Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Gleder meg til Sigrid er tilbake i podden. Det er liksom ikke helt det samme uten henne. Men, hun dukker nok opp igjen snart. Hun må bare ta den tiden hun trenger. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lisa hintet på Instagram i går at Sigrid snart er tilbake. Gleder meg til å høre de sammen igjen om ikke så altfor lenge🙏🏼

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning. Husk å dokumentere dine påstander dersom det ikke er allmenn kjent fra før. 

Sol, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (4 timer siden):

Lisa hintet på Instagram i går at Sigrid snart er tilbake. Gleder meg til å høre de sammen igjen om ikke så altfor lenge🙏🏼

Hintet hvordan? 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennyfromtheblock skrev (1 minutt siden):

Hintet hvordan? 🤩

Gå inn på siste post som Lisa la ut og les kommentarene der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/14/2021 at 3:25 PM, Warum said:

Mente jo ikke baksnakking da selvfølgelig. Men noen hint om når hun er tilbake, om det går bra med henne eller noe fakta liksom🤷🏻‍♀️ Syns ikke det hadde vært å rart.

Enig med deg :Nikke: . Det er unaturlig at de ikke nevner det med ett eneste ord. Phungfolket er jo vant til inkludering. Uten dèt, kunne de like gjerne droppet episoden på 2min, og heller skyldt på mye jobb. 

Mulig det er følelsen av å være samlet, som gjør at man savner litt naturlige innganger på temaet :hjerte:

Savner Sigrid sååå! :blomst:

Endret av Tradegy
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tradegy skrev (22 minutter siden):

Det er unaturlig at de ikke nevner det med ett eneste ord.

Såvidt jeg vet,ble vel ikke Lisas sak pratet om heller,før hun selv ønsket det.

Hvorfor skal ikke Sigrid få det samme?

Her får man parkere egen nysgjerrighet av hensyn til henne og barna,inntil hun evt velger å snakke om det selv.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (14 timer siden):

Såvidt jeg vet,ble vel ikke Lisas sak pratet om heller,før hun selv ønsket det.

Hvorfor skal ikke Sigrid få det samme?

Her får man parkere egen nysgjerrighet av hensyn til henne og barna,inntil hun evt velger å snakke om det selv.

Det stemmer. Ingen visste om det med Lisa før det ble lagt ut på podcasten. Er også enig med deg i det du sier. Denne nysgjerrigheten er skadelig for tråden når man ikke kan vise til kilde som kan bekrefte noe mer. Man burde klare å smøre seg med tålmodighet til Sigrid selv er klar for til å returnere tilbake til podcasten med Lisa.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (10 timer siden):

Det stemmer. Ingen visste om det med Lisa før det ble lagt ut på podcasten. Er også enig med deg i det du sier. Denne nysgjerrigheten er skadelig for tråden når man ikke kan vise til kilde som kan bekrefte noe mer. Man burde klare å smøre seg med tålmodighet til Sigrid selv er klar for til å returnere tilbake til podcasten med Lisa.

Håper hun er tilbake neste uke🙏🏼 Hvis ikke håper jeg det er en litt mer spennende gjest enn Hegseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabienne skrev (1 minutt siden):

Kyrre er en strålende gjest, da. Jeg lo høyt flere ganger da jeg hørte siste episode. 

Synes han passer helt perfekt inn. Forstår ikke dette stresset og maset om at Sigrid må skynde seg tilbake i studioet. Det hun går gjennom nå er ikke noe som ordnes på en uke eller to. Dama treng tid til få hodet sitt på plass og tankene godt samlet. Det er tross alt 2 barn inni bildet som hun er mor til og må ta ekstra hensyn til. Så langt så har en god del av Phungfolket vist mye hensyn og respekt.

"Tønne spør lytterne hvem de vil ha som programledervikar fremover, dersom Bonde Tusvik blir borte lenge"

I fravær av Sigrid Bonde Tusvik hadde nemlig Lisa Tønne tatt med seg ektemannen

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L'Eau D'Issey skrev (2 timer siden):

Synes han passer helt perfekt inn. Forstår ikke dette stresset og maset om at Sigrid må skynde seg tilbake i studioet. Det hun går gjennom nå er ikke noe som ordnes på en uke eller to. Dama treng tid til få hodet sitt på plass og tankene godt samlet. Det er tross alt 2 barn inni bildet som hun er mor til og må ta ekstra hensyn til. Så langt så har en god del av Phungfolket vist mye hensyn og respekt.

"Tønne spør lytterne hvem de vil ha som programledervikar fremover, dersom Bonde Tusvik blir borte lenge"

I fravær av Sigrid Bonde Tusvik hadde nemlig Lisa Tønne tatt med seg ektemannen

Ingen som maser. Alle har full forståelse for fraværet hennes. Det betyr ikke at man ikke kan si at man savner henne i podden og håper vi hører henne snart. Verden er ikke så svart/hvit. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fabienne skrev (3 timer siden):

Kyrre er en strålende gjest, da. Jeg lo høyt flere ganger da jeg hørte siste episode. 

Kyrre var veldig bra når han var med denne uka. Likte veldig godt det med gavene. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLettet sitat fjernet. Sol, admin.

Hvorfor sa ingen noe til Sigrid før…? Hvordan fant hun det ut?

Endret av Sol Rampelyset
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

 

Frøken I skrev (11 timer siden):

Hvorfor sa ingen noe til Sigrid før…? Hvordan fant hun det ut?

Det vil vi få vite når hun er tilbake på podcasten. Huske at Lisa fikk vite om K's utroskap ved en tilfeldighet aka feiltakelse av han, når han sendte en melding som ikke skulle til henne med elskerinna.

Generelt,

Sigrid sier i denne lille poddsnutten at M har levd et dobbelt liv over flere år. Jeg trodde først at hun hadde hatt kreft for lenge siden med ser nå at det er kun 1år siden. Så da tenker jeg at kreften ikke er årsaken til M sitt egoistiske valg.

Slettet sitat og svar fjernet. Sol, admin.

Endret av Sol Rampelyset
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, L'Eau D'Issey said:

Sigrid sier i denne lille poddsnutten at M har levd et dobbelt liv over flere år. Jeg trodde først at hun hadde hatt kreft for lenge siden med ser nå at det er kun 1år siden. Så da utelukker jeg at kreften ikke er årsaken til M sitt egoistiske valg.

Denne koblinga ble jeg nysgjerrig på, hvordan kunne Sigrids hudkreft (som heldigvis for henne var basalcellekreft), hatt noe med dette å gjøre?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (1 time siden):

Denne koblinga ble jeg nysgjerrig på, hvordan kunne Sigrids hudkreft (som heldigvis for henne var basalcellekreft), hatt noe med dette å gjøre?

Kjente jeg trengte en forklaring her jeg også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurker skrev (1 time siden):

Så da utelukker jeg at kreften ikke er årsaken til M sitt egoistiske valg.

Jeg ble mer nysgjerrig på denne formuleringen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...