Gå til innhold

Meghan Markle's bitre familiemedlemmer


SøtMelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nygifte Meghans søster kritiserer henne offentlig, fra rullestolen sin:

https://www.google.no/amp/s/www.townandcountrymag.com/society/tradition/amp14408613/samantha-grant-meghan-markle-half-sister-facts/

Hva slags konsekvenser kan oppstå? 

Anonymkode: f3621...353

Pinlige familiemiddager i fremtiden? :vetikke:

Anonymkode: 642c9...2bf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott at Megan Markle flytter til en annen verdensdel enn den fæle familien hennes. Det virker jo som de bare er bitre fordi hun ikke har delt ut penger og sørget for at ingen av dem trenger å jobbe.

Anonymkode: 8e0ea...28e

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nygifte Meghans søster kritiserer henne offentlig, fra rullestolen sin:

https://www.google.no/amp/s/www.townandcountrymag.com/society/tradition/amp14408613/samantha-grant-meghan-markle-half-sister-facts/

Hva slags konsekvenser kan oppstå? 

Anonymkode: f3621...353

Stakkars hertuginnen av Sussex. Dessverre kan ingen velge sin familie. Håper hun får fred fra dem, men de gjør vel det de kan for å komme i media og suge penger og berømmelse til seg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kegans søster er en skikkelig hurpe. Men hvorfor nevner du rollstolen? Hva har den md saken å gjøre?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Familien på farens side virker skikkelig trashy. De sladrer til media om henne, og de kom til England selv om de ikke var invitert i bryllupet! Tror de skulle være med på Good Morning Britain. Snakk om å selge familie ryktet for noen slanter da. Alle syns de er patetiske. 

Anonymkode: 469e2...3d7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hulderen skrev:

Kegans søster er en skikkelig hurpe. Men hvorfor nevner du rollstolen? Hva har den md saken å gjøre?

Var vel ikke nødvendig å ha det med, men det var hva jeg så og leste. 

Anonymkode: f3621...353

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Honey Dew skrev:

Enig, men enkelte familier gjør hva de kan for å komme i rampelyset. Ofte på bekostning av sine barn

Ja, dessverre :-(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
På 19.5.2018 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Familien på farens side virker skikkelig trashy. De sladrer til media om henne, og de kom til England selv om de ikke var invitert i bryllupet! Tror de skulle være med på Good Morning Britain. Snakk om å selge familie ryktet for noen slanter da. Alle syns de er patetiske. 

Anonymkode: 469e2...3d7

Tydeligvis også på morens side, da hun er eneste invitert av familie (bortsett fra faren). 

Endret av Mattie16
Endret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid78

Jeg synes så utrolig synd på henne som må forholde seg til en sånn familie som det der. De lager så mye idioti rundt henne, og det kan ikke være lett på noe som helst måte. Første gangen jeg la merke til familien der, var etter Prins Harry hadde uttalt i et intervju at familiens hans var som familien hun aldri hadde hatt. Jeg forstår det sitatet mer og mer når jeg leser om den gjengen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingrid78 skrev:

Jeg synes så utrolig synd på henne som må forholde seg til en sånn familie som det der. De lager så mye idioti rundt henne, og det kan ikke være lett på noe som helst måte. Første gangen jeg la merke til familien der, var etter Prins Harry hadde uttalt i et intervju at familiens hans var som familien hun aldri hadde hatt. Jeg forstår det sitatet mer og mer når jeg leser om den gjengen der.

Enig. De er rett og slett en byrde og et helvette å ha med å gjøre..

Halvsøsknene kommer nok aldri til å hvile, i sin hunger etter å ødelegge for Meghan..

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet lite om denne familien, og jeg synes det er litt rart å lese så bastante meninger om at Meghan er pen og derfor må hun visst være perfekt på alle områder. Kanskje det er riktig, men hvordan kan vi vite det? Et vakkert ansikt og et pent smil forteller ikke alt om en person.

Er det ikke litt rart hvis det stemmer at faren hjalp henne økonomisk i starten av karrieren hennes, men når han kom i økonomiske vansker senere, så fikk han ingen hjelp av Meghan? Og kun moren fra familien til stede, og ingen venner av henne fra barndommen/oppveksten var der, kun en gjeng celebriteter.

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sisti
1 hour ago, Chaya said:

Jeg vet lite om denne familien, og jeg synes det er litt rart å lese så bastante meninger om at Meghan er pen og derfor må hun visst være perfekt på alle områder. Kanskje det er riktig, men hvordan kan vi vite det? Et vakkert ansikt og et pent smil forteller ikke alt om en person.

Er det ikke litt rart hvis det stemmer at faren hjalp henne økonomisk i starten av karrieren hennes, men når han kom i økonomiske vansker senere, så fikk han ingen hjelp av Meghan? Og kun moren fra familien til stede, og ingen venner av henne fra barndommen/oppveksten var der, kun en gjeng celebriteter.

 

Er det nå så rart? Å komme i økonomiske vanskeligheter når man i utgangspunktet har hatt en ok økonomisk situasjon er jo et tegn på at man har tatt noen veldig dumme valg. Å forvente at datteren skal rydde opp i ens eget rot er også et tegn på at man kanskje ikke har et veldig godt og sunt far-datter forhold. Det er ikke normalt å forvente sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sisti skrev:

Er det nå så rart? Å komme i økonomiske vanskeligheter når man i utgangspunktet har hatt en ok økonomisk situasjon er jo et tegn på at man har tatt noen veldig dumme valg. Å forvente at datteren skal rydde opp i ens eget rot er også et tegn på at man kanskje ikke har et veldig godt og sunt far-datter forhold. Det er ikke normalt å forvente sånt. 

Ja, jeg synes det er rart.

Hvis faren min hadde hjulpet meg økonomisk tidligere, og han fikk problemer mens jeg tjente godt (i den stillingen han hadde bidratt til at jeg fikk) så hadde jeg hjulpet ham. Det ble skrevet at faren hennes fikk økonomiske problemer fordi han hadde bidratt i så stor grad til å hjelpe datteren, men hvor mye av dette som stemmer med virkeligheten, kan ikke jeg svare på.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
Just now, Chaya said:

Ja, jeg synes det er rart.

Hvis faren min hadde hjulpet meg økonomisk tidligere, og han fikk problemer mens jeg tjente godt (i den stillingen han hadde bidratt til at jeg fikk) så hadde jeg hjulpet ham. Det ble skrevet at faren hennes fikk økonomiske problemer fordi han hadde bidratt i så stor grad til å hjelpe datteren, men hvor mye av dette som stemmer med virkeligheten, kan ikke jeg svare på.

Det kan du være sikker på at i beste fall er en veldig lite nyansert fremstilling av situasjonen. ;) Godt voksne som havner i sånne situasjoner har som regel gjort noe veldig dumt, og det skal ikke barna straffes for. Hvis hun i tillegg er vant til at familien har kultur for å sko seg på hverandre kan jeg godt forstå at hun avstår. 

Jeg hadde aldri hjulpet mine foreldre økonomisk om de havnet i store økonomiske problemer, hvertfall. Jeg er verken kynisk eller slem, men å finansiere andres dumskap er helt uaktuelt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hvis faren din hadde hjulpet deg under utdanning/karriere, så hadde du ikke gitt noe tilbake?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Chaya skrev:

Så hvis faren din hadde hjulpet deg under utdanning/karriere, så hadde du ikke gitt noe tilbake?

Så du vet alt om hennes og farens økonomi? 

Dette er KG damer i et nøtteskall. Dere tror på alt dere leser i media og blir eksperter på mennesker dere ikke vet en dritt om. Skjerp deg. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti
13 minutter siden, Chaya said:

Så hvis faren din hadde hjulpet deg under utdanning/karriere, så hadde du ikke gitt noe tilbake?

Ikke hvis han hadde sløst bort pengene sine (høyt forbruk, investert i noe tåpelig, kriminalitet, gitt de vekk til andre søsken, gambling og den type ting), nei. Og det er jo den mest sannsynlige årsaken. Og hadde min far greid å rote seg opp i sånt trøbbel hadde det mest sannsynlig vært andre egenskaper ved han som også hadde gjort det vanskelig å hjelpe han. Dårlig ansvarsfølelse for eksempel, og en innbilning om at andre skal rydde opp i eget rot. Har man vokst opp med noe sånt er det begrenset hvor lenge man holder ut. 

Barn er ikke et investeringsprosjekt man kan forvente å spytte litt penger i når de utdanner seg, og så få ubetinget tilbake når man er gammel og vil gjøre tåpelige valg. Det er ikke så vanskelig å beholde pengene sine, så noe rart har jo skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FrodeF skrev:

Så du vet alt om hennes og farens økonomi? 

Dette er KG damer i et nøtteskall. Dere tror på alt dere leser i media og blir eksperter på mennesker dere ikke vet en dritt om. Skjerp deg. 

Jeg synes du med fordel kan skjerpe deg selv. I tillegg kan du lese det jeg har postet en gang til. Der står det at jeg vet lite om familien, og at jeg derfor reagerer på den bastante, ensidige oppfatningen enkelte har.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...