Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Tjukk Norris skrev:

Dere burde virkelig følge Fabian Raw på snapchat. (Venjar)

Det er stor underholdning, mye strofer på dårlig amerikansk og ikke minst denne luftgitar-spillingen hans.. det er noe han lever seg veldig inn i, ser ut som han er i ferd med å nå klimaks hver gang han "spiller gitar". 

Noen ganger så får jeg litt lyst å spørre han; hva er det du egentlig holder på med? 

Og jammen tror jeg at jeg skal gjøre det neste gang jeg ser han og. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyeste på Fabians blogg er at kvinner "bruker likestilling mer som en unnskyldning i visse tilfeller; ikke bare for seg selv men til andre rundt seg". Regner med at han kun skriver slikt for å provosere og få klikk for jeg kan umulig tro at han mener alt han skriver.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
20 minutter siden, MeredithG skrev:

Nyeste på Fabians blogg er at kvinner "bruker likestilling mer som en unnskyldning i visse tilfeller; ikke bare for seg selv men til andre rundt seg". Regner med at han kun skriver slikt for å provosere og få klikk for jeg kan umulig tro at han mener alt han skriver.

Jeg tror ikke han har intellektuell kapasitet til å fatte hva likestilling egentlig er. 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne.
På 18.3.2017 den 15.18, dillyduzit skrev:

Noen ganger så får jeg litt lyst å spørre han; hva er det du egentlig holder på med? 

Og jammen tror jeg at jeg skal gjøre det neste gang jeg ser han og. 

x

Endret av kvinne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, kvinne. skrev:

Jaa, plis gjør det!! :fnise:

- Hva er det du egentlig holder på med? 

- Blogger vel? 

- Slutt med det. 

8-) Også litt CSI Miami begynnelse med sangen som går der, så snur jeg meg og ser tilbake med solbrillene på. Haha, det hadde jo vært fullstendig komisk. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
På 17.3.2017 den 21.11, Ophelia85 skrev:

Han fyren fremstår som så klysete og pretensiøs på bloggen sin at jeg nesten nekter å tro at det ikke er kødd. Leste litt der inne og himlet så mye med øynene at jeg så min egen hjerne.

Han er som kjærlighetsbarnet til Aune Sand og Ari Behn. Du er ikke en plaget kunstnersjel eller Johnny Depp, du går på BI og jobber på Joe & The Juice FFS!

🙈🙈🙈😂 Spot on.

På snap nyter han seg selv så vanvittig.

Tror jeg har fått en ny favoritt etter Anne Brith 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes bloggen til Kristine kunne virke litt kjedelig i Førde fordi det av og til ble veldig overfladisk, og hun kunne fremstå veldig ureflektert. Oslo-Kristine er motsatt av ureflektert, og jeg syntes det er kult at hun prøver å finne seg selv, interesserer seg for nye ting. Samtidig syntes jeg det er utrolig trist at det virker som hun mister seg selv i prosessen. Uansett hvor kjedelig hun AV OG TIL kunne virke i Førde, så virket det som hun hadde det bedre med seg selv sammen med familien og joggeturer på fjellet! Hun har skrevet om ting som var kjipt i Førde, og det er klart at ungdomstiden ikke er enkel, men jeg skulle ønske hun beholdt det sprudlende oppriktige humøret. 

Fabian virker som en fyr som har høye forventninger om at Kristine skal like det samme. For all del, jeg tror Kristine har funnet mye nytt å interessere seg for i Oslo, nye preferanser, ny stil, osv. Men syntes det er trist dersom hun må slutte å være og like mange ting hun likte i Førde, bare fordi hun må være "kul" nok for Fabian.

Nå virker det som Kristine prøver å fremstå som glad og mer fornøyd med livet fordi det er mer spennende, men syntes det er skikkelig trist å lese disse plutselig innleggene hvor hun gråter og er på randen av sammenbrudd. Kan ikke si med sikkerhet at det har noe som helst med Fabian å gjøre, men jeg håper hun stiller krav til han. Ingen jente fortjener å bli behandlet sånn, det håper jeg hun skjønner! Kristine har mange flere gode kvaliteter enn Fabian. Han forsøker å virke så pretensiøs, men det er ikke genuint, så det faller bare mellom to stoler.

Jeg håper Kristine finner drømmegutten og får det bedre i Oslo :)

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi sikker på at dette her ikke bare er PR? Han får flere lesere(kanskje bare fra hans side mulig det) og hun blir sett med en dude som ikke ser ut i måneskinn?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, rundtfingern skrev:

Er vi sikker på at dette her ikke bare er PR? Han får flere lesere(kanskje bare fra hans side mulig det) og hun blir sett med en dude som ikke ser ut i måneskinn?

Definitivt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Rawèn er drit kul! Han viser at det er fint med en spritflaske på nattbordet, og at det ikke er grusomt med dun når det kommer til barte-mote. De fine visdomsordene, og sitatene, føler jeg har blitt uteksaminert fra kunsthøyskolen (noe jeg faktisk har :O ) (: Og det jeg synes er det som er mest fantastisk, er det siste innlegget om at det egentlig er kvinner som har mest makt, fordi vi kan gå i stramme skinnbukser uten av man blir dømt. Også enda bedre, han nevner en Paralell mellom feminisme og rasisme. Hvis han ikke gifter seg med KU, så tar jeg han glatt, selv om han et ett år yngre en meg da....

