Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Fused skrev (5 minutter siden):

Synes til og med det er rart at kun én podcast nevner episoden Sigrid. Blir så kunstig når Harm og Hegseth later som ingenting og Linnea Myhre som saumfarer kvinneguiden hver uke ikke nevner noen ting. med så mange rykter som har gått rundt omkring hadde jeg også hatt behov for å fortelle historien fra min side. Å eie min egen historie. My verre det folk klarer å komme frem til ved bruk av hviskeleken. I Sigrid saken er det jo også et annet perspektiv som er maktbalansen mellom de andre partene i saken i en stor mediebedrift i Norge. Dette forholdet er jo en offentlig sak på lik linje med når en leder i et  politisk parti innleder forhold til en av de up and coming rekruttene i partiet. Dette er jo et av hovedtemaene T&T har snakket om i mange episoder. 

Episoden er nevnt både i Synnøve og Vanessa, i Psykodrama og Støme og Jerman. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fused skrev (2 timer siden):

Dette forholdet er jo en offentlig sak på lik linje med når en leder i et  politisk parti innleder forhold til en av de up and coming rekruttene i partiet.

Nei. Det er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (3 timer siden):

Nei. Det er det ikke.

Om folk i det offentlige blir sammen, gifter seg, får barn, skilles etc, så omtales det i media. Til og med personer man så vidt har hørt om. Så ja, det er offentlig, uansett om man liker det eller ikke. 

Endret av Maydis8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (5 minutter siden):

Om folk i det offentlige blir sammen, gifter seg, får barn, skilles etc, så omtales det i media. Til og med personer man så vidt har hørt om. Så ja, det er offentlig, uansett om man liker det eller ikke. 

Hva er offentlig, uansett om man liker det eller ikke?

Det ble omtalt i media da Sigrid Bonde Tusvik og Martin Jøndahl giftet seg, og da de fikk barn. 

Så vidt jeg vet er de ikke skilt.

Hva du mener med etc aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (Akkurat nå):

Hva er offentlig, uansett om man liker det eller ikke?

Det ble omtalt i media da Sigrid Bonde Tusvik og Martin Jøndahl giftet seg, og da de fikk barn. 

Så vidt jeg vet er de ikke skilt.

Hva du mener med etc aner jeg ikke.

Du er tidenes kverulant i denne tråden...

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Maydis8 said:

Om folk i det offentlige blir sammen, gifter seg, får barn, skilles etc, så omtales det i media. Til og med personer man så vidt har hørt om. Så ja, det er offentlig, uansett om man liker det eller ikke. 

Hør på Tut & Mediekjør sin podkast: https://podcasts.apple.com/no/podcast/kan-mediene-sitere-fritt-fra-podkaster/id1510570623?i=1000534163433

Her blir det forklart hvorfor utroskap og annet personlig svik IKKE regnes å ha offentlig interesse, og derfor ikke skrives om av redaktørstyrte medier som følger VVP, med mindre noen lar seg intervjue om det. Og selv da skal man ta en vurdering på hva man skriver.

Journalisten i den podkasten mener at ingen andre familier i Norge enn muligens kongefamilien, har en offentlig interesse når det gjelder privatliv.

(Offentlig interesse i denne sammenhengen er ikke hvorvidt folk er nysgjerrige på det eller ei).

 

Endret av lurker
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (19 minutter siden):

Ta det med ro, om dager/få uker snakker Sigrid om dette i podcasten. Mistenker at hun kommer til å dele mye. 

Håper det! Ikke fordi jeg skal velte meg i hennes tragedie men fordi jeg har fulgt de såpass lenge og jeg føler meg som en del av gruppa ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at kjente personer tør å være utro i lille Oslo eller Norge for den saks skyld.

Martin Jøndahl er jo en slags kjendis, alle vet at han er gift med Sigrid.

