Gå til innhold

Tusvik & Tønne


Viking-girl

Anbefalte innlegg

Oida skrev (43 minutter siden):

Jeg foreslår du puster med magen og leser innlegget du siterte på nytt. Jeg har ikke påstått at hun var frustrert,sint eller for den del gråtkvalt i podden. Mitt innlegg var svar til en bruker som påsto hun ikke hadde uttalt seg om saken på podden. Ordene "ordene frustrasjon og sinne" har du dratt fullstendigut av kontekst, da de var i satt i sammenheng med samlivsbrudd generelt og ikke Tusvik spesielt.

Det jeg derimot påpekte i innlegget var hensynet til barna i denne situasjonen. Barn som er så store at de skjønner og forstår hva som skjer bør slippe at foreldrenes brudd blir diskutert i en podcast.

Det siste avsnittet her 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett Jodel til Oslo som hometown, sjekk kanalene kjendisnorge eller phungfolket, der får dere all sladder dere vil ha isteden for å mase om PM her…  Skjønner hvilket rykte som nå også har nådd denne tråden, dere finner det på Jodel. 

Endret av Marimekkoen
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (2 timer siden):

MJ og den anonyme nye kjæresten som liksom ingen vet hvem er bor også sammen.

Wow, de har virkelig gått inn for å få dette til å fungere. Får håpe de holder sammen nå da og ikke velger utroskap som eneste løsning neste gang også

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luckie skrev (3 timer siden):

Fint å gå fra den ene dama og rett til den andre da🤪

Mange gjør det både kvinner og menn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rykter om at hun er gravid stemmer ikke. Slutt å spre det please. 
Ikke på PM heller. Det er ikke sant.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (22 minutter siden):

Rykter om at hun er gravid stemmer ikke. Slutt å spre det please. 
Ikke på PM heller. Det er ikke sant.

Enig.

Dette vet vi ingenting om.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (3 timer siden):

Rykter om at hun er gravid stemmer ikke. Slutt å spre det please. 
Ikke på PM heller. Det er ikke sant.

Enig! Rapporterte dette tidlig, for ryktespredning er ikke tillatt på pm heller. Var i alle fall ikke det før. Brukere som starter med "pm for mer info" burde få seg en skrape eller bli kastet ut. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (På 12.10.2021 den 12.53):

Barna skal da få ha pappaen sin selv om han har vært utro. Og hvor mye skal barna blandes inn i hva som har skjedd egentlig?  Poenget er at hele Norge vet om det, barna burde slippe å deale med at alle vet. 

Tror du virkelig barna dealer med det? Det tror ikke jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O Rakel skrev (1 time siden):

Tror du virkelig barna dealer med det? Det tror ikke jeg. 

Jeg håper de slipper 🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Licorne skrev (1 time siden):

Dette er noe av det jævligste jeg har lest. Skammelig å legge dette på henne. Er så lei av å lese «Altså, hun har barn!!!» når det er Martin som har valgt å ødelegge sin egen familie og som har løyet til både Sigrid og disse stakkars barna i flere år - også skal Sigrid bli tvunget til å holde kjeft? Sigrid er nedrig ? Sigrid er patetisk? Nei, ass. Folk som legger slik skam på en partner som har blitt ført bak lyset er patetisk og nedrig. 

Folk skriver de utroligste ting om influensere som har barn, og det argumenteres for hvorfor det er lov. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...