Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Snaskesnusken skrev:
 

Enda mer galskap fra denne gruppen: 

«Erna Solberg !! Jeg skulle ønske at dine barn og barnebarn , ble fjerner fra deg og at du ikke fikk sett dem igjen , grunnet din manglende evne og empati for menneskerettigheter og evne til å være villig til å løse di problemer du er satt til å gjøre for Norges befolkning !! Du velger å sette inn en minister til å forsvare urett som du vet blir gjort i Barnevernet og velger å kalle oss for Barneverns kritikere isteden for å forsøke ta til deg kritikken , fra flere som faktisk har mistet sine barn på uredelige falske premisser , du sitter å fordreier andres rett å ser familier og barn blir ødelagt og du velger å prioriter fremmende statsmakters interesse på bekostning av folket i ditt eget land 😡😡😡 Vi sitter tilbake og ser hvordan du fraskriver og overleverer landets arvesølv ,samtidig som du sikrer og forsyner deg stort til egen vinning ☝🏻 Du minner meg litt om en kvinnelig versjon av Hitler 😡😡 Folk lider under din ledelse , Du forsøker ikke å rydde opp i ting som du vet er galt 👎🏻 Du forsvarer urrett og undergraver faktiske lovbrudd bare fordi det ikke rammer deg sjøl ☝🏻 Men en dag Erna vil også du miste alt , og da er det for sent , å rette opp , Du vil sjøl dømmes slik du dømmer andre ☝🏻🏻 Har du noen gang i din jobb , forsøkt å sette deg inn i situasjonen andre mennesker befinner seg i ??? Eller omhandler det å være Statsminister kun deg sjøl ?? 😳 Klarte du virkelig ikke å gjøre det som folket ba på sine knær om ??? Måtte du fortsette å se familier gå til grunne 😡😡😡 Dine tidligere forgjengere , holdt på akkurat slik som deg ☝🏻 Dem lobotomerte og steriliserte og stjal barna til Tatere ☝🏻🏻 Og forsvarte det med , at dem gjorde det for å hjelpe ☝🏻🏻 Hva for en hjelp er dette ??? Du vet at nå skjer det samme under din ledelse ☝🏻 Du har makt til å forandre på ting ,, men velger og ikke gjøre det ☝🏻🏻 Norge er et land med nok av ressurser til at alle kunne ha hatt det bra ,, men det bryr du deg ingenting om , Men du har det sikkert bra du , du vet jo å sikre deg sjøl , Hvor har dere på Stortinget fått denne Narsissistiske holdningen i fra ☝🏻🏻 Dere er blitt en gjeng drittsekker , som blåser fullstendig i menneskeverd for andre enn dere sjøl 👎🏻👎🏻 Så ondskapsfulle mennesker er dere at dere er de først som skulle ha blitt fratatt sine barn .. Du tror ikke folk sitter å ser deres løgner ,, hvor dere bruker fine ord for å dekke over deres korrupsjon ??? Makt er det eneste som står i hodet på dere ☝🏻🏻 Fine stillinger innen Eu og topp lønninger og null skatteytere 😳😳😳 Dere er ikke annet enn en gjeng kriminelle kjeltringer og landsforrædere , som snart har ødelagt landet 😡😡😡 Snakker om barnevern og samtidig fratar neste generasjon et normalt land å vokse opp i 👎🏻👎🏻👎🏻 Det Norske folk frykter for den fremtiden dere sitter å styrer oss inn i ☝🏻🏻 Men det gjør vel ingenting for dere 🤗🤗 Dere kommer bare til å flykte til deres skatteparadiser ,, hvor dere sjøl blir spart i fra , deres vann styre 🤮🤮🤮»

Er utrolig hva folk lirer av seg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Tears in heaven skrev:
 

Er utrolig hva folk lirer av seg

Ikke sant? De burde ikke ha tilgang til Internett. 

«Hver Skandaløst og Urimelig Dumt og Vondt Skal Dette Bli Før man tar Til Vettet og Opplyser Folket om Hva som Skjer? For oss som Ser og Har Sett og Overlevd Statens Overgrep på Egen befolkning Har jo Kjent Dømmesyke Nordmenns manglende Evne Til Hverken å Ta seg selv Eller Andre på Alvor. Skolesystemet har jo Utdannet Den Ene generasjonen Dummere og Nyttigere idioter En den Forrige og Så Skal de som Er Annerledes og Selvtenkende Bli Sykeliggjort og Ekskludert som Gale???? Her Holdes jo Befolkningen på å Kveles av Mangel på Forståelse og Nestekjærlighet, Familier Ranes for Gjensid Forståelse og Respekt, for Mistro Hverandre, Underkjenne Hverandre og Undergrade Hverandres Verdi Er Det Eneste Vi kan, Hallo???? Sykt Samfunn som Produserer Tapere og Lever av nettopp Det????? Hurra For vett og Forstand,eller????«

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snaskesnusken skrev:
 

Ikke sant? De burde ikke ha tilgang til Internett. 

