Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

9 hours ago, Warum said:

Forsto ikke helt det med at Sigrid ikke kan fortelle hva som hadde skjedd (mot henne) i podcasten av juridiske grunner. Kan noen forklare? Det er jo mange som har skrevet bøker om familien sin og oppvekst som andre familiemedlemmer har reagert sterkt på, og kommet med «motbøker» osv. Uten sammenlikning forøvrig utleverte hun jo Burøe og hva han hadde gjort mot blant annet henne? Mange har blitt hengt ut i podcaster og sosiale medier tidligere (av andre). Jeg både forstår og respekterer at hun ikke forteller altså. Men er hun faktisk kneblet på dette viset? Stakkars!

Burøe er en offentlig person og er ikke like beskyttet som Martin. Så det kan ikke sammenlignes. Det sagt så kan jeg ikke reglene, men har skjønt det som at for ikke-offentlige personer skal det mye til for at de kan henges ut mot sin vilje.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sigrid bekreftet at det ikke kjempes for kjærligheten, så det er jo over og da er jo barn/økonomi osv. som skal deles. Hun snakker sikkert mer om det når ting er avgjort og hun har fått landet. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (10 timer siden):

Dumt å henge ut exen rett før/under en barnefordelingssak.

Også tror jeg ikke Martin har gitt samtykke til at ho kan prate om det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ruskejento skrev (2 timer siden):

Også tror jeg ikke Martin har gitt samtykke til at ho kan prate om det. 

Nei, det sa hun jo i podkasten.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ruskejento skrev (3 timer siden):

Også tror jeg ikke Martin har gitt samtykke til at ho kan prate om det. 

Det trenger han ikke. Handlingene til denne feigingen taler for seg selv. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Maydis8 said:

Sigrid bekreftet at det ikke kjempes for kjærligheten, så det er jo over og da er jo barn/økonomi osv. som skal deles. Hun snakker sikkert mer om det når ting er avgjort og hun har fått landet. 

Det gjør hun helt sikkert - er jo ikke mye de to her lar være å si…

Men altså, ungene er jo ikke så langt unna å kunne finne ting selv på nettet - eldstemann er…7-8-9 eller noe sånt? Er det riktig å finne drittslenging på nettet om sin far - selv om det er sant? I tillegg at det er noe i prinsippet alle i hele Norge kan vite. Veldig lite festlig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fælt å gå tilbake og høre hva Sigrid sier når de prater om Lisas tilfelle.

Sigrid sier da at hvis det hadde skjedd med henne, kan hun ikke kan bli, men at hun heller ikke kan gå. 

Jeg lurer veldig på hva Martin har sagt når Sigrid prater om Lisa hjemme, for det regner jeg med at hun har gjort. At Martin har jattet med og vært enig i at Kyrre var en egoistisk dust, ser jeg jo for meg. Så går det noen få år...

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea59 skrev (4 minutter siden):

Det gjør hun helt sikkert - er jo ikke mye de to her lar være å si…

Men altså, ungene er jo ikke så langt unna å kunne finne ting selv på nettet - eldstemann er…7-8-9 eller noe sånt? Er det riktig å finne drittslenging på nettet om sin far - selv om det er sant? I tillegg at det er noe i prinsippet alle i hele Norge kan vite. Veldig lite festlig.

Det er dette jeg synes er problematisk med hele denne offentlige skittentøyvasken som også foregikk etter Kyrre bedro Lisa. Ja- det er greit at skammen er hans og hun skal eie sin historie og alt det der, men det viktigste når katastrofen rammer en familie på den måten er å beskytte barna!! De er helt uskyldige oppi dette her, de er i prinsippet like svikta som henne, men at de skal kunne finne ut alt som står om dette på nett -  og evt særlig hva mor måtte si offentlig om det, synes jeg ikke er riktig.

Kan se for meg at det vil påvirke barnas syn på faren sin senere. I en ikke-offentlig familie ville jo ikke utroskap blitt bretta ut for alle familiemedlemmer, og man ville heller  fortalt barna noe slikt som at man var enige om å gå fra hevrandre, f.eks. Jeg sliter litt med denne offentliggjøringen av bedraget, på barnas vegne.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen av dere dedikerte phung-folk fortelle T&T at de stadig vekk bruker ordet "forfordelt" feil? 

