Gjest lmari Skrevet 22. mars 2005 #141 Del Skrevet 22. mars 2005 1 time igjen, så har jeg friiiiiii!!!!!!! 12 deilige, lange og late feriedager, jeg skal pokkern meg bare kose meg og slappe av. Herlig! God påske til dere alle, jeg stikker nok innom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2005 #142 Del Skrevet 22. mars 2005 GOD FERIE, lmari!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 23. mars 2005 #143 Del Skrevet 23. mars 2005 God ferie, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 23. mars 2005 #144 Del Skrevet 23. mars 2005 God ferie! Håper du får kost deg masse! Har bare 5 dager fri jeg, men skal nok nyte de maks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martha Stewart Skrevet 24. mars 2005 #145 Del Skrevet 24. mars 2005 God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. mars 2005 #146 Del Skrevet 24. mars 2005 Ønsker dere en riktig god påske! Kos dere masse :-) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 29. mars 2005 #147 Del Skrevet 29. mars 2005 Håper du har hatt fine feriedager, Imari! Vi hadde kylling til middag i går, laget gryten din som jeg fikk oppskrift på her inne. Ville bare si at den var kjempegod! ..Sambo storfornøyd også, så den kommer vi nok til å lage igjen. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. mars 2005 #148 Del Skrevet 29. mars 2005 Aaaah, FOR en herlig påske!!! Vi har bare storkost oss, alt har vært herlig. En deilig blanding av å sove lenge, sol, god mat, slappe av, treffe gode venner, feste, lese, strikke, gå tur, og bare nyte livet! Kom tilbake til byen sent på søndag kveld, det var deilig å ha en hel dag for oss selv i leiligheten også. Sov lenge i går, stullet og stelte. Bakte boller med vaniljefyll, så på film og bare koste oss vi to. Deilig det også etter å ha levd tett på svigers hele påsken... Torsdag kveld var helt klart påskens høydepunkt, da var vi bedt på påskefest hos vennepar, som møtte oss i gangen med champagne, stjerner i øynene, fårete glis og sa i kor "Vi skal gifte oss, vi".... Såååå koselig, han hadde vært nede på kne kvelden i forveien og vi drakk nesten en hel flaske champagne hver... Så fylte brudgommen på med vin, drinker osv osv. Det ble en kjempebra fest!! De er et av våre aller beste vennepar, så det blir stor stas med bryllup. Men litt rart at det endelig skjer, vi har snakket så innmari mye om det med dem. (kanskje særlig A og jeg... ) Bryllupet skal stå på nyttårsaften, det er jo en dag som jeg også hadde grublet litt på for vår del. Jeg synes det er en kjempefin dag, veldig spesiell, men har hatt endel motforestillinger mot å velge nyttårsaften også. Nå slipper jeg uansett å gruble noe med på det, for det er ikke aktuelt for oss å "herme" etter dem ett eller to år etter. Det holder med ett nyttårsbryllup i en vennegjeng. Påsken har jo vært ekstra deilig fordi jeg hele tiden har visst at jeg har fri hele denne uka også. ... så nå bare nyter jeg fridagene, har en lang liste med ting jeg har lyst til å få unnagjort. Ikke så mye av det som er MÅ-ting, bortsett fra dåpsgave til fadderbarnet mitt. Vi besøkte dem på fredag, herregud så nydelige jenter! Kjente at morsfølelsene ligger i meg da ja! I dag var planen egentlig å vaske klær etter ferien, men jeg har ingen tiere, så da får det bli i morra i steden. Pokkers vaskekjeller! :evil: Jeg får ta meg en tur ned i byen og fikse de tingene jeg skal fikse der, så gjør jeg i det minste noe nyttig i dag. Så bra at dere likte kyllingen, Hanne! Håper dere har hatt en strålende påskeferie også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. mars 2005 #149 Del Skrevet 29. mars 2005 ... den lille, lyserosa strikkejakken passet perfekt på mitt lille fadderbarn, men kommer nok ikke til å passe i mange ukene framover! Så jeg har en plan om å doble oppskriften, og strikke en ny jakke, som hun kan bruke litt mer fremover. Det funker da å bare doble alle maskene, sant? Har gjort ferdig den offwhite jakken til annen gravid venninne i ferien, i tillegg til bittesmå babysokker i samme garn. Og så er selve vesken til venninne ferdig, er såvidt i gang med hanken. ... har strikket mye i påsken, som dere skjønner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. mars 2005 #150 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg begynte bare i den ene enden av lista mi, jeg. Så nå er badet helt skrubbet og skinnende!!! *stolt husmor* Jeg har en dum uvane, nemlig at jeg ikke liker å kaste ting som ikke er tomme. Feks gamle hårkurer eller kremer eller såper etc etc. Selv om jeg aldri bruker dem, KAN det jo hende at jeg får bruk for dem.... Derfor er badet mitt alltid stappfullt av gamle ting som jeg sikkert kunne kastet. Så nå tok jeg meg sammen og kastet massevis av gamle produkter!! *enda stoltere* Hadde en kurv stående med masse småtterier oppi, den er nå så godt som tom! Oppi var det masse gamle spenner og makeupbørster og dill-dall. Alt er kastet!! Nå skal jeg se på Konebytte fra i går, og kanskje rydde i posthylla samtidig? Energien bare sprudler her i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. mars 2005 #151 Del Skrevet 29. mars 2005 :-? Opp som en løve, ned som en skinnfell? Sjefen ringte og lurte på om jeg ville jobbe i kveld... Jeg sa nei, jeg. Selv om jeg har hatt lang fri, så er jeg ikke helt klar for å gå på jobb igjen i kveld. Og så har jeg fillern meg sagt så mye ja i det siste at jeg synes de får tåle at jeg sier nei en gang i blant også. ... han var veldig forståelsesfull, sa at jeg var den første han ringte til, så jeg måtte ikke være redd for å si nei. Men likevel kjenner jeg litt på den dårlige samvittigheten innerst i magen. :-? Typisk flink-pike-syndrom. Har i hvert fall ryddet posthylla. Nå vurderer jeg å rydde i klesskapet, men vet ikke helt om jeg orker å begynne på et så stort prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 29. mars 2005 #152 Del Skrevet 29. mars 2005 Det er faktisk greit å si nei til jobb av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. mars 2005 #153 Del Skrevet 29. mars 2005 Det kjennes ikke greit ut, Ingeborg...... :-? ... som du skjønner har jeg utviklet et enormt flink-pike-syndrom... Håper du har hatt en fin påske, jeg har tenkt endel på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 29. mars 2005 #154 Del Skrevet 29. mars 2005 Godt å få ryddet litt! Gruer meg nesten til å komme hjem fra jobb idag, for det er et herlig kaos hjemme. All bagasjen fra påska står rundt om på stua. Fikk vasket en maskin med klær i går, og den står til tørk midt på golvet... Så ikveld blir det vel rydding som står på programmet... Du får ha lykke til med klesskaprydding! (Det er jo egentlig mest gøy det da? I forhold til å vaske bad mener jeg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. mars 2005 #155 Del Skrevet 29. mars 2005 ALT er bedre enn å vaske bad, Chica!! ... og egentlig er det litt stas å rydde i klesskapet, for jeg finner alltid plagg jeg nesten hadde glemt. Men så er det så trangt der, så det ender alltid opp med at jeg har igjen en stor haug etter at det egentlig er fullt. Har kastet to søplesekker i det siste, men fremdeles er det for mye der. I kveld skal jeg kose meg og lime inn bilder i album. Tok masse nye bilder i påsken, de må også bestilles. Og så må jeg få gjort i stand noen småting som skal sendes avgårde: et bursdagskort, en cd jeg har lånt, en rettetang jeg skal sende til kusine i England osv osv. Må komme meg på posten i morra, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 29. mars 2005 #156 Del Skrevet 29. mars 2005 Finner alltid klær som er litt for små jeg, og så dropper jeg ryddinga og drar heller på trening... får liksom aldri fullført ryddinga helt... Har skikkelig problemer med å kaste klær, så har ei stor eske på bua med klær som er litt små og klær som er litt store + en del som "jeg kan få bruk for". Håpløs - jeg vet det Kos deg og nyt fridagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #157 Del Skrevet 29. mars 2005 Hei! Håper du har hatt en fin påske! Ser ut til at du er i gang med huslige prosjekter i vant lmari-stil. PS: Jeg har kanskje fått napp med et sted å selge vesker! Når jeg bare får tid til å lage dem... Og du skal ikke ha dårlig samvittighet for at du sa nei til å jobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 29. mars 2005 #158 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg er også forferdelig dårlig på å kaste klær, Chica. Ender alltid opp med å pakke alt ned i søplesekker og sette det ned i boden. Det KAN jo hende at jeg får bruk for det, mener jeg.... Men egentlig er jeg fornøyd bare jeg får kastet en eller to ting, jeg... Og så ser jeg for meg at jeg skal få meg et diiigert omkledningsrom når vi en eller annen gang i framtiden får oss et hus og da skal jeg kunne plukke fram igjen alle de klærne som ligger pakket ned. Ikke det at jeg tror at de klærne fremdeles er moderne innen den tid, men.... Her er det hverdag og striskjorte og alt det der, Pepita! Men jeg koser meg med å styre og leke litt husmor, jeg. Så har jeg bedre samvittighet for å sette meg ned med strikketøyet etterpå! Jeg leste forresten en bok i påsken som jeg absolutt anbefaler til deg som er sånn språk-fantast: Ordomord av Sylfest Lomheim. Det er en veldig morsom og lærerik bok om hvor ordene kommer fra. Anbefales! Så kult med nesten-kanskje-napp på veskene!!! Jeg er imponert, vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2005 #159 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg leste forresten en bok i påsken som jeg absolutt anbefaler til deg som er sånn språk-fantast: Ordomord av Sylfest Lomheim. Det er en veldig morsom og lærerik bok om hvor ordene kommer fra. Anbefales! Åja! Har sett på den, den virker herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 29. mars 2005 #160 Del Skrevet 29. mars 2005 Og så ser jeg for meg at jeg skal få meg et diiigert omkledningsrom når vi en eller annen gang i framtiden får oss et hus og da skal jeg kunne plukke fram igjen alle de klærne som ligger pakket ned. ..Flere som ser for seg et slikt rom, spørs vel om jeg noen gang får det men er lov å drømme (..Har alltid vært dårlig på å kaste klær, men har blitt litt flinkere de siste årene. Pakker gjerne bort enkelte plagg jeg er usikker på, og om jeg ikke savner dem i klesskapet etter en stund er det rett ut - går faktisk ganske smertefritt også!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå