Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Safirblå skrev (3 timer siden):

Jeg syns hun har en vulgær og hard måte å gjøre det på. Jeg tror riktig nok ikke jeg skjønner humoren. Har forsøkt flere ganger å lytte til podcasten, men kommer ikke langt før jeg bare finner på noe annet for det høres ut som shitkasting og tørrprat mellom to damer om ting jeg ikke kjenner meg helt igjen i. Har sett henne på scena. Rynker like mye på nesa og ser ut som et spørsmålstegn da også. 
Eksempel på hva jeg ikke skjønner er denne i kveld er det lov å være hore sangen. Jeg forsto jo konteksten når mannen gratulerte hora med dagen, men må mer forklaring til for hvorfor Sigrid bruker den sangen? Er det type sarkasme fra Sigrid sin side? 
 

Nå må jeg forsøke på ny med podcasten og se om jeg skjønner noe mer tror jeg. 

Kan forstå det! Humor er forskjellig for alle, akkurat som smaken. Det er mange som ikke liker mørk, tørr og overdreven humor :) enten forstår man det og liker det, eller ikke. Men for mange er de morsomme! Jeg liker innstillingen de har til livet og hvordan de møter det meste med sinna og mørk humor :) 

Endret av Becky
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje ikke så rart om ekteskapet havarerer når kona lager et helt SHOW med ingangsbilett og greier om hvor udugelig mannen er.. Ikke at jeg unskylder utroskap, men man er to om en tango og å brette ut om den andre parten offentlig ved enhver anledning innbyr ikke akkurat til et forhold basert på gjensidig respekt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Katten89 said:

Kanskje ikke så rart om ekteskapet havarerer når kona lager et helt SHOW med ingangsbilett og greier om hvor udugelig mannen er.. Ikke at jeg unskylder utroskap, men man er to om en tango og å brette ut om den andre parten offentlig ved enhver anledning innbyr ikke akkurat til et forhold basert på gjensidig respekt. 

Det har hun da ikke, så det kan du godt drite i å påstå. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (2 timer siden):

Kanskje ikke så rart om ekteskapet havarerer når kona lager et helt SHOW med ingangsbilett og greier om hvor udugelig mannen er.. Ikke at jeg unskylder utroskap, men man er to om en tango og å brette ut om den andre parten offentlig ved enhver anledning innbyr ikke akkurat til et forhold basert på gjensidig respekt. 

Jeg vil tro at hennes stikk til mannen er godt klarert med ham på forhånd. Sånn foregår det her i huset i hvert fall. Man kaster ikke noen under bussen, men får tillatelse til å bruke vedkommende som eksempel i en god historie. Mer selvhøytidelig bør man ikke være, hvis forholdet går på skinner. Har vedkommende noe i mot det, blir det ikke brukt.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (2 timer siden):

Noen som vet noe mer?

Hun holder showene sine på Latter i alle fall. Men, har en liten pause fra podcasten. Det er nok fordi podcasten blir mer personlig, og hun må nok føle seg klar for det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (4 minutter siden):

Hun holder showene sine på Latter i alle fall. Men, har en liten pause fra podcasten. Det er nok fordi podcasten blir mer personlig, og hun må nok føle seg klar for det. 

Imponerende. Tøff dame. Hun klarer dette her. 💪

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (5 minutter siden):

Imponerende. Tøff dame. Hun klarer dette her. 💪

Håper hun snart er tilbake i podden også🙏🏼

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (8 minutter siden):

Jeg var på show i dag (har nettopp blitt i går), og hun var i storform 💪

For de som ennå ikke tror det er sant: Hun sa rett ut at han har vært utro.

Jeg så showet i fjor høst. Men, har lyst til å gå igjen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, lurker said:

Jeg var på show i dag (har nettopp blitt i går), og hun var i storform 💪

For de som ennå ikke tror det er sant: Hun sa rett ut at han har vært utro.

Så bra at hun var i form!! Har lyst til å se showet, hadde lyst før også men nå tenker jeg også at det er den eneste måten jeg konkret kan vise støtte, altså ved å kjøpe en billett. Hun fortjener fulle hus og god stemning!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Safirblå skrev (7 timer siden):

Jammen pungfolk 🤷‍♀️ Folk med pung? Jeg liker logikk. 

Alt i livet trenger ikke være logisk. Glad jeg forstår humoren til T&T. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

lurker skrev (8 timer siden):

Jeg var på show i dag (har nettopp blitt i går), og hun var i storform 💪

For de som ennå ikke tror det er sant: Hun sa rett ut at han har vært utro.

Sa hun noe mer om dette? 

Endret av Irja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble jo kjent ved å gjøre stand ups om exen Henrik Thordesen, så jeg regner med at Martin også skal få gjennomgå! 😏😄

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Irja said:

Sa hun noe mer om dette? 

Vanskelig å gjengi hva hun så uten å spoile store deler av showet, og det vil jeg jo ikke.

Kan si at hun snakket endel om ham/det, men sa ikke noe vi ikke allerede vet. Og vi vet mer enn hun sa, hun outet ikke noen og det var bare Martin som fikk høre det, ikke den andre parten.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...