hecuba Skrevet 28. februar 2005 #1 Del Skrevet 28. februar 2005 Tenkte faktisk at jeg skulle lage en liten dagbok her.. Hmm.. Det blir nytt for meg.. Hvertfall dersom jeg skal føre en skikkelig dagbok.. Synes uansett overskriften passer meg.. Humøret mitt varierer veldig.. Føler meg som mange personer i en(uten at jeg nødvendigvis har splittet personlighet). Har akkurat i dag hatt en litt slitsom dag.. Må opp igjen om noen få timer, men får ikke sove.. Har faktisk hatt søvnforstyrrelser en del år nå.. To store blå ringer dukker stadig opp under øynene mine.. Burde muligens stikke en tur innom apoteket for å høre om de har noe mot det.. (jeg har forresten en ting for å skrive to prikker etter setninger.. ikke en, ikke tre, men to.. Jaja, hender jeg skriver en også.. eller tre..) Uansett.. God natt alle som ikke har lagt seg ennå, og sov godt videre dere som sover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. februar 2005 #2 Del Skrevet 28. februar 2005 På apoteket har de en urtete som heter noe lignende som valergan. Der smaker tåfis og lukter tåfis, men den er helt suveren mot søvnplager. Den er ganske dyr, men om du sliter med søvnen så er den verdt å prøve, husker ikke helt navnet, men om du forklarer at den heter noe lignede som valergan, er litt dyr, pakkningen er en stor vit boks og at de sannsynligvis ikke har den på lager men må bestille, så skjønner de sikkert hvilken du mener, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 28. februar 2005 Oj oj oj.. Da får jeg muligens ta meg en tur ut og bestille tåfiste.. *en smule skeptisk* Kanskje den hjelper for blå ringer under øynene også, eller er det å håpe på litt for mye? Jaja.. Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #4 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg regner med de blå ringene forsvinner om du sover gratulerer med dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 28. februar 2005 *vinke tilbake til det søte lille busetrollet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 28. februar 2005 #6 Del Skrevet 28. februar 2005 Hittar du något mot de blå ringarna vill jag också ha! Tycker aldrig att jag får sova tillräckligt med en liten son som får för sig att vakna på nätterna Mitt bästa tips är annars concealer under ögonen och lite rouge på kinderna. Skulle kanske ta en tur i solariet för första gången på flera år. Ja för att inte det blåa ska synas så bra mot vinterblekheten lycka till med ny dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 28. februar 2005 Du ANER IKKE hvor mye det går med concealer her i huset! Må som regel ha tre lag på de ringene.. Og likevel hender det jeg får kommentarer.. Muligens jeg må skaffe ny concealer også.. Tåfiste og concealer.. Dette blir dyrt.. Trenger og så nye sko... Ahh.. Dem gleder jeg meg til! (Vet ikke helt hva slags sko jeg skal ha, men har lenge hatt lyst til å bruke den smilyen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 28. februar 2005 #8 Del Skrevet 28. februar 2005 Tåfiste er faktisk mitt navn på teen også.. Smaker pyton men om du får presset ned en kopp, så burde du få sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 1. mars 2005 #9 Del Skrevet 1. mars 2005 Enig - presser jeg ned en kopp te med tåfis smak forventer jeg jaggu å få sove!! Johannesurt er mildt beroligende visstnok, men ikke kombinér med andre legemidler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 1. mars 2005 Det var jo litt av et sjakktrekk å døpe denne vidunderteen "tåfiste"... hehe.. jaja.. samme bare det funker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 1. mars 2005 #11 Del Skrevet 1. mars 2005 :o Jeg leste alle innleggene, men utdragene ble følgende: Tåfis sko busetroll blå ringer sove prikker :o Vennen min, er det rart jeg bekymrer meg? og hva mener du med at du ikke har splittet personlighet?! :o Men fortsatt veldig glad i deg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 1. mars 2005 :o Jeg leste alle innleggene, men utdragene ble følgende: Tåfis sko busetroll blå ringer sove prikker :o Håper på å få sett flere utdrag(er) fremover.. Hehe.. Vennen min, er det rart jeg bekymrer meg? og hva mener du med at du ikke har splittet personlighet?! :klø: *hente vannbøtta igjen* :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #13 Del Skrevet 1. mars 2005 Jaja.. For å faktisk ha et lite dagbokinnlegg i denne dagboken : Gårsdagen var(ehe.. hva var ordet?) vimsete(?), men samtidig kjedelig.. Ganske kjedelig faktisk.. Skal jeg skrive om noe gøy, må det være uken som gikk.. Innvolverte både øl, rock og legevakt.. Men prinsippet med dagbok er vel å skrive noe som nylig har skjedd? Eller finnes det ingen regler for det, og så kan jeg skrive om ting som skjedde for 10 år siden(så lenge en skriver i et retrospektivt perspektiv)? :klø: Uansett, Gårsdagen: Jeg kom på at jeg hadde en avtale halv fire.. Eller var det halv fem? Dette kom jeg på klokken tre.. Ble en smule stresset da jeg bare hadde nummeret til en av personene jeg skulle møte og han ikke svarte.. Hva gjør man da? :-? Fikk en telefon halv fire og at møtet var halv fem.. Så da fikk jeg god tid og satt meg til å spille gitar(og klarte selvfølgelig å komme for sent).. Resten av kvelden gikk med til å gjøre alt annen enn det jeg burde gjøre? Noen som kjenner ser igjen der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 2. mars 2005 #14 Del Skrevet 2. mars 2005 Med tanke på at jeg pratet med deg store deler av gårsdagen, så ja, jeg kjenner meg igjen der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 2. mars 2005 Med tanke på at jeg pratet med deg store deler av gårsdagen' date=' så ja, jeg kjenner meg igjen der... [/quote'] :evil: *Fylle vannbøtta og hoppe på toget* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 3. mars 2005 #16 Del Skrevet 3. mars 2005 :evil: *Fylle vannbøtta og hoppe på toget* *glede seg og gjøre seg klar til å gniste for harde livet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #17 Del Skrevet 3. mars 2005 *vinke tilbake til det søte lille busetrollet* :o Jeg er da IKKE noe busetroll? :o Ikke så utrolig søt eller.. men hender seg jeg glimter til ser du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 3. mars 2005 Forfatter #18 Del Skrevet 3. mars 2005 :o Jeg er da IKKE noe busetroll? :o Ikke så utrolig søt eller.. men hender seg jeg glimter til ser du. Hehe.. Huff da.. Var en liten glipp der.. Jeg dikter opp ting og tang.. Det er bare å venne seg til det, dessverre.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 4. mars 2005 #19 Del Skrevet 4. mars 2005 :o Jeg er da IKKE noe busetroll? :o Ikke så utrolig søt eller.. men hender seg jeg glimter til ser du. Syntes det var morsomt jeg.. et busetroll som er søtt er da sjarmerendes, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 4. mars 2005 Forfatter #20 Del Skrevet 4. mars 2005 I dag er det 4. mars 2005.. Ingen veldig hyggelig dag, må jeg si... Det beste er vel å finne på noe gøy.. Noen tips? Har tre alternativer foreløpig: 1) Bli meg en venn på bandøvelse.. Spille rock og drikke øl(muligens spise kebab.. tror det er det de folka lever på..) 2) Kræsje sammen med en hel jentegjeng hos ei venninne.. Ha vin-og sjokoladeorgie. 3) Bli hjemme og se på tv alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå