Gå til innhold

Meghan Markle's bitre familiemedlemmer


SøtMelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Virker bitter og sjalue 🙄 Vil de ha mye penger, så må de jobