Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

For en grusom situasjon å befinne seg i. Hvis det var totalt uventet må det jo oppleves som om livet er lagt i grus. Godt med gode venner som bryr seg og støtter, men til syvende og sist vil jeg anta at man føler seg veldig alene i en slik situasjon. Mange gode tanker deres vei. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (58 minutter siden):

Sigrid sier hun er imponert av Lisa for å ha valgt den "kronglete" veien med å tilgi Kyrre å at hvis M hadde gjort det samme hadde hun måtte gå og at det hadde preget henne resten av livet.

For oss som har fulgt med, så har vi hørt det. Dette har vært diskutert mange ganger i podden. 

Endret av Maydis8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (2 minutter siden):

For oss som har fulgt med, så har vi hørt det. Dette har vært diskutert mange ganger i podden. 

Er du ordblind? Oppriktig spørsmål.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulleplutt skrev (58 minutter siden):

For en grusom situasjon å befinne seg i. Hvis det var totalt uventet må det jo oppleves som om livet er lagt i grus. Godt med gode venner som bryr seg og støtter, men til syvende og sist vil jeg anta at man føler seg veldig alene i en slik situasjon. Mange gode tanker deres vei. 

Helt ærlig, så tror jeg ikke det kom helt uventet. Tidligere snakket Sigrid masse åpent om sexlivet sitt, at de alltid lå hver uke osv. Jeg har lagt merke til at hver gang Lisa har spurt om sex med Martin det siste halvåret har hun snodd seg unna å svare ordentlig. Før syns jeg hun var mer åpen og fleipete med at Martin scrollet og var udugelig. Når Lisa har tullet med det i det siste, føler jeg Sigrid ikke har hatt like hjertelig humor på det. Særlig når Lisa fleipet om at Martin drakk så mye på ferie foran barna at barnet helst burde dykke så mye som mulig i bassenget, følte jeg det stakk litt hos Sigrid selv om hun var tøff og lo av det. Før denne nyheten kom, følte jeg allerede at det forholdet var ganske dødt. Men selvfølgelig, et helt forhold på si i årevis kom jo sikkert som et sjokk. Uansett, bare mine inntrykk her, ikke ment som noe mer enn det. Digger Sigrid, all støtte til Norges kuleste dame!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lubbetutt skrev (4 timer siden):

hvis noen vil ha frysninger, hør podden fra 20.4 i år, fra ca 58 minutter utti. 

Åh♥️ «Nå har du hatt valp, nå har du isbadingen og snart har du utro mann….» 

SBT: «nei, nei det går ikke. Stakkars J og J som hadde en morsom mor…. Som nå.. bare ser sorgen i hvitøyet.»

det var sterk å høre!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chiqita skrev (7 timer siden):

Åh♥️ «Nå har du hatt valp, nå har du isbadingen og snart har du utro mann….» 

SBT: «nei, nei det går ikke. Stakkars J og J som hadde en morsom mor…. Som nå.. bare ser sorgen i hvitøyet.»

det var sterk å høre!

Og hun er så sår og oppriktig 😢

hør også den fra 4.5.21, der snakker hun om at M har vært på en avlyst fotballkamp som varte dobbelt så lenge som en vanlig kamp, hos en «kompis»..

Endret av Lubbetutt
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lubbetutt skrev (34 minutter siden):

Og hun er så sår og oppriktig 😢

hør også den fra 4.5.21, der snakker hun om at M har vært på en avlyst fotballkamp som varte dobbelt så lenge som en vanlig kamp, hos en «kompis»..

Huff. Dette må jo være så jævlig for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EllaSays skrev (På 6.9.2021 den 11.52):

Episoden er nevnt både i Synnøve og Vanessa, i Psykodrama og Støme og Jerman. 

Ja av de store podcastene var det kun Synnøve og Vanessa. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer sånn på når Sigrid kommer tilbake…. 
podden er virkelig ikke den samme uten henne. Lisa er gull da og verdt å høre på men jeg orker ikke sånne gørrkjedelige folk som skal gjeste poden… 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (1 minutt siden):

Lurer sånn på når Sigrid kommer tilbake…. 
podden er virkelig ikke den samme uten henne. Lisa er gull da og verdt å høre på men jeg orker ikke sånne gørrkjedelige folk som skal gjeste poden… 

 

Samme her. Har et håp om at hun er tilbake på tirsdag🙏🏼 synes det er kjedelig med gjester....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 minutt siden):

Samme her. Har et håp om at hun er tilbake på tirsdag🙏🏼 synes det er kjedelig med gjester....

Dritkjedelig… var interessant med Kyrre men Morten var bare så sykt kjedelig. En time med AIDS snakk… jojo vel og bra det men det er ikke derfor jeg hører på den podden. 
Skal jeg høre på seriøse ting hører jeg på noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BethD skrev (1 minutt siden):

Dritkjedelig… var interessant med Kyrre men Morten var bare så sykt kjedelig. En time med AIDS snakk… jojo vel og bra det men det er ikke derfor jeg hører på den podden. 
Skal jeg høre på seriøse ting hører jeg på noe annet. 

Ja, aids kunne vel ha vært i en litt mer seriøs podcast. Passer liksom ikke inn hos Tusvik og Tønne. Sigrid har jo sagt de skal fortsette å podde, og nå som hun er i gang med showene på Latter igjen, så vil jeg jo tro at hun snart er tilbake i podden også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (1 minutt siden):

Ja, aids kunne vel ha vært i en litt mer seriøs podcast. Passer liksom ikke inn hos Tusvik og Tønne. Sigrid har jo sagt de skal fortsette å podde, og nå som hun er i gang med showene på Latter igjen, så vil jeg jo tro at hun snart er tilbake i podden også. 

Håper det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Sigrid, men herregud, for en patetisk, stakkarslig kukk han Martin er! Jeg blir mest av alt sur. Argh! 

Endret av Sjøbanan
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...