Endret av lille humla
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne.
37 minutter siden, lille humla skrev:

Jeg synes Rawèn er drit kul! Han viser at det er fint med en spritflaske på nattbordet, og at det ikke er grusomt med dun når det kommer til barte-mote. De fine visdomsordene, og sitatene, føler jeg har blitt uteksaminert fra kunsthøyskolen (noe jeg faktisk har :O ) (: Og det jeg synes er det som er mest fantastisk, er det siste innlegget om at det egentlig er kvinner som har mest makt, fordi vi kan gå i stramme skinnbukser uten av man blir dømt. Også enda bedre, han nevner en Paralell mellom feminisme og rasisme. Hvis han ikke gifter seg med KU, så tar jeg han glatt, selv om han et ett år yngre en meg da....

LOL 😂

Endret av kvinne.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det mellom Anniken (annijor) og Kristine?
Leste at noen skrev at Anniken hadde kalt Fabian for en spesiell type, hvor står det hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Erterblomsten skrev:

Hva er det mellom Anniken (annijor) og Kristine?
Leste at noen skrev at Anniken hadde kalt Fabian for en spesiell type, hvor står det hen?

Hun sier det i denne videobloggen. Se fra ca 17:49 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2017 den 20.21, Chrisssi skrev:

Synes hun virker som en ekstremt usikker jente som trenger å være midtpunkt til enhver tid. Hun har da ikke noe å bidra med annet enn hektisk mas og syting, totalt uinteressant personlighet. Jeg har aldri hørt om henne før, og etter et par programmer dropper jeg ut eller spoler over hver gang hun er på

Enig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Vackra så enig i det du skriver, bortsett fra at jeg elsket det overfladiske fra Førde, fikk meg til å flashbacke tilbake til egen vgs-tid, enda det er 20 år siden og "blogg" den gangen hadde hørtes ut som et vesen fra en skrekkfilm. Eller barne-tv. Anyway, jeg var så heldig å ha en enkel ungdomstid, og det virket det som Kristine hadde også, var vel derfor jeg likte bloggen så godt.

Så kommer hun til Oslo og må forandre seg for han duden, blir mørkere i humøret og tør ikke å dyrke sine overfladiske interesser, som har vært med på å sette henne i godt humør. Som du sier, helt fett med nye interesser og helt naturlig at man får det, også helt naturlig at man prøver å finne seg selv, men da skal det være for egen del, ikke for en fyr. Det er ikke godt å se at hun mister seg selv, eller sitt gode humør. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, caskerette skrev:

@Vackra så enig i det du skriver, bortsett fra at jeg elsket det overfladiske fra Førde, fikk meg til å flashbacke tilbake til egen vgs-tid, enda det er 20 år siden og "blogg" den gangen hadde hørtes ut som et vesen fra en skrekkfilm. Eller barne-tv. Anyway, jeg var så heldig å ha en enkel ungdomstid, og det virket det som Kristine hadde også, var vel derfor jeg likte bloggen så godt.

Så kommer hun til Oslo og må forandre seg for han duden, blir mørkere i humøret og tør ikke å dyrke sine overfladiske interesser, som har vært med på å sette henne i godt humør. Som du sier, helt fett med nye interesser og helt naturlig at man får det, også helt naturlig at man prøver å finne seg selv, men da skal det være for egen del, ikke for en fyr. Det er ikke godt å se at hun mister seg selv, eller sitt gode humør. 

Enig. Stakkars jente, det er som å se på et togkrasj. For så vidt har bloggen blitt mer interessant å lese, men jeg skulle likevel heller ønske at hun var gladjenta fra tidligere. Helt tydelig at hun ikke har det godt med den fyren; annenhver dag er hun oppløst i tårer og vet ikke sine arme råd. Hele garderoben er byttet ut, meningene, interessene, alt. Overgangen til storbyen har blitt litt vel tøff i dette tilfellet. Håper hun kommer seg ut av forholdet før hun blir altfor skadeskutt. Ikke har noen noen jobb eller skole som trygt holdepunkt, heller. Bra broren bor i nærheten og kan passe litt på henne, i alle fall. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde dere bare var sære og strenge mot denne fabian. Men.. jeg så videobloggen fra igår. Neineinei. Så kleint. Snakker om at nordmenn bare drikker for å bli fulle og.. ja.. og hvordan "firstimpression" han fikk av Kristine. Herregud.  Førsteinntrykk. Førsteinntrykk!!

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristine ser så trist ut på det siste bildet på bloggen, at jeg får vondt inn i hjerteroten

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare virkelig si at jeg syns broren hennes virker som en utrolig hyggelig type! Syns han er flink i måten han snakker til Kristine på når han er kritisk til det hun sier/gjør, og syns bare generelt at han fremstår som en vanvittig snill, behagelig og sympatisk fyr. Men har vel følelsen av at han har vært mye i skyggen av søstra si opp igjennom. :P

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...