Takk for meg!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ElectricScum skrev (22 minutter siden):

Kan noen av dere dedikerte phung-folk fortelle T&T at de stadig vekk bruker ordet "forfordelt" feil? 

Takk for meg!

Det hørte jeg også, er riktignok ikke phung-folk, så jeg kan ikke bidra der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte podden bedre med Tønne og gjest, mindre skriking, mer gøy. Forsvarer ikkje utroskap, men syns Sigrid i alle år har framstilt Martin i et dårlig og lite mandig lys, krenka han offentlig som humor, så det er muligens ikkje rart at han har leita etter oppmerksomhet/ anerkjennelse andre steder. Trur nok at han er redd for at Sigrid blir Xèn fra helvete, det er ikkje så lett å samle mot til å gå, så då er ofte ein slik feig måte og gjøre det på. 

  

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lsklars skrev (10 timer siden):

Ufatteleg at disse to får oppmerksomhet 

Du er nå her for å kommentere🤦🏼‍♀️

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjerringrokk skrev (48 minutter siden):

Likte podden bedre med Tønne og gjest, mindre skriking, mer gøy. Forsvarer ikkje utroskap, men syns Sigrid i alle år har framstilt Martin i et dårlig og lite mandig lys, krenka han offentlig som humor, så det er muligens ikkje rart at han har leita etter oppmerksomhet/ anerkjennelse andre steder. Trur nok at han er redd for at Sigrid blir Xèn fra helvete, det er ikkje så lett å samle mot til å gå, så då er ofte ein slik feig måte og gjøre det på. 

  

Skjerp deg. Ærlig talt. Slutt å legg skylden på offeret, det er så stygt! Både Martin og Sigrid har tulla mye med hverandre, dette er pessimistisk humor. Slutt. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjerringrokk skrev (57 minutter siden):

Likte podden bedre med Tønne og gjest, mindre skriking, mer gøy. Forsvarer ikkje utroskap, men syns Sigrid i alle år har framstilt Martin i et dårlig og lite mandig lys, krenka han offentlig som humor, så det er muligens ikkje rart at han har leita etter oppmerksomhet/ anerkjennelse andre steder. Trur nok at han er redd for at Sigrid blir Xèn fra helvete, det er ikkje så lett å samle mot til å gå, så då er ofte ein slik feig måte og gjøre det på. 

  

Du er vel en av de som sier «skyld deg sjæl» til de som blir voldtatt også da? Om de går med utfordrende klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newbeginnings skrev (6 timer siden):

Det er dette jeg synes er problematisk med hele denne offentlige skittentøyvasken som også foregikk etter Kyrre bedro Lisa. Ja- det er greit at skammen er hans og hun skal eie sin historie og alt det der, men det viktigste når katastrofen rammer en familie på den måten er å beskytte barna!! De er helt uskyldige oppi dette her, de er i prinsippet like svikta som henne, men at de skal kunne finne ut alt som står om dette på nett -  og evt særlig hva mor måtte si offentlig om det, synes jeg ikke er riktig.

Kan se for meg at det vil påvirke barnas syn på faren sin senere. I en ikke-offentlig familie ville jo ikke utroskap blitt bretta ut for alle familiemedlemmer, og man ville heller  fortalt barna noe slikt som at man var enige om å gå fra hevrandre, f.eks. Jeg sliter litt med denne offentliggjøringen av bedraget, på barnas vegne.

Kyrre gav Lisa fritt valg; gjør det du må gjøre for å komme gjennom dette. Han sto i det, gikk selv i terapi og har snakket om det på en veldig følelsesladd måte. Så hvordan har det rammet barna? Hvordan skal det kunne brukes mot ungene? Barn finner enklere ting å erte for og måten Kyrre taklet det på er forbilledlig når han først hadde sviktet så grovt. Han tok i mot det han kunne av hennes smerte og viste ville til å kjempe for forholdet.


Det som rammer barna er jo om det blir en opprivende skilsmisse og høyt konfliktnivå. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (2 timer siden):

Du er nå her for å kommentere🤦🏼‍♀️

Og poenget er..?

Dette er bare en liten ubetydelig tråd på et bortgjemt forum

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (10 minutter siden):

Og poenget er..?

Dette er bare en liten ubetydelig tråd på et bortgjemt forum

Tydeligvis ikke ubetydelig nok.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...