«Hver Skandaløst og Urimelig Dumt og Vondt Skal Dette Bli Før man tar Til Vettet og Opplyser Folket om Hva som Skjer? For oss som Ser og Har Sett og Overlevd Statens Overgrep på Egen befolkning Har jo Kjent Dømmesyke Nordmenns manglende Evne Til Hverken å Ta seg selv Eller Andre på Alvor. Skolesystemet har jo Utdannet Den Ene generasjonen Dummere og Nyttigere idioter En den Forrige og Så Skal de som Er Annerledes og Selvtenkende Bli Sykeliggjort og Ekskludert som Gale???? Her Holdes jo Befolkningen på å Kveles av Mangel på Forståelse og Nestekjærlighet, Familier Ranes for Gjensid Forståelse og Respekt, for Mistro Hverandre, Underkjenne Hverandre og Undergrade Hverandres Verdi Er Det Eneste Vi kan, Hallo???? Sykt Samfunn som Produserer Tapere og Lever av nettopp Det????? Hurra For vett og Forstand,eller????«

Ja hva skal man si🤔

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Snaskesnusken skrev:
 

Enda mer galskap fra denne gruppen: 

«Erna Solberg !! Jeg skulle ønske at dine barn og barnebarn , ble fjerner fra deg og at du ikke fikk sett dem igjen , grunnet din manglende evne og empati for menneskerettigheter og evne til å være villig til å løse di problemer du er satt til å gjøre for Norges befolkning !! Du velger å sette inn en minister til å forsvare urett som du vet blir gjort i Barnevernet og velger å kalle oss for Barneverns kritikere isteden for å forsøke ta til deg kritikken , fra flere som faktisk har mistet sine barn på uredelige falske premisser , du sitter å fordreier andres rett å ser familier og barn blir ødelagt og du velger å prioriter fremmende statsmakters interesse på bekostning av folket i ditt eget land 😡😡😡 Vi sitter tilbake og ser hvordan du fraskriver og overleverer landets arvesølv ,samtidig som du sikrer og forsyner deg stort til egen vinning ☝🏻 Du minner meg litt om en kvinnelig versjon av Hitler 😡😡 Folk lider under din ledelse , Du forsøker ikke å rydde opp i ting som du vet er galt 👎🏻 Du forsvarer urrett og undergraver faktiske lovbrudd bare fordi det ikke rammer deg sjøl ☝🏻 Men en dag Erna vil også du miste alt , og da er det for sent , å rette opp , Du vil sjøl dømmes slik du dømmer andre ☝🏻🏻 Har du noen gang i din jobb , forsøkt å sette deg inn i situasjonen andre mennesker befinner seg i ??? Eller omhandler det å være Statsminister kun deg sjøl ?? 😳 Klarte du virkelig ikke å gjøre det som folket ba på sine knær om ??? Måtte du fortsette å se familier gå til grunne 😡😡😡 Dine tidligere forgjengere , holdt på akkurat slik som deg ☝🏻 Dem lobotomerte og steriliserte og stjal barna til Tatere ☝🏻🏻 Og forsvarte det med , at dem gjorde det for å hjelpe ☝🏻🏻 Hva for en hjelp er dette ??? Du vet at nå skjer det samme under din ledelse ☝🏻 Du har makt til å forandre på ting ,, men velger og ikke gjøre det ☝🏻🏻 Norge er et land med nok av ressurser til at alle kunne ha hatt det bra ,, men det bryr du deg ingenting om , Men du har det sikkert bra du , du vet jo å sikre deg sjøl , Hvor har dere på Stortinget fått denne Narsissistiske holdningen i fra ☝🏻🏻 Dere er blitt en gjeng drittsekker , som blåser fullstendig i menneskeverd for andre enn dere sjøl 👎🏻👎🏻 Så ondskapsfulle mennesker er dere at dere er de først som skulle ha blitt fratatt sine barn .. Du tror ikke folk sitter å ser deres løgner ,, hvor dere bruker fine ord for å dekke over deres korrupsjon ??? Makt er det eneste som står i hodet på dere ☝🏻🏻 Fine stillinger innen Eu og topp lønninger og null skatteytere 😳😳😳 Dere er ikke annet enn en gjeng kriminelle kjeltringer og landsforrædere , som snart har ødelagt landet 😡😡😡 Snakker om barnevern og samtidig fratar neste generasjon et normalt land å vokse opp i 👎🏻👎🏻👎🏻 Det Norske folk frykter for den fremtiden dere sitter å styrer oss inn i ☝🏻🏻 Men det gjør vel ingenting for dere 🤗🤗 Dere kommer bare til å flykte til deres skatteparadiser ,, hvor dere sjøl blir spart i fra , deres vann styre 🤮🤮🤮»