Synes j... synd på henne akkurat nå 😶

Endret av Tough cookie
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Storebror
Tough cookie skrev (26 minutter siden):

Jeg forstår ikke at kjente personer tør å være utro i lille Oslo eller Norge for den saks skyld.

Martin Jøndahl er jo en slags kjendis, alle vet at han er gift med Sigrid.

Nesten ingen "sladrer" til offeret. Man tenker som regel enten "kjæresten vet sikkert om det" eller "jeg orker ikke blande meg inn i dette". Man kan få mye kjeft for å si ifra om utroskap og man blir ikke nødvendigvis trodd heller. 

Endret av Storebror
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror skrev (4 timer siden):

Nesten ingen "sladrer" til offeret. Man tenker som regel enten "kjæresten vet sikkert om det" eller "jeg orker ikke blande meg inn i dette". Man kan få mye kjeft for å si ifra om utroskap og man blir ikke nødvendigvis trodd heller. 

Støtter den! Jeg har faktisk varsla om utroskap fordi at jeg anså meg som en så pass nær og god venn. Fikk først en heftig skyllebøtte, det var sjokket♥️ Kom frem for vennen min at svært mange hadde visst (jeg sa relativt umiddelbart fra, ikke for å være hverken helt, ekkel eller noe sånn. Men jeg ville benytte!) skuffelsen lå jo i ettertid NESTEN mer på de vennene som hadde visst lenge en selve sviket fra partner. 
 

Norge er så lite, kjendismiljøet eksplisitt er så «åpent» pga at det er nesten umulig å gjemme seg bort, så håper ikke noen relativt nære har påført SBT ekstra svik der!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest June1996
14 hours ago, Maydis8 said:

Om folk i det offentlige blir sammen, gifter seg, får barn, skilles etc, så omtales det i media. Til og med personer man så vidt har hørt om. Så ja, det er offentlig, uansett om man liker det eller ikke. 

Nei. Tror man må huske at privatlivet er en menneskerett. Alle skjønner at man kan ønske å dele bryllupet offentlig uten å ønske å dele problemene i ekteskapet offentlig. Skjønner også at mange er nysgjerrig, men folks nysgjerrighet trumfer ikke andres menneskerettigheter. Det hadde ikke vært noe privatliv om man mistet privatlivet hver gang andre var nysgjerrige.

 

Endret av June1996
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imsen skrev (15 minutter siden):

Sigrid er fantastisk! Og kommer til å klare seg mer enn bra. Hun har sittet på både alt vettet og de økonomiske verdiene i den relasjonen. Må se om jeg får skaffet meg noen billetter til showet hennes i oktober.  

👍

Det skal jeg også!

Har ikke sett showet til Sigrid enda, men så "Tusvik & Tønne på oppdagelsesreise"(for 3-4 år siden?) 

Fantastisk😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morten elsker drama og oppmerksomhet. Så å få den ære av å være gjest akkurat nå som det stormer som verst passer sikkert han helt utmerket.🤮 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettop hørt dagens podcast med Morten Hegseth. Han gjør en veldig god figur her! Smart, viktig og morsom podcast. 

Det blir ikke snakket noe om Sigrid eller det som har skjedd. 

Tipper Sigrid er tilbake neste tirsdag 🤞🏻

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lubbetutt skrev (5 minutter siden):

hvis noen vil ha frysninger, hør podden fra 20.4 i år, fra ca 58 minutter utti. 

Kan du ikke bare si hva det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (7 minutter siden):

Kan du ikke bare si hva det er?

Sigrid sier hun er imponert av Lisa for å ha valgt den "kronglete" veien med å tilgi Kyrre å at hvis M hadde gjort det samme hadde hun måtte gå og at det hadde preget henne resten av livet.

Endret av J..
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 minutter siden):

Sigrid sier hun er imponert av Lisa for å ha valgt den "kronglete" veien med å tilgi Kyrre å at hvis M hadde gjort det samme hadde hun måtte gå og at det hadde preget henne resten av livet.

Huff. Det er grusomt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...