Testosteron Skrevet 26. februar 2017 #201 Del Skrevet 26. februar 2017 Før syntes jeg ikke Kristine Ullebø hadde noe å fare med, men etter å ha sett første episode av Bloggerne, så liker jeg henne 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 26. februar 2017 #202 Del Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, LeilaS skrev: Hvorfor det ikke er lov å diskutere kropp? Fordi det er visst sånn reglene er og kommer til å bli fjernet av moderatorene. Det skjønte jeg da. Men hvorfor må du lage en ny tråd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 26. februar 2017 #203 Del Skrevet 26. februar 2017 4 minutter siden, Lapper skrev: Det skjønte jeg da. Men hvorfor må du lage en ny tråd? Hvorfor ikke? Hun er jo absolutt i vinden for tiden mtp Bloggerne.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 26. februar 2017 #204 Del Skrevet 26. februar 2017 17 minutter siden, Lapper skrev: Det skjønte jeg da. Men hvorfor må du lage en ny tråd? Jeg MÅ ingenting, men kanskje noen har lyst til å diskutere henne videre siden den forrige tråden ble stengt 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 26. februar 2017 #205 Del Skrevet 26. februar 2017 1 time siden, Testosteron skrev: Før syntes jeg ikke Kristine Ullebø hadde noe å fare med, men etter å ha sett første episode av Bloggerne, så liker jeg henne Jeg liker henne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 26. februar 2017 #206 Del Skrevet 26. februar 2017 11 minutter siden, LeilaS skrev: Jeg MÅ ingenting, men kanskje noen har lyst til å diskutere henne videre siden den forrige tråden ble stengt ja ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 26. februar 2017 #207 Del Skrevet 26. februar 2017 24 minutter siden, Lapper skrev: ja ja... ? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 26. februar 2017 #208 Del Skrevet 26. februar 2017 Jeg får vondt i meg av at hun driver og avbryter alle sammen, absolutt hele (!!) tiden. Noe så frekt. Sånne folk blir jeg sliten av å være rundt. Syntes hun fortjente at broren satte henne litt på plass. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 26. februar 2017 #209 Del Skrevet 26. februar 2017 Synes hun er veeeeldig slitsom og oppmerksomhetssøkende. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 27. februar 2017 #210 Del Skrevet 27. februar 2017 Ikke min type blogger. Ikke har jeg fått inntrykk av at hun står for noe interessant, og ikke har jeg fått inntrykk av at hun er noe særlig blid. Jeg har ikke lest bloggen hennes før Bloggerne,så inntrykket mitt er kun basert på serien. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 28. februar 2017 #211 Del Skrevet 28. februar 2017 Har hun extensions? Hvis ikke har hun imponerende hår, i det minste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coladrikkeren Skrevet 28. februar 2017 #212 Del Skrevet 28. februar 2017 1 time siden, kattehviskeren skrev: Har hun extensions? Hvis ikke har hun imponerende hår, i det minste. Nei, hun bruker ikke extensions. Hvis du har lest bloggen hennes, så vet du at hun ikke har vært til frisøren siden hun gikk på barneskolen, og siden da har hun latt håret sitt vokst. I tillegg har hun gått på tablettene HAIRCARE. Men i går klipte hun seg, så hun har fått mye kortere hår nå enn hun hadde i Bloggerne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekråka Skrevet 28. februar 2017 #213 Del Skrevet 28. februar 2017 Spørsmålstegnene jeg setter til denne bloggeren, og ikke minst andre er bilder som dette: http://tinypic.com/view.php?pic=2aim0z8&s=9#.WLW9cTy5SEc Jeg har full forståelse for at slike bilder blir brukt på andre ulike sider da de er sv seksuell karakter. På den andre siden mener jeg ikke at det er riktig å legge de ut på eventuelle anorektikersider osv.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 28. februar 2017 #214 Del Skrevet 28. februar 2017 Hun innrømmet i siste episode, rett før muntlig eksamen at hun hadde fylt i leppene sine. Trist, bare 19 år 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 28. februar 2017 #215 Del Skrevet 28. februar 2017 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler tredjepart. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
literally Skrevet 28. februar 2017 #216 Del Skrevet 28. februar 2017 1 time siden, Vikinggirl skrev: Hun innrømmet i siste episode, rett før muntlig eksamen at hun hadde fylt i leppene sine. Trist, bare 19 år 😏 Det har hun vel innrømmet på bloggen flere ganger også? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viernes Skrevet 28. februar 2017 #217 Del Skrevet 28. februar 2017 Hun er ikke akkurat god til å merke snappene sine. Det kommer alltid en snap etter alle reklamesnappene om at det er #ad. I dag reklamerer hun (på snap) for en type smstjeneste (som pleier å være dyr) uten å nevne prisen. Den må vel opplyses om med mindre det er gratis? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 12. mars 2017 #218 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Tja hva synes dere? Kule eller prøver for hardt? Jeg må si jeg heller mot siste. Stil er ikke noe man kan få ved å sitte og sigge i en vinduskarm og ta bilde av det fordi man har latt seg "inspirere" av et bilde på Instagram. Eller prøve febrilsk å ligne på Johnny Depp. Det er noe man har. Tenker jeg da. Ellers unner jeg dem kjærligheten og håper denne Fabian Raw ikke bruker Kristine som et springbrett for sin nyoppstartede blogg. Endret 12. mars 2017 av Tjukk Norris 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitterGlitter Skrevet 12. mars 2017 #219 Del Skrevet 12. mars 2017 Syns det var så flaut med de engelske innslagene hans i videobloggene deres 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 12. mars 2017 #220 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Ja det er litt småkleint det der.. spesielt når Kristine sier de bruker engelsk fordi det er et rikere språk for så å bruke det til strofer som "totally" og lignende korte ord.. Endret 12. mars 2017 av Tjukk Norris 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå