Gå til innhold

Små monstre og viltre feer


hecuba

Anbefalte innlegg

Grønnska har slettet seg. Så forferdelig trist. Blir ikke det samme her på kg uten henne.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jalileh
Grønnska har slettet seg. Så forferdelig trist. Blir ikke det samme her på kg uten henne.. :cry:

Uff, ja. Jeg så det inne på Personlige Meldinger. Så dumt.

Håper hun kommer tilbake. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, så hyggelig! Da blir det kaffe og kaker til frokost. :)

*dekke bord med mange fine vårblomster*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja.. Da er det igang med FYSIKKØVELSER. Huff. Det er så kjedelig. Har 5 jeg må skrive og levere til en lærer i kveld slik at ei venninne kan få låne dem i morgen(læreren skal altså ta dem med å gi til henne fordi jeg ikke skal på skolen). Det er INGENTING som gjør meg mer umotivert enn tanken på å skrive fysikkrapporter. Kjemi er i det minste litt mer interessant. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det er lenge siden jeg har vært innom her, men jeg håper det står bra til med deg. Forøvrig kan jeg være enig i at fysikk ikke er gøy, men kjemi derimot ;)

Ha en fortsatt fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med fysikkrapportene. Satt fra 19 - 23!!! Det var mer enn nok. Men på den positive siden, tror jeg ikke jeg trenger å skrive fler nå. :)

Ellers belønnet jeg meg selv med å spille "Den Lengste Reisen" litt. Snart kommer oppfølgeren.

I morgen skal jeg på treningssenteret med venninna mi. Hun har litt "gutteproblemer" om dagen, og jeg synes det er så utrolig gøy å høre på! :ler:

Gleder meg skikkelig både til treningen og sladderet. ;)

Har faktisk vært i en periode hvor jeg har spist sunt og trent med måte. Har tilogmed klart å ta en sjokolade uten å skeie ut(tenkt det, du! Det er ikke ofte jeg klarer). Det er faktisk gøy å trene om dagen! Hvertfall styrketreninga! Føler meg som supermann(kvinnen) etterpå. Det at det er vår i luften legger ikke akkurat en demper på humøret. :)

Men nå bør jeg sove. Er faktisk ganske. Trøtt. I morgen må jeg få lest litt mer til kjemiprøva. Burde gå greit. Har fri. Problemet blir å ikke sove bort hele dagen. :ler:

En klem til alle kg-kjente fra hecuba :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ferdig med skolen, kom ikke opp i skriftlig, fikk 6 i 3KJ og 5 i 3FY OG jeg har bursdag i dag! :gratulerer: Kan ting bli bedre?

Har hatt det kjempefint nå. Har laget middag, hatt besøk av venninner(som hadde med seg mye fint :gave: )

:bursdag:

:perebrus: Vi har drukket champis og spist kake.. Var kjempehyggelig. Spesielt var det hyggelig at tre gode venninner kom helt fra Oslo og Bergen i eksamenstiden bare for å hilse på meg! Da ble jeg kjempeglad.. :perebrus:

26. mai 2006... Da var tenåra over, gitt.. :ler:

Mange klemmer til alle der ute. I morgen blir det enda mer kake. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hurra for en herlig dag...eller ikke.

I natt ble det mest sannsynlig slutt med kjæresten min. Gjør noe inni helskens vondt og jeg klarer ikke la være å tenke på om jeg aldri kommer til å finne noen som godtar i like stor grad alle de tullete sidene ved meg. Grunnen til at det ble slutt? Han vil ikke ha avstandsforhold, noe som kan bli et problem ettersom jeg har hattt planer om å studere medisin i Oslo.

Ironien av det hele var at 5-6 timer etter den utmattende telefonsamtalen, havnet et lite brev i postkassen hvor det stod "Dessverre har du ikke nådd opp i konkurransen om studieplass på noen av studieønskene dine".

Jepp jepp.. Sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort oppdatering: Har bestemt meg for å ta et årsstudium på den lokale høgskolen. Valgt bedriftsøkonomi(så nå må jeg ut å kjøpe stresskoffert, dress og briller...briller trenger jeg forresten uansett). Tror det kan bli gøy. Tok en helt annen vending enn jeg var forberedt på, men det trenger ikke være noe negativt. Fant i går kveld ut at en av mine beste venner fra skolen i år har søkt på samme studie, så vi havner mest sannsynlig i samme klasse. For en morsom tilfeldighet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det avgjort. Jeg blir bedriftsøkonom.

Nå mangler det bare å komme seg ut av huset av andre grunner enn å kjøpe sjokolade for å trøstespise. :sur:

Burde kanskje også sutte å se på filmer som Bridget Jones og Stolthet og fordom. :ler:

Jaja.. Er hvertfall beroligende å vite hva som skjer fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...