Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg


Bruddet er ikke gjort om til underholdning, og hun har ikke hengt ut mannen eller den nye.

 

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter
Lill :) skrev (24 minutter siden):

Bruddet er ikke gjort om til underholdning, og hun har ikke hengt ut mannen eller den nye.

Hun har åpnet seg om årsaken til bruddet. Det var utroskap. Hele norge får vite om det som har skjedd på privaten hos dem. Lurer på hvor kule barna føler seg på skolen etter dette. Da henger man ut partneren sin. Ikke fordi jeg har vondt av gubben. Han dreit seg ut. Men hun har jo annen familie som må leve med at alle vet hva som skjedde.

Spiller ingen rolle om hun bruker det som underholdning eller ei. Hun brettet ut offentlig, noe de burde ordnet seg imellom på hjemmebane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, HarryDotter said:

Hun har åpnet seg om årsaken til bruddet. Det var utroskap. Hele norge får vite om det som har skjedd på privaten hos dem. Lurer på hvor kule barna føler seg på skolen etter dette. Da henger man ut partneren sin. Ikke fordi jeg har vondt av gubben. Han dreit seg ut. Men hun har jo annen familie som må leve med at alle vet hva som skjedde.

Spiller ingen rolle om hun bruker det som underholdning eller ei. Hun brettet ut offentlig, noe de burde ordnet seg imellom på hjemmebane.

Jeg tror de barna får med seg at noe har skjedd uavhengig av den podkastepisoden jeg, altså. Nekter for øvrig å tro at barneskolebarn skjønner eller har hørt noe om en podcast-episode som de lar gå utover barna til Sigrid. De er ikke tenåringer. 
 

Sigrid fortalte i under 1 minutt at hun hadde blitt ført bak lyset, og det skal hun fader meg få lov til å si. «Hele Norge» ville funnet ut av det uansett, og ryktene var allerede ute en uke før podcasten om hvorfor. 
 

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pianobar

Det er ingen menneskerett å brette ut privatlivet til barna sine på en podcast. Særlig ikke ting som er så omveltende som en skilsmisse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pianobar skrev (19 minutter siden):

Det er ingen menneskerett å brette ut privatlivet til barna sine på en podcast. Særlig ikke ting som er så omveltende som en skilsmisse

Men det var jo allerede offentligjort var det ikke? Helle Oslo kunne jo lese om det på Jordel. Da er jo det og bekrefte de "riktige" ryktene det samme som å avkrefte alle de falske ryktene, som jeg kan forstå man har et behov for om du (og barna dine) står mitt i deres livs krise og helle internett er full av mer eller mindre sanne rykter om familien. Hadde forstått kommentaren din om hun hadde brukt en hell episode til og lege ut om detaljer, men det og kjapt kommentere ryktene som allerede finnes synes jeg er helt innafor. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal selvsagt få eie sin egen historie. 

De er tøffe med andre i podcasten, men slik jeg ser det, er det som regel med rette. en antagelse fra min side er at dersom en av de ble tatt med buksene nede hadde de også tålt "harselering". 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HarryDotter skrev (1 time siden):

Hun har åpnet seg om årsaken til bruddet. Det var utroskap. Hele norge får vite om det som har skjedd på privaten hos dem. Lurer på hvor kule barna føler seg på skolen etter dette. Da henger man ut partneren sin. Ikke fordi jeg har vondt av gubben. Han dreit seg ut. Men hun har jo annen familie som må leve med at alle vet hva som skjedde.

Spiller ingen rolle om hun bruker det som underholdning eller ei. Hun brettet ut offentlig, noe de burde ordnet seg imellom på hjemmebane.

Ja, men de hadde vel skjønt det uansett når pappaen allerede har ny dame øiksom

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
Orly skrev (5 minutter siden):

Ja, men de hadde vel skjønt det uansett når pappaen allerede har ny dame øiksom

Det spiller ingen rolle hvordan og hva de finner ut hjemme med egen far og mor. Det i seg selv kan ødelegge barn. Det barn ALDRI NOENSINNE skal måtte oppleve, er at hele norge får vite detaljene i et opprivende brudd på hjemmebane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HarryDotter skrev (1 minutt siden):

Det spiller ingen rolle hvordan og hva de finner ut hjemme med egen far og mor. Det i seg selv kan ødelegge barn. Det barn ALDRI NOENSINNE skal måtte oppleve, er at hele norge får vite detaljene i et opprivende brudd på hjemmebane.

Hvilke detaljer?

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
Marriet skrev (41 minutter siden):

En antagelse fra min side er at dersom en av de ble tatt med buksene nede hadde de også tålt "harselering". 

Min erfaring sier det motsatte. Anne Kat gikk ut i media og forklarte hvor opprivende og vondt det var at folk ikke viste henne empati du hun stod frem med øyesykdommen sin. De som er størst i kjeften mot andre, takler ofte svært dårlig kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HarryDotter skrev (5 minutter siden):

Det spiller ingen rolle hvordan og hva de finner ut hjemme med egen far og mor. Det i seg selv kan ødelegge barn. Det barn ALDRI NOENSINNE skal måtte oppleve, er at hele norge får vite detaljene i et opprivende brudd på hjemmebane.

Hvilke detaljer mener du? Trenger ikke å rope!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ville dere forresten forsvart en fyr som Atle Antonsen eller Harald Eia dersom en av dem hadde åpnet seg om skillsmisse og utroskap på podcast eller Tv? Slik Tussvik nå forsvares altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, HarryDotter said:

Detaljer som i at pappa har vært bortpå og pult andre damer?

Men det har jo da altså ikke skjedd, som flere her prøver å fortelle deg. Kjære vene. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HarryDotter skrev (18 minutter siden):

Ville dere forresten forsvart en fyr som Atle Antonsen eller Harald Eia dersom en av dem hadde åpnet seg om skillsmisse og utroskap på podcast eller Tv? Slik Tussvik nå forsvares altså.

Åpnet seg? Det lille som er sagt er helt innafor, uansett hvem det kommer fra

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Licorne skrev (4 timer siden):

Dette er noe av det jævligste jeg har lest. Skammelig å legge dette på henne. Er så lei av å lese «Altså, hun har barn!!!» når det er Martin som har valgt å ødelegge sin egen familie og som har løyet til både Sigrid og disse stakkars barna i flere år - også skal Sigrid bli tvunget til å holde kjeft? Sigrid er nedrig ? Sigrid er patetisk? Nei, ass. Folk som legger slik skam på en partner som har blitt ført bak lyset er patetisk og nedrig. 

Er så enig med deg, skulle gitt deg en million tomler opp.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 hours ago, HarryDotter said:

Detaljer som i at pappa har vært bortpå og pult andre damer?

Jeg tror du har misforstått hva Sigrid faktisk har sagt. 

Alt som blir skrevet i denne tråden ang. hva som har skjedd har kommet fra Jodel og diverse andre steder. Oslo er også en liten by, og mediabransjen enda mindre.

Sigrid har aldri gitt detaljer. Hun har faktisk sagt veldig veldig lite, og hun har også svart Lisa på podcast "det vil jeg ikke svare på".

Det Sigrid har sagt er at hun er ført bak lyset av en mann hun elsker. Og (jeg husker ikke ordrett hvordan det ble sagt) at hun ikke har et valg om å kjempe for kjærligheten. Som alle forstår mellom linjene var betyr. Det er også tydelig at hun har det veldig vondt, men hun har aldri gitt noen detaljer eller sagt noe stygt om Martin. 

Jeg beundrer Sigrid veldig for hvordan hun har stått i dette, og jeg er helt sikkert på at hun har gode samtaler med barna, tilpasset deres alder. Det har vi heller ingenting med. 

Så kan man jo spørre, hvordan skulle hun ellers respondert? "Alle" har lest på Jodel, her har det vært skrevet metervis om saken, og hun måtte være borte fra podkasten et par uker. Det hadde vært enda mer spekulasjoner og ryktespredning om hun ikke anerkjente noe som helst.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker at damene blir sett på som de som gjør dumme ting og Det mennene har gjort forsvinner i det. 
bra gjort 👏🏼👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...