Gå til innhold

Små monstre og viltre feer


hecuba

Anbefalte innlegg

Helgen har vært opp og ned, egentlig.. Og jeg er egentlig mer urolig i dag enn jeg var i helgen. Burde kanskje ikke drukket så mye vin. :ler:

Heldigvis har jeg fri mandag - onsdag. Skal prøve å få lest litt fysikk og kjemi. Hadde en fysikkprøve før ferien som ikke gikk så bra. Har også en kjemiprøve neste uke. Vil helst ikke gå ned. Snittet mitt holdt akkurat til medisin slik det var til jul. Nå vet jeg ikke om jeg vil på medisin da. Men er jo egentlig det jeg har jobbet for siden jeg var 9... Så dersom finner ut at jeg faktisk vil, er det synd å bli slått på målstreken. :ler:

Huff. Starten på dagen har ikke blitt så bra.. Tror jeg må på apoteket å kjøpe mageregulerende. :ler:

Snakkes. Tror ikke jeg blir her så mye i dag.

Klem til grønnska og lois. :klem:

Helgen er oversått og forbi. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Snart medlem*

Måtte bare innom dagboken din for å fortelle deg at den nye avataren din er noe av det søteste jeg har sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LoisLane
Måtte bare innom dagboken din for å fortelle deg at den nye avataren din er noe av det søteste jeg har sett :)

Shame on me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg så frusteret! Jeg føler at jeg mislykkes uansett, og at jeg stadig kommer med denne "nå skal jeg få det til"-holdningen, men det hjelper ikke. :sur:

Er lei.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...