Dette blir jo  sykere og sykere

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg hører ordet 'barnevern' tenker jeg ikke med en gang 'de som er til for barnas beste'. Jeg ser for meg rigide, arrogante tanter som ikke hører på noen men som selv vet best. Der prestisje er førende, og hvor et enkelt vedtak legger mange menneskers liv i grus uten den minste omtanken. Det er bilde jeg har i huet, om det stemmer eller ikke vet jeg ikke.

Håper jeg aldri ha noe med dem, noen gang. Skremmende gjeng. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg forstår frustrasjonen jeg :). Ingen skal oppleve at deres familier skal ødelegges uten grunn. Hvis du mener at det er galskap å fortelle sine historier om hvordan Barnevernet ødelegger dem så skal du avgi den saklige begrunnelse på det. Takk! 

Anonymkode: c807f...bf2

I min jobb samarbeider jeg med barnevernet da jeg er pmto terapeut ,er ofte i kontakt med barnevernsbarn og er ikke bare positive erfaringer de har med omsorgspersoner,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, UhmmHæ? skrev:
 

Når jeg hører ordet 'barnevern' tenker jeg ikke med en gang 'de som er til for barnas beste'. Jeg ser for meg rigide, arrogante tanter som ikke hører på noen men som selv vet best. Der prestisje er førende, og hvor et enkelt vedtak legger mange menneskers liv i grus uten den minste omtanken. Det er bilde jeg har i huet, om det stemmer eller ikke vet jeg ikke.

Håper jeg aldri ha noe med dem, noen gang. Skremmende gjeng. 

 

De er nok ikke så onde som mange skal ha det til.mange gjør en særdeles god jobb i barnevernet

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Tears in heaven said:
 

De er nok ikke så onde som mange skal ha det til.mange gjør en særdeles god jobb i barnevernet

Sikkert det, men de har et frynsete rykte. Og det faktumet at de gir faen i å prøve å rette på det  dårlige inntrykket mange har av dem forsterker bare mitt inntrykk av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Snaskesnusken skrev:
 

Enda mer galskap fra denne gruppen: 

«Erna Solberg !! Jeg skulle ønske at dine barn og barnebarn , ble fjerner fra deg og at du ikke fikk sett dem igjen , grunnet din manglende evne og empati for menneskerettigheter og evne til å være villig til å løse di problemer du er satt til å gjøre for Norges befolkning !! (...)

Helt utrolig. Jeg er ikke helt enig med Erna Solberg politisk, men hun er en veldig oppegående, intelligent, og snill person. Hun manger ikke empati for andre slik som det her blir insinuert. Det er ganske kvalmene at personen som har skrevet dette kan skrive at hun er den første som fortjener å miste sine barn. :( 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, UhmmHæ? skrev:
 

Sikkert det, men de har et frynsete rykte. Og det faktumet at de gir faen i å prøve å rette på det  dårlige inntrykket mange har av dem forsterker bare mitt inntrykk av dem.

De har ikke lov å si noe. Dette beviser jo deres intrigitet og at de setter barns velvære først.

Anonymkode: 33254...0f4

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, UhmmHæ? skrev:
 

Sikkert det, men de har et frynsete rykte. Og det faktumet at de gir faen i å prøve å rette på det  dårlige inntrykket mange har av dem forsterker bare mitt inntrykk av dem.

