvitvin og annet godis, så nå skal vi jammen bli bra feite og blide!

Jeg har hørt på en del musikk i det siste- det er helt klart at Mendelssohn og Wagner ikke er invitert i vår bryllup (de er fine, men jeg har jobba som kirketjener i sommerferier og er MØKKA lei begge stykkene... :wink: ). Muligens blir det et preludium av Bach eller "The arrival of the Queen of Sheba" av Händel, og/eller enten Trumpet Voluntary eller Trumpet tune av han der engelske mannen som jeg faktisk ikke kommer på navnet til akkurat nå....jo, Clarke.Det kan også bli Noe Helt Annet. Enda lenge igjen til Dagen er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Av alle merkelige ting man kan finne på å gjøre:I dag har jeg knipset statuen av "Hjallis" på rumpa. Jeg kan fortelle at den faktisk var både

1) Hard

og

2) Kald

Så det, så :wink: !

Nå skal jeg hengi meg til litt påskekrim, og gi min prins en påskenuss eller ti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Jeg blir så utrolig LAT av å ha påskeferie. Egentlig skulle jeg ha vaska klær og bad, men neggu om det ble noe av det. Fypåmeg! Istedet surfer jeg rundt og leter etter lokaler.

Denne:

www.kvilhaugen.no er aktuell,

det samme er Ringve og Kommandøren(?) . Antageligvis burde jeg kommet meg avgårde en tur og sjekket dem nærmere ut- til helga kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

hei! Den gården så jo bare KJEMPEKOSELIG ut da!

Vet ikke hva annet dere har sett på, men den hadde nok jeg gått for!

Håper du har det bra...i ferier er det lov å være lat! Så slapp av! :wink:

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Gjest lillelou
Bare ønsker deg en GOD HELG og en forstatt GOD PÅSKE :blomst_opp:

God helg og påske til deg og, idahe!

Jeg blir bare mer og mer innstilt på å ha det hele på Ringve, og neste helg (alt er stengt denne helga... :evil: ) stikker vi og ser på det "live".Har jo vært der før, men ikke sett på stedet med "bryllupsøyne" tidligere.

Nyter fortsatt påsken, det er så himla bra vær her for tida! Skikkelig vår. Små fugler synger, og krokusen driver og presser seg opp av bakken for harde livet. Me like. Nå skal jeg straks gå og sette igang med pizzaen vi skal ha til middag (inspirert av KG-Arkana), med deilig tomatsaus og kjøttboller som jeg har dikta sjøl.

Kjæresten min ligger flat ut-han plages med vonde nakkemuskler for tida, stakkars. Jeg ga han en runde massaaaasj, og nå ligger han og rekonvaleserer, og hunden passer på han. De er søte, de to. :-)

Det dummeste med kirkebryllup på høsten, tror jeg, er at vi risikerer iskald kirke-menighetene har jo så dårlig råd...og ikke vil jeg ha det i vår lokale kirke, for orgelet er nesten ødelagt, og høres helt "ompa"ut (jepp, jeg er en orgelsnobb :wink: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får be dem fyre ekstra godt for bryllupet.. de ¨må vel gjøre alt det en brud ber om..er det ikke slik da :P ?

Når var det -du skulle gifte deg igjen..?(har glemt datoen jeg.. :klaske: ) Får bare håpe på en varm høst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fest og moro!.Fuglene kvitrer, og snøen er en saga blott. Ah, det er så utrolig deilig! Bort støvler, jeg vil gå med småsko nå!

Ikke så rart, vi passerte jo nettopp vårjevndøgn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ikke så rart, vi passerte jo nettopp vårjevndøgn! :)

Ah...I feel the rythms of life in my booody :digge:

I dag har det virkelig ikke skjedd en eneste bryllupsrelatert ting- Jo, kjæresten nynna plutselig Mendelssohn mens vi var ute og kjørt, men bortsett fra det; Ingenting.

Har spist svinestek hos svigermor- det var godt.Og så hadde hun gul gelè med vaniljesaus til dessert og det var godt, siden det er år og dag siden jeg sist spiste gelè.Små gleder :-)

Føler en liten uvirkelighetsfølelse nå-skal jeg virkelig gifte meg? Det føles nok mer virkelig når jeg begynne rå "ta tak i" ting mer, tror jeg, og etter i morgen skal jeg sparke meg sjøl hardt i rumpa :wink: .

Men nå skal jeg ha meg et glass rødvin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, tenk - du skal gifte deg!!! Virkelig!!! :hjerter:

Herlig herlig! :hoppe:

Høres deilig ut med stek hos svigermor og en nynnende kjæreste! :wink:

Kos deg med et rødvinsglass og en kjærlig armkrok(!??)...:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg

Da var påsken snart over, synd og. Det er herlig med fri dager.

Var forresten kjempe flotte lokaler du har tenkt på. Skulle ønske vi hadde sånne steder her i Stavanger. Ja, ja synes det er fint der vi og skal ha festen da.

Ellers så får du ha en fortsatt fin påske :-)

Så får jeg kose meg på fjellet i morgen :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Fyttigrisen så mett jeg er! Årets påskelam,potemos, søtpotetmos, sjysaus og myntegelè...og rødvin .... :sikle: .

Kvier meg for å fortelle svigermor at vi skal gifte oss-slik burde det ikke være- men jeg frykter for at hun kan komme til å føle at hun har en (stor) rettmessig del i planleggingen...komme drassende med noe gammel drit hun mener passer og drive og "synse" om gjestelista mm :P ...min mor er heldigvis en helt annen type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde klart meg med potetmos og rødvin, jeg. ;):hoho:

Lykke til med å fortelle til svigermoren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...