Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis ikke dere brydde seg om hva jeg (vi) skriver, hadde denne tråden ikke eksistert 😉

Anonymkode: 865d9...e48

Det gjør så fryktelig vondt å vite at dere er så hjernevasket. Dere skjønner virkelig ingenting.
 

Anonymkode: 2998d...0c4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

«Da saken var oppe til ordinær behandling i fjor, konkluderte EMD med at Norge ikke hadde krenket menneskerettighetene.»

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fikk tlf fra politiet i dag er eg fikk beskjed om att ei i bv hadde anmeldt mg,eg sa, har dokker ikkje bere og gjør enn og plaga ei som blei frarøba ungen uten grunn ,dette går eg te avisa me sa eg te politi.da blei eg faktisk trua av politi, de hu sa, hvis du gjør d blir d verre for dg d va en advarsel sa hu😱😱😱gi mg navnet på en sykt god advokat i Rogaland plis.di vil ødlegga mg heilt ikkje nok me att di ødla mg 23 des me og komme 2 min ette fødsel og henta ungen min uten forvarsel.d ødla mg slite ennå ette snart 4 år og nå dette😥😥"

 

Håper hun rettskriver det før hun evt sender det videre. Men herregud....
Jeg forstår noen bokstaver innimellom og noen tall

Anonymkode: 2998d...0c4

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/11/2018 at 9:54 PM, AnonymBruker said:

"Fikk tlf fra politiet i dag er eg fikk beskjed om att ei i bv hadde anmeldt mg,eg sa, har dokker ikkje bere og gjør enn og plaga ei som blei frarøba ungen uten grunn ,dette går eg te avisa me sa eg te politi.da blei eg faktisk trua av politi, de hu sa, hvis du gjør d blir d verre for dg d va en advarsel sa hu😱😱😱gi mg navnet på en sykt god advokat i Rogaland plis.di vil ødlegga mg heilt ikkje nok me att di ødla mg 23 des me og komme 2 min ette fødsel og henta ungen min uten forvarsel.d ødla mg slite ennå ette snart 4 år og nå dette😥😥"

 

Håper hun rettskriver det før hun evt sender det videre. Men herregud....
Jeg forstår noen bokstaver innimellom og noen tall

Anonymkode: 2998d...0c4

Jeg forstår ikke heller,

hvorfor trenger Norge så mange dialekter.

Anonymkode: 865d9...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til alle dere som bor i Trondheim!

Nå er det snart jul og går mot vinter
Noe som betyr økt reklame for fosterhjem og barnevern
De reklamerer for at barn skal bli tatt før jul for å få familier til å lide mest mulig,
De setter opp om noen uker eller dager dukker som er ca 140 cm på bussholder plasser med skilt på jeg ønsker et hjem"
Ta den dukken og hiv den i søpla og riv ned alt som reklamerer for fosterhjem og opplys de som ikke har våknet fra dvale
Påtide flere varslere står frem

Sitat gruppen...

 

Anonymkode: 2998d...0c4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Lyst til å ta opp en sak her ble rådet får lenge siden å ta kontakt med xxx får saken min han prata så varmt å var int etter det står det bare sett på meldinger å svarer ikke anser det som useriøst til de grader tilbydde han ut fra egene spor å gå veien med meg å filme å dukumentere veien til såkalt hemmlig adr å fosterhjem sitter på my konkret å regna med han ville ha dette i det minste svare tok feil hørt flere som å deler den oppfatning av han del gjerne ikke ofte vi ser saker sånn å får å si det jeg ska ikke hente no unger el no vil bare påvise maktmissbruk av det med hemmlig adr å få et svar på hvorfor jeg ikke får sende anonyme penge gaver gjennom bv "

Det er galskap, de klarer ikke skrive norsk!

 

Anonymkode: 2998d...0c4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være overvekt av lettere utviklingshemmede mennesker i den gruppa. Ikke basert på skrivefeil, folk kan ha dysleksi og normal iq. Men logikken, og evnen til å reflektere mangler jo. Tror de virkelig at verden fungerer sånn, at Norge stjeler barn for å være slemme?! Herregud. 