Har positiv erfaring med den jobben de gjør og mitt samarbeid med dem.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Chiyo skrev:
 

Helt utrolig. Jeg er ikke helt enig med Erna Solberg politisk, men hun er en veldig oppegående, intelligent, og snill person. Hun manger ikke empati for andre slik som det her blir insinuert. Det er ganske kvalmene at personen som har skrevet dette kan skrive at hun er den første som fortjener å miste sine barn. :( 

Ingen normale mennesker skriver slikt i sosiale medier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, UhmmHæ? skrev:
 

Når jeg hører ordet 'barnevern' tenker jeg ikke med en gang 'de som er til for barnas beste'. Jeg ser for meg rigide, arrogante tanter som ikke hører på noen men som selv vet best. Der prestisje er førende, og hvor et enkelt vedtak legger mange menneskers liv i grus uten den minste omtanken. Det er bilde jeg har i huet, om det stemmer eller ikke vet jeg ikke.

Håper jeg aldri ha noe med dem, noen gang. Skremmende gjeng. 

 

Det stemmer ikke...

Anonymkode: 7795d...1d9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må da være ufattelig slitsomt å være så paranoid hele tiden. De anti-barnevern folkene lever i en helt annen verden. Umulig å forestille seg hva de tenker.

Anonymkode: 2998d...0c4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden handler ikke om barnevernet, men om en facebook gruppe

Anonymkode: 2998d...0c4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:
 

De har ikke lov å si noe. Dette beviser jo deres intrigitet og at de setter barns velvære først.

Anonymkode: 33254...0f4

Jeg ser at dere prøver så godt som dere kan her. Men tomme fraser som 'det skjer aldri', 'skjer sjeldent' , 'de er så snille og proffe og sånn' hjelper ikke de som er 'fradømt' barna sine av det mektigste som finnes, nemlig staten uten rettegang. Gjennom et vedtak av et enkeltmenneske. Ofte på bakgrunn av 'bekymringsmeldinger' fra alt og alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
 

Da syns jeg du skal bruke din tid til å gå barnevernsakene i dybden og ta barnevernofrene på alvor :). Vis dem respekt og ta dem på alvor. Minner om at ordet "barnevern" ikke er så rosenrødt som du skal ha det til. 

Anonymkode: c807f...bf2

Er barnevernsbarn, takker de mye for at de hentet meg ut frq mishandling. Som voksen med egne barn har jeg bedt de om råd og veiledning, der jeg selv følte jeg ikke strakk til. Så kun gode opplevelser.

Anonymkode: 33254...0f4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg syns du skal snakke med barnevernsbarn og spørre dem om hva de har opplevd med Barnevernet. Også voksne som er tidligere barnevernbarn. Og da skal du være imøtekommende og høflig. :) 

Anonymkode: c807f...bf2

Jeg kjenner et barnevernsbarn. Hun er et av tre barn som er blitt tatt ifra mor. Hennes søsken far sitter i fengsel flere ganger og har aldri hatt noe forhold eller interesse i barna sine. Før barnevernet tok ifra henne barna hadde mor en lang historie med rus og alkohol. Hun tok overdose flere ganger mens hun var alene hjemme med barna. Yngste mann var bare baby da mor lå bevisttløs på gulvet hjemme etter å ha dopet seg nok en gang når hun egentlig skulle ta vare på barna sine.
Dette barnet sliter. Hun er sint fordi hun vil være med moren sin, men hun er også sint fordi moren hennes valgte dop over henne. 

Barnevernet tok ikke barna fordi de er ondskapsfulle, de tok barna fordi de led grov omsorgssvikt fra mor, og fordi mor gang på gang dopet seg når hun egentlig skulle ta vare på sine små. En baby kan ikke ta vare på seg selv, det kan heller ikke en fire-fem åring. 

Anonymkode: 50dd5...57e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Nei. Jeg kjenner til flere som har opplevd dette. 

Anonymkode: c807f...bf2

Da var det vel en grunn til at det skjedde.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, UhmmHæ? skrev:
 

Jeg ser at dere prøver så godt som dere kan her. Men tomme fraser som 'det skjer aldri', 'skjer sjeldent' , 'de er så snille og proffe og sånn' hjelper ikke de som er 'fradømt' barna sine av det mektigste som finnes, nemlig staten uten rettegang. Gjennom et vedtak av et enkeltmenneske. Ofte på bakgrunn av 'bekymringsmeldinger' fra alt og alle.

Man gir litt opp, når mennesker ikke vil innse hvorfor overtagelse har skjedd, at de aldri har gjort noe feil, at bv stjeler deres barn, når virkeligheten er en helt annen.

Anonymkode: 33254...0f4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...