Gå til innhold

Små monstre og viltre feer


hecuba

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Nei ikke pepsi max i ukedagene er min nye leveregel ;) Har en halvliter som har stått uåpnet ved siden av meg her siden søndag, må teste om jeg eier litt viljestyrke. Mulig den blir åpnet i morgen da..  :sjenert: Syns lørdag er lov.

Hehe, slike fristelser funker ikke for meg. Har jeg ingen fristelser, sprekker jeg heller ikke.

Hecuba: Det var fruktsukker jeg refererte til ang jus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hecuba: Det var fruktsukker jeg refererte til ang jus.

Men fruktsukker har ikke samme funksjon i kroppen som raffinert hvitt sukker. Blir feil å se på det som samme ting.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

:sjarmor:

Jeg vet at det en forskjell på raffinert og fruksukker, ja. Var jo derfor jeg satte jus og bær opp på lista.

Men likevel blir fruksukker også omdannet til fett. Det øker blodsukkernivået, men ikke like mye som vanlig sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en liten tanke(somen trøst i alt karbohydrathysteriet):

Karbohydrater er godt. Hjernen har behov for minst 100 g for å fungere optimalt en dag. Smarte jenter som hecuba( :ironi: ) trenger da ekstra mye karbohydrater. Spesielt i form av gode frukter og bær. ;)

Hihi..

Tror jeg har blitt bitt av influensabakterien. I alle fall har jeg mistet smaken i munn, og har ikke lyst på annet enn suppe. Rett-i-koppen er en genial ting! :sjarmor:

Nå koser jeg meg på ny-ryddet rom, ny duk på bordet, har fått inn nye planter/blomster og tent masse te-lys! Romantisk stemning! :hjerter_rundt:

Nå skal jeg slappe av og lese bok. Kanskje også skrive litt mer.

Sender en fredagsklem til alle andre frysne influensahjerter der ute... :klem:

Eller bare til alle som vil ha.. :klem:

Endret av hecuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått veldig mange søte meldinger og komplimenter av typen i det siste... :hjerter_rundt: At han har insett hvor heldig han er som har meg, og at det går mer og mer opp for han for hver dag som går.. Kan det være en reaksjon på at jeg har vært så tvilende angående flytting og det å fortsette forholdet? :forvirret:

Han pleier som regel å bli slik når han har "tabbet seg litt ut". :ler: Kjipt, egentlig, for jeg liker at han er slik, men vil jo ikke forbinde det med noe negativt.

Jeg har tross alt spurt han, og han sier at ting er i orden. Får konkludere med at han rett og slett ikke vil miste m :hjerte: g.

:)

Endret av hecuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg somikke pleier å ha feber, har nå tydeligvis blitt smittet av typen. Ligger i senga og fryser, mens termometeret viser 39,0 grader. Ikke slik jeg ville tilbringe de siste feriedagene mine. :sur:

På en annen side, får jeg litt ro da. Alle lar meg være i fred når jeg er syk. :ler:

Men jeg må si at jeg savner typen.. :tristbla:

Har da lest ferdig "Deception point", og tenkte jeg skulle ta resten av "O" i dag også.. Vet ikke hvilken bok jeg skal ta etterpå.. Men jeg må lese, orker egentlig ikke se på tv eller sitte stort foran pcen... :forvirret: Innså nettopp at jeg derfor er ganske avhengig av KG ettersom jeg likevel skrudde på denne bråkete tingesten... :sjenert::ler:

Angående bok,skal jeg begynne på Narnia, Goblet of fire(for 4 gang) eller snorres kongesagaer? :forvirret: Ingen av de frister egentlig... Kanskje jeg setter på en film senere, kan altids skru av lysen.. :ler: Little Women.. Fin film, det.. :)

Ugh! Kjeder meg! *syte syte syte*

Tror jeg lager meg en rett-i-koppen og tenker på hvordan jeg skal tilbringe kvelden, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner kjæresten, og det er deilig.. Føler at ting faller litt på plass.. (Selv om jeg har litt noia for det flyttegreiene og ikke helt vet hva som skjer). :)

Nå skal jeg se på freaks&geeks.. Hodet mitt tillater meg å bruke laptopen igjen! Jippi! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg ikke feber da jeg våknet. Jippi! Merker at jeg ikke føler meg like sliten.. Orker kanskje ut og trene i morgen. Venninna mi har lovet å være med å svømme, så nå har jeg to svømmepartnere. :hoppe:

Ellers kan jeg stolt si at jeg ikke har spist snop på 3 dager(4 med i dag). Da er jeg på vi mot bikinisesongen! :sjarmor::ler:

Gleder meg til en litt rolig dag. Skal lese litt kjemi og fysikk senere, ta et bad og så slappe av foran tven i kveld. Har fri i morgen, så i dag blir nesten en lørdag. :)

Har dagen min ellers vært produktiv? Nei. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UÆÆÆ!!!

Broren min sitter og spørr meg ut om kg! Vil ikke at han skal snoke i mine innlegg! Dumme dumme meg som ikke har tenkt på det før! :sur:

Jaja.. Han er 21. Han løper vel ikke til foreldrene våre for å fortelle om alt jeg skriver.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
UÆÆÆ!!!

Broren min sitter og spørr meg ut om kg! Vil ikke at han skal snoke i mine innlegg! Dumme dumme meg som ikke har tenkt på det før!  :sur:

Jaja.. Han er 21. Han løper vel ikke til foreldrene våre for å fortelle om alt jeg skriver..  :ler:

Oj! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gode gamle avataren er på plass, ser jeg. :) 

Du ser den, men ikke jeg? Hvordan kan det ha seg...? :klø:

Men, ja, det lille, hårete monsteret er tilbake! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj!  :ler:

Jeg klarte å nevne at jeg hadde nesten 2000 innlegg.. Da ble han nysgjerrig.. :sur:

Får håpe at han holder seg unna i håp om at han skal slippe å finne ut ting han ikke vil vite om lillesøster! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky
Du ser den, men ikke jeg? Hvordan kan det ha seg...?  :klø:

Men, ja, det lille, hårete monsteret er tilbake!  :sjarmor:

Slett kjeksene og re-start maskinen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Får håpe at han holder seg unna i håp om at han skal slippe å finne ut ting han ikke vil vite om lillesøster!  :sjarmor:

Nei, det var det, da! :sjarmor:

Kan tenke meg at han ville få :hakeslepp: hvis han hadde lest litt om :sexy:

:ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg fått innkalling til kartleggingstime hos den sf-klinikken. Var opprinnelig i morgen, men valgte å utsette pga sykdom. Lurer på hvordan det blir, jeg.. *grue litt*

Ellers må jeg si at jeg følte meg veldig snytt da jeg våknet i natt og det snødde! Var klar for vår, jeg nå.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Snø hos deg og, ja. Ble sur og skuffet da jeg våknet i dag jeg også. :frustrert: Ingen fin start på morningen. :tristbla:

Lykke til på sf-klinikken. Når er det?

Endret av GrønnSky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på sf-klinikken. Når er det?

Blir ikke denne uken, men neste.. Om det blir innleggelse avhenger vel da av hvor "syk" jeg er i øyeblikket. Vet også at de prioriterer anorektikere, så vi får se. Er ikke sikkert det blir innleggelse. Men er bedre enn ingenting, hvertfall. :)

Slapp av. :troest: Snøen går nok bort engang. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Du har spiseforstirrelse nå, eller kjemper du for å få den under kontroll? Hvilken type har du? Om det er greit at jeg spør, da. :sjenert: Vet det kan være et ømtåelig tema. :klem:

Den avataren din, det er en *tenke, tenke* gremling? Har vært noen filmer om dem for lenge siden? Sånne som formerer seg hvis det kommer vann på dem? De fleste slemme og fæle, men noen søte. Hvis jeg husker rett. Du er jo den søte, seff. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...