Anonymkode: 6ea7b...487

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det må være overvekt av lettere utviklingshemmede mennesker i den gruppa. Ikke basert på skrivefeil, folk kan ha dysleksi og normal iq. Men logikken, og evnen til å reflektere mangler jo. Tror de virkelig at verden fungerer sånn, at Norge stjeler barn for å være slemme?! Herregud. 

Anonymkode: 6ea7b...487

De fleste der slår meg som veldig ressurssvake ihvertfall 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter virkelig med å forstå hva de prøver å fortelle. Og ikke pga skrivefeilene, men de får ikke frem hva de egentlig ønsker å si. Det blir bare rot. 

Anonymkode: 67f3f...cd5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom over denne godbiten nå. Er forøvrig viktig å huske på å Bruke stor Bokstav i Annet Hvert ord som Skrives og Gjerne Skive meste Mulig Punktum, gjerne Midt inni Setningene, eller Utelate punktum Totalt. 

:

Jeg syns så synd På De stakkars uskyldige Barna Hva Det Jævla Psyke Barnevernsystemet Gjør Mot Foreldre og Barn.Både Barnevern,nemnd og retten Må straffes For Dem Er Korrupte svin Banditter Kjeltringer som Driver Med Bestilling På uskyldige Barn Kidnapper stjeler Barn.Det Er MaktMisbruk og BarneHandel For og Tjene seg Rike På Biologiske Foreldre sin Elendighet.Nå skal De Korrupte Jævlane Bli Tatt og straffet inn For Europa Domstolen.og Miste jobbene sine For Godt.og Aldri skal Få Noe Mer jobb igjen.Men Gå uten jobb For Resten Av Livet Ja.og skal Betale sånn sky Høy Erstatning At Det skal svi For De jævlane sånn økonomisk.Ja.Dem Fortjener ikke Noe Annet Enn Dritt.Nei.Langt IFra.Øsj.For Noen Avskyelige Dritt Folk Har F ikke Noe Respekt For.Nei.Jeg Blir såå Provosert

Anonymkode: aac98...b2d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg er at mange av de på gruppa er mennesker som har hatt det vanskelig på mange måter og bærer preg av det. Noen er selv barnevernsbarn. Noenhar opplevd maktmisbruk eller har opplevd å ikke bli hørt/fått hjelp av det offentlige. Klart man da blir preget av dette. Noe som ikke betyr at de er uskikket til å ta seg av barn, men kanskje man da har vanskelig for å formulere seg eller er redde for å ta imot hjelp. Man får ikke forklart eller vist frem at man ee en god forelder. ❤️

Anonymkode: 86409...087

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, MarianneE skrev:

Er det bare meg, eller ER mye av det som skrives i gruppa totalt uforståelig?

Det er ikke bare deg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ung gutt skriver dette:

Nå klikker det for meg, hadde kjøpt 7 snus bokser og så tar foster moren min det, ble så forbanna at jeg rømte ut og sovna på en benk ute på en benk til politet fant meg, noen som vet hvordan man bytter foster hjem elller må man bare røm hele tiden

Tipsene han får er å rømme til Tyskland, kontakte advokat, kontakt fylkesmannen.
Han er forresten 16...

Anonymkode: 2998d...0c4

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En ung gutt skriver dette:

Nå klikker det for meg, hadde kjøpt 7 snus bokser og så tar foster moren min det, ble så forbanna at jeg rømte ut og sovna på en benk ute på en benk til politet fant meg, noen som vet hvordan man bytter foster hjem elller må man bare røm hele tiden

Tipsene han får er å rømme til Tyskland, kontakte advokat, kontakt fylkesmannen.
Han er forresten 16...

Anonymkode: 2998d...0c4

Wow, her måtte jeg ta meg i å le høyt...men stakkars ungdom på bare 16 år som blir om mulig enda mer desillusjonert av de svara😢

Anonymkode: e3613...258

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...