Gå til innhold

Små monstre og viltre feer


hecuba

Anbefalte innlegg

*hoppe sint rundt etter Sinergys I spit on your grave*

Ingen ekle folk burde gjøre meg sint! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da skal jeg legge meg.. Får håpe jeg får sove.. Merkelig nok kan jeg sovne til ganske heavy musikk.. Men tror jeg skal la være for å unngå for blodige drømmer..

Dagens konklusjon er at jeg ikke liker folk med dårlig moral. De kan gjøre hva f*** de vil så lenge de holder seg j**** langt unna meg og mitt liv! Jeg blir frustrert av svake og patetiske mennesker som må suge til seg oppmerksomhet på alskens ekle måter. Patetisk. Slike folk burde skaffe seg et liv og holde seg veeeeeeeelding langt unna meg! Hvis ikke vil det gå utover dem! Det er et løfte! Jeg finner meg ikke i å bli latterliggjort av noen. Ikke kjente og ikke fremmede!

:sinna:

Sov godt alle sammen!

*blunke søtt og uskylding og ikke-psyko-sint-i-det-hele-tatt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 6'er på kjemiprøva! :hoppe:

Vet ikke med kjemifremføringen/prosjektet eller fysikkprøva ennå, da.. Men, likevel: HURRA!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk 6'er på kjemiprøva!  :hoppe:

Vet ikke med kjemifremføringen/prosjektet eller fysikkprøva ennå, da.. Men, likevel: HURRA!!!    :-D

Gratulerer med 6-eren! Det er jo utrolig bra! *misunnelig* ;)

Det går nok bra på kjemifremføringen/prosjektet også, skal du se!

Har du veldig til sovehjerte, siden du kan sovne til heavy musikk? Jeg kan egentlig sove når som helst, hvor som helst tilogmed med høy musikk, utenom når jeg prøver å sovne. Tror iallfall ikke jeg kunne sovnet med heavy musikk på, hvis jeg prøvde å sovne.

Håper den gode karakteren har overskygget det dårlige humøret da, og at du har en fortsatt fin dag og en super helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått søknadsbrev fre 3 av de 4 folkehøyskolene jeg vil gå på. Den 4 var egentlig ikke så viktig for meg heller, så jeg bryr meg ikke om jeg får svar eller ikke. ;)

Da er det ferie. Det skal bli deilig. Er litt stress nå, for jeg vet ikke helt hva som skjer. Blir kanskje hyttetur. Det hadde vært gøy. Da blir deg meg og to venninner og typen med en eller to venner. :)

Ellers er jeg fremdeles sint eller frustrert eller såret eller hva jeg skal kalle det. Jeg føler at jeg har mange skygger jeg må lære å se klar av, men det har blitt stukket litt kjepper i hjulene. Dersom jeg ikke klarer å ignorere disse skyggene(som det heller ikke er jeg som har skapt), så må jeg vel gjøre noe drastisk. Jeg takler ikke å gå rundt å være bitter og sint. Føler fremdeles at ting har urettferdig blitt gjort mot meg uten å bli rettet opp igjen, eller hvertfall med noen insats. Destruktiv følelse, er det. :tristbla:

I helgen skal jeg trene og henge med venninner. Da kan jeg kanskje få en del svar som jeg har lett etter. Kanskje klarnet i hodet mitt også. Bare de ikke sier ting jeg ikke vil høre.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir bare med venninner hele helgen. Trenger å leve litt ut, jeg. Jeg føler meg nesten ødelagt. Ingen god følelse det.. :riste:

Ønsker alle en god helg! Det har jeg planer om å ha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på byen i går, jeg. Fikk en så aldri liten knekk. Har tydeligvis hatt så mye å tenke på de siste dagene at det var umulig å kose seg. Stakk(sa ifra) fra vennene mine på utestedet og gikk hjem til ei annen venninne. Satt der og sippet til broren min hentet meg. Han fikk tydeligvis litt sjokk. Sa at han aldri hadde sett meg så preget før og lurte på hva som hadde skjedd og hvem som hadde vært slemme med meg osv. Slik holdt han på i nesten 3 timer, så jeg fikk ikke lagt meg før litt over 6. Var jo hyggelig at han brydde seg, men jeg ville bare ikke snakke om disse tingene med han.

Nå vet jeg heller ikke om jeg har sø yst på hyttetur, for alle venninnene jeg har spurt har meldt avbud. Da blir det bare meg, typen og en eller to venner av han. Har ikke veldig lyst til å være på guttetur på min egent hytte.. Vi får se hva som skjer.

Nå skal jeg la være å syte på noen dager. Hehe. God påske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hørtes ut som om du har en god bror da, som passer på deg. Har alltid ønsket meg en storebror. Selv om brødrene mine er yngre enn meg, har de begynt å passe på meg, nå som dede har blitt eldre. Når vi går ut sammen, gir de fyrer som prøver å sjekke meg opp, stygge blikk. Det er jo litt søtt, da. :ler:

Håper det går bedre med deg nå. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se deg igjen her inne, min grønne venn! :klem:

Går vel greit, men tenker fremdeles mye på disse tingene som plager meg.. Vet ikke helt hvordan jeg skal bli kvitt de, ennå.. Vet om en mulighet, men det har jeg lite lyst til igrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på byen i går, jeg. Fikk en så aldri liten knekk. Har tydeligvis hatt så mye å tenke på de siste dagene at det var umulig å kose seg. Stakk(sa ifra) fra vennene mine på utestedet og gikk hjem til ei annen venninne. Satt der og sippet til broren min hentet meg. Han fikk tydeligvis litt sjokk. Sa at han aldri hadde sett meg så preget før og lurte på hva som hadde skjedd og hvem som hadde vært slemme med meg osv. Slik holdt han på i nesten 3 timer, så jeg fikk ikke lagt meg før litt over 6. Var jo hyggelig at han brydde seg, men jeg ville bare ikke snakke om disse tingene med han.

Nå vet jeg heller ikke om jeg har sø yst på hyttetur, for alle venninnene jeg har spurt har meldt avbud. Da blir det bare meg, typen og en eller to venner av han. Har ikke veldig lyst til å være på guttetur på min egent hytte.. Vi får se hva som skjer.

Nå skal jeg la være å syte på noen dager. Hehe. God påske.  :)

God kveld! :)

Så dumt at du ikke hadde det så bra i helga da ... :troest:

Men du er heldig som har en slik snill bror som prøver å beskytte deg!

Kjedelige venninner du har som melder avbud da, hehe ;) Neida. Men forstår at du ikke vil på guttetur på din egen hytte. Skjønt, kunne kanskje blitt litt artig å være eneste jenta i guttegjengen;)

Håper du får en fin påske uansett hva du skal gjøre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle, twinkle little star,

Don’t you wonder what you are?

Living on a tainted sky,

Never did you ask Them why.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får vel la være å skrive mer om de tingene her. Vil ikke skrive slikt dersom noen av vedkommende er på forumet.

Endret av hecuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Noen ganger er det greit å være gjest også.

Kanskje.. Men dersom det er tilfellet, tror jeg at jeg tar meg en pause fra forumet.. Kanskje likegreit.. Har jo vært her litt mye i det siste.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...