Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

5 hours ago, BethD said:

Lurer sånn på når Sigrid kommer tilbake…. 
podden er virkelig ikke den samme uten henne. Lisa er gull da og verdt å høre på men jeg orker ikke sånne gørrkjedelige folk som skal gjeste poden… 

 

Enig. Da kan hun heller sitte å ralle litt alene :Nikke: Hun greier det fint! :hjerte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarte ikke og høre på når Morten H var gjest. Det ble for dumt og veldig lite for hva tusvik og tønne handler om. Kyrre kunne ha gjestet til Sigrid var tilbake.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (1 time siden):

Jeg klarte ikke og høre på når Morten H var gjest. Det ble for dumt og veldig lite for hva tusvik og tønne handler om. Kyrre kunne ha gjestet til Sigrid var tilbake.

Ja! Absolutt enig! Den med Morten var bare SNORK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mango1234

Jeg faktisk helt uenig med dere som mener at episoden med Kyrre var mye bedre enn med Morten. Syns Kyrre er snork😂 Også i hans egen podcast. Snakker sakte, svarer vagt eller ønsker ikke å svare.. Det kommer så lite ut av han på en måte. Men den med Morten syns jeg var morsom og helt ok underholdning.

Lurer på om det er noe med Kyrre som jeg ikke forstår, hva er så bra med han?🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Lisa sammen m Morten jeg.

Syns det blir litt too much noenganger både m Lisa/Sigrid og Morten/Vegard- så jeg lite både Morten og Lisa bedre når de to var sammen.

Kyrre episoden syns jeg var kjedelig. Syns han er så negativ og gir så lite….. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango1234 skrev (10 minutter siden):

Jeg faktisk helt uenig med dere som mener at episoden med Kyrre var mye bedre enn med Morten. Syns Kyrre er snork😂 Også i hans egen podcast. Snakker sakte, svarer vagt eller ønsker ikke å svare.. Det kommer så lite ut av han på en måte. Men den med Morten syns jeg var morsom og helt ok underholdning.

Lurer på om det er noe med Kyrre som jeg ikke forstår, hva er så bra med han?🙈

Liker å høre han prate jeg 😂

Fast lytter av podden han har sammen med Torgrim,begge behagelige å høre på,synes jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mango1234 skrev (26 minutter siden):

Jeg faktisk helt uenig med dere som mener at episoden med Kyrre var mye bedre enn med Morten. Syns Kyrre er snork😂 Også i hans egen podcast. Snakker sakte, svarer vagt eller ønsker ikke å svare.. Det kommer så lite ut av han på en måte. Men den med Morten syns jeg var morsom og helt ok underholdning.

Lurer på om det er noe med Kyrre som jeg ikke forstår, hva er så bra med han?🙈

Kjenner ikke noe til han, så jeg vet ikke men jeg syns det var gøy å høre på de to sammen. Hvordan de snakker til hverandre og hva de snakker om osv. kjente meg litt igjen også i forholdet mitt med min mann så syns det var moro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mango1234
*Emma* skrev (46 minutter siden):

Likte Lisa sammen m Morten jeg.

Syns det blir litt too much noenganger både m Lisa/Sigrid og Morten/Vegard- så jeg lite både Morten og Lisa bedre når de to var sammen.

Kyrre episoden syns jeg var kjedelig. Syns han er så negativ og gir så lite….. 

Det jeg har uthevet; der sa du det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

Liker å høre han prate jeg 😂

Fast lytter av podden han har sammen med Torgrim,begge behagelige å høre på,synes jeg.

Enig. Henrettelsespodden er helt topp👍 Synes Kyrre har en usedvanlig god stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (Akkurat nå):

Enig. Henrettelsespodden er helt topp👍 Synes Kyrre har en usedvanlig god stemme.

Helt enig 🙂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som phungfolk, så har jeg egentlig ganske mye imot Kyrre, og synes ikke han burde være velkommen i T&T, etter hva han har gjort mot Lisa. Jeg synes også han er lurt kjedelig, han byr ikke på så mye av seg selv, det blir ganske tørt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøken I skrev (52 minutter siden):

Som phungfolk, så har jeg egentlig ganske mye imot Kyrre, og synes ikke han burde være velkommen i T&T, etter hva han har gjort mot Lisa. Jeg synes også han er lurt kjedelig, han byr ikke på så mye av seg selv, det blir ganske tørt. 

Det er på en måte ingenting vi har noe med, samtidig som phungfolket gjerne vil støtte både lisa og Sigrid. Det viktigste er at Lisa har tilgitt han, også er det jo lov å håpe at det at Kyrre stiller opp for gruppa, vil gi et lite wake up call for hans bedritne oppførsel way back.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mango1234 skrev (6 timer siden):

Jeg faktisk helt uenig med dere som mener at episoden med Kyrre var mye bedre enn med Morten. Syns Kyrre er snork😂 Også i hans egen podcast. Snakker sakte, svarer vagt eller ønsker ikke å svare.. Det kommer så lite ut av han på en måte. Men den med Morten syns jeg var morsom og helt ok underholdning.

Lurer på om det er noe med Kyrre som jeg ikke forstår, hva er så bra med han?🙈

Han har sirup i stemmen.

Har den kjedeligste stemmen av alle jeg vet om.

Snork🥱

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Safirblå skrev (11 timer siden):

Lisa har vel tilgitt han så hvorfor skal han dømmes av deg? 

Dette!!

 

Forøvrig synes jeg Kyrre har en meget behagelig stemme å høre på, god radio/podcast stemme i mine ører.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken I skrev (17 timer siden):

Som phungfolk, så har jeg egentlig ganske mye imot Kyrre, og synes ikke han burde være velkommen i T&T, etter hva han har gjort mot Lisa. Jeg synes også han er lurt kjedelig, han byr ikke på så mye av seg selv, det blir ganske tørt. 

Som phungfolk så har ikke vi noe med p dømme Kyrre så lenge Lisa har tilgitt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (På 11.9.2021 den 15.08):

Ja! Absolutt enig! Den med Morten var bare SNORK

Kyrre har en så behagelig stemme , samme hva han jabber om ,jeg blir så beroliget av at han summer i øret mitt i sine egen podder 😂🤩

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket for første gang å høre på Morten, likte han godt. Men waaay too much sammen med Harm. Likte episoden med Morten, men jeg syns den med Kyrre var ganske kjedelig. Selv om jeg kan like Kyrre i andre podcaster. Jeg syns rett og slett han og Lisa er litt uinteressante sammen. Føler jeg vet nok om det paret, og det blir myyye paret. Man merker at de har gått noen runder, både i terapi og alene. Og da blir det kjedelig å høre på. Håper Sigrid snart er tilbake, men jeg venter tålmodig om hun ikke er klar.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...