Gjest gjesta Skrevet 2. juni 2005 #141 Del Skrevet 2. juni 2005 WOW, den ringen var helt min smak!! Hvor fikk han tak i den...? GRATTIS!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. juni 2005 #142 Del Skrevet 3. juni 2005 Darak Angel; Ringen er kjøpt hos en gullsmed her i Trondheim, men det er en alliansering, og de finnes hos flere forskjellige gullsmedkjeder :-) . Idè til billig pynt som jeg fant ved å snike i et blad på butikken i går: Sitroner som man ruller i eggehvite og så i sukker.Resultat;Skimrende diamantsitroner! Og så tror jeg det er peoner jeg vil ha i buketten min.Mørk rosa,lys rosa og offwhite.Og litt grønt :-) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 3. juni 2005 #143 Del Skrevet 3. juni 2005 Å! Jeg glemte å si HEI til veslo, TeddyT og Hildegard som har vært innom-frekke meg.... HEI!!! Oooooog:Jeg fikk diamantring til bursdagen av kjæresten min,jeg! Mitt livs første diamant! Den står i en lekker alliansering (den nye designen) i hvitt gull og er alldeles fantastisk. Ooooooh! Så kjekt! Det er jo så koselig med slike gaver...nå kan du bare trippe rundt og vise den frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. juni 2005 #144 Del Skrevet 3. juni 2005 GOOOD HÆÆÆLG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. juni 2005 #145 Del Skrevet 4. juni 2005 Idè til billig pynt som jeg fant ved å snike i et blad på butikken i går: Sitroner som man ruller i eggehvite og så i sukker.Resultat;Skimrende diamantsitroner! Og så tror jeg det er peoner jeg vil ha i buketten min.Mørk rosa,lys rosa og offwhite.Og litt grønt :-) . Stilig pynt-idè!!! Bukett-idèen din er flott også!! Har du bestemt deg for kjole enno eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2005 #146 Del Skrevet 6. juni 2005 Stilig pynt-idè!!! Bukett-idèen din er flott også!! Har du bestemt deg for kjole enno eller? Planlegginga står litt i stampe for tida-og kjæresten vil ikke planlegge mer før vi vet hvordan jobbsituasjonen min ser ut. Jeg hoster opp billige alternativer etter beste evne.... Slites litt mellom å ha lyst på rembo-aktig kjole og noe stramt enkelt noe med calla-ermer og i litt 70tallsaktig snitt....og av og til fantaserer jeg til og med om chiffon og slør og slikt...fyfyfy! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2005 #147 Del Skrevet 6. juni 2005 Åh, rembo-kjolar........... *drømme* Hehe.... Har du vore på kjole-prøvingsrunde enno? For då finn du kanskje noko du fell for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2005 #148 Del Skrevet 6. juni 2005 Har bare vært en bitteliten tur og kikka, og det var ingenting jeg falt for, desverre-bare marengs og kjoler med "omslagsliv" og ørten perler og tyll og tafs...kjeeedelig! Jeg ser ut som en dust i slikt, og hvem vil vel gifte seg med en dust? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2005 #149 Del Skrevet 6. juni 2005 Du finn deg nok ein kjole som passar deg perfekt, det er eg heilt sikker på!!!! På Cleopatra i Bergen har dei myyykje fint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2005 #150 Del Skrevet 6. juni 2005 Håper det :-) . Er bare litt vrient å få øye på i vrimmelen av traddiskjoler.Bevares, traddiskjoler kan være riktig så pent det også, på riktig jente, men det er bare ikke MEG, og jeg vil ikke viskes ut og bli en kjole med en jente oppi på mitt livs største dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2005 #151 Del Skrevet 6. juni 2005 Ta med deg utskrifter eller utklipp med bilder av kjolar du kan tenke deg, og vis dei til betjeningen i kjole-butikken, så kan dei nok hjelpe deg med å finne noko som passar deg! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. juni 2005 #152 Del Skrevet 6. juni 2005 Har du vært på Evas brud og sett på Linnea Rafaellikjoler? De er også pene og minner om Rembostilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2005 #153 Del Skrevet 6. juni 2005 Har du vært på Evas brud og sett på Linnea Rafaellikjoler? De er også pene og minner om Rembostilen Dit går min neste ferd...Hører rykter om at de er greie der, men garderer meg, og tar med en venninne Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. juni 2005 #154 Del Skrevet 6. juni 2005 De er kjempegreie og serviceinnstilte. Jeg kjøpte undertøy og sko der + diadem til min kjære lille brudepikeprinsesse. Og jeg fikk ta med kjolen min, som jeg kjøpte et annet sted når jeg skulle prøve undertøyet. I ettertid når jeg ser tilbake ville jeg nok ha valgt kjolen min der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2005 #155 Del Skrevet 6. juni 2005 *gleder seg til Evas brud nå* buggi,buggi (hvorfor har ikke KG en dansesmiley, mon tro?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2005 #156 Del Skrevet 6. juni 2005 Saknar danse-smiley eg også! Og jogge-smiley!! Hehe... Lykke til vidare på kjole-jakten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juni 2005 #157 Del Skrevet 7. juni 2005 thankyooo,veslo! Den dukker nok opp en vakker dag-eller jeg får geniale designideer...hvem vet? Jeg er så superlei det såkalte seommerværet. Er så møkk lei av å fryse hele tida-det er da ikke sånn det skal være om sommeren,er det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2005 #158 Del Skrevet 7. juni 2005 I dag er det då riktig så fint ver!!! Vi får berre håpe det varar ei stund no! Viss ikkje får vi kle godt på oss, og bedrive bryllups-planlegging inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 7. juni 2005 #159 Del Skrevet 7. juni 2005 lykke til m kjolejakt lille venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 10. juni 2005 #160 Del Skrevet 10. juni 2005 Nå har jeg vært hos fysioen, en vond affære. Dasser rundt i Stavanger i påvente av at klokken blir såpass at jeg kan gå på jobb. Kjolene blir hentet i dag! Etter jobb skal jeg rett hjem og prøve. Etterpå skal jeg trøstespise litt mens jeg ser konsertopptak av Cat Stevens på NRK . Det blir en verdig aften. Ha en kroms dag :blomst_opp: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg