Gå til innhold

lmaris planlegginger


Gjest lmari

Anbefalte innlegg

Klokka er kvart over tre om natta, jeg sitter på jobb og har akkurat fått slettet 90 sider med mine skriblerier.

... ikke det at det sto noe skummelt der, men jeg liker å slette fra tid til annen. Begynne helt på nytt, liksom.

Så nå begynner vi på nytt, med nesten blanke ark og forhåpentligvis massevis med fargerike blyanter!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj!!!! Blanke ark og fargestifter til! (eller som jeg sa da jeg var liten - "tegnestifter til" :hoho: )

Gleder meg til å følge med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei hei! (må lete panisk etter hekleoppskriften når jeg kommer hjem fra jobb idag, hvis ikke kan det være jeg maser igjen!)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maikana

Hei!

Grattis med ny bok!

Det er herlig med en ny start og blanke ark. Hver mandag starter jeg en "fresh week". :-)

Kos deg med siste innspurt på jobb før fridager

Klem Maikana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*bye bye til over 100 innlegg for min del* :tunge1:

Gratulerer med ny start, lmari - jeg kommer garantert tli å følge med deg i denne runden også, selvom jeg taper masser av innlegg hver gang du finner det for godt å slette dagbok...

Det er definitivt verdt det! :wink:

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kverula, Meja, Hanne, Maikana, Etoile, Chica, Espera, coda, jolie, Lene!! :wink:

.. så bra at dere fant meg!

Jeg er fremdeles syk, tett i nesa, har hatt litt feber på formiddagen i dag og bare ligget på sofaen for å slappe mest mulig av. Ble endel bedre utpå ettermiddagen, sambo kom hjem og stelte litt med meg og fikk i meg litt mat, så nå er det ikke så verst stelt med meg. Er på jobb, burde helt sikkert vært hjemme, men det hadde vært helt krise om jeg ikke var her i dag.

Dagen har gått fort unna, det er helt merkelig å være på jobb når jeg egentlig skulle hatt fri. Særlig fordi jeg har hatt daguke, så føles det liksom ikke som om jeg skulle hatt friuke, men jobbet. Men så tjener jeg lekevel rått på være her, merkelige greier. *lmari snakker bare tull, det må være bomullen i hodet*

*bye bye til over 100 innlegg for min del*
Pøh, d'ække synd på deg, Kverula, tenk hvor mange jeg mistet, du!! :tunge1:

Jeg har sendt hekleoppskriften til Etoile også, Chica, så det går nok an å spore den opp igjen! Dessuten er ikke dagboken tapt for denne verden, den ligger trygt lagret i et kjempestort dokument på pc-en min... :wink:

Har som sagt ligget på sofaen hele dagen, bare sett på tv og strikket. Sett på "Father of the Bride", tenkte jeg måtte fortsette i den samme klissefilm-trenden som jeg var i i går... ;)

Godt å klemme litt på sambo før jeg gikk på jobb, og selv om det er en kjip, kjip sjef i dag (som jeg tror at misliker meg sterkt), så skal jeg jammen vise han at jeg duger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:klem: ...........der var du, jo! Fant deg ikke på "egne innlegg" nettopp, og begynte å lure. Heldigvis er du som meg... Borte- og tittebø! :tommelsmil:

Grattis med ny dagbok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg liker attituden din, chick, du rocker! :ler:

(Og jeg har gått meg vill i en engelsk ordbok... :Hehe: )

Håper du blir i god form igjen snart, det er ikke noe særlig å hangle. Lover at jeg sier fra dersom det blir noe alvorlig med kunsthåndverksplanene mine - jeg tar deg gjerne med på laget!

Men du! Du må fikse link til dagboka i signaturen din!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minuttene tikker og går, jeg har en überkjip sjef i kveld som virkelig må mislike meg veldig sterkt. Han sier i hvert fall ikke ET ENESTE ORD til meg.... :o

.. vi har internt messenger-system på jobben, så meldingene går varmt her når han er på sitt verste... :wink:

Men formen er litt bedre, bomullen i hodet har i hvert fall lettet!

Jeg liker attituden din, chick, du rocker!

:ler: Yeeeeah! Right back at ya!!

... hvilken attitude, forresten?

Link er fikset, Pepita!!

Borte var jeg, Wynja, og svoooooosj så kom jeg tilbake!! :ler:

Poenget med å slette dagboken var egentlig bare at jeg ikke er helt komfortabel med å ha liggende ute så store mengder av info om meg. Bedre å slette litt etterhvert, da er sjansen mindre for å bli kjent igjen også!

I morra skal vi ha en veldig søt sjef med en veldig søt oversjef, så det skal gå som en lek, tenker jeg. På onsdag kommer lillebror på besøk med kjæresten, gleder meg veldig til det. Blir første gang jeg får sjansen til å snakke ordentlig med henne! Må rydde og vaske hos oss om formiddagen, da, sånn at det ser fint ut hos oss!

Torsdag skal jeg bare slappe av, om ettermiddagen/kvelden er det et jobbarrangement som jeg tenkte kanskje å gå på. Sambo skal på fotballtrening, så han er ikke hjemme før i 8-tiden likevel. Skal gå derfra tidlig og så hjem for å kooooose på sambo. Fredag drar han for å være borte hele helgen, lørdag skal jeg jobbe og hele søndagen skal vi prøve å få litt tid sammen. Så starter en ny kveldsuke for min del... :veldigsur:

Angrer veldig på at jeg sa ja til disse to dagene nå, det frister så voldsomt mye mere å være hjemme og slappe av sammen med sambo! Men, men, jeg får tenke på at det går fort over og at vi sikkert får bedre tid en annen uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Godt å klemme litt på sambo før jeg gikk på jobb, og selv om det er en kjip, kjip sjef i dag (som jeg tror at misliker meg sterkt), så skal jeg jammen vise han at jeg duger!!

DEN attituden, vel!

:ler2:

Skjønner godt at det er kjipt å jobbe på en sånn kveld når du heller skulle vært hjemme... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååhja, DEN ja!! :ler:

... tøff i trynet, vet du!

Jeg tenker på alle pengene jeg tjener, og da går det faktisk litt bedre å jobbe. Og så vet jeg jo at nå er det kun snakk om fire timer, og så en vakt i morra, og det kommer til å gå superduperfort og så har jeg litt deilig fri!

Jeg prøver å se positivt på tingene, som du skjønner!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Endret tittelen på boka, jeg, det ble litt for likt "Livs liv", synes jeg. Så nå har boken sitt rette navn: her er det mye planlegging, ja!!!

Kom på en ting jeg i hvert fall kan glede meg SUPERMASSE til: Sambo og jeg har fri sammen hele påsken!!!!! Og vi skal reise ut av byen og har masse venner som også har fri, så vi kan virkelig kose oss!

:hoppe:

... og fordi det egentlig er min arbeidsuke, får jeg fri hele uken etter også, så jeg får nesten to uker sammenlagt med fri!!

:sjarmor:

Det var en ganske herlig tanke å komme på sånn midt på natten, må jeg si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lmari

Takk meja, til deg også!

... jeg rakk aldri å skrive i går, det gikk i ett på jobben og jeg fant aldri roen til å skrive noe her. Typisk over-sliten i går: (som ligner på overtrøtt-tilstanden, hvis dere lurer) fant ikke roen, stresset over alt jeg burde ha gjort, gira og høyt oppe, men med veldig vondt i hodet....

Men nå er jeg fillern meg ferdig med det (bortsett fra lørdag), og leverte tillegg i går for godt over 20.000 (som kommer i tillegg til fastlønnen min), så jeg klager ikke!!

Måtte sove lenge i dag, sliter med å komme skikkelig i gang. Sovnet i seks-tiden, da hørte jeg naboens vekkerklokke som ringte... :roll:

I ettermiddag kommer lillebror og C på middag - jeg skal lage kyllingform med fløte, chili, karri, ananas, eple, banan og cashewnøtter. De kommer i fem-tiden: før den tiden må jeg dusje, spise frokost, rydde, vaske en klesvask, vaske gulvet, rydde bort oppvask, tørke over litt flater her, helst brette litt klær og ikke minst handle og lage maten... Sambo kommer fra jobb klokka fire, han rekker ikke så innmari mye mer enn å dusje.

Bare å sette i gang, altså!!

.. men jeg gleder meg til de kommer, blir deilig å slappe av hjemme en kveld med god mat og hyggelige folk. Og ikke minst se litt mer av sambo enn når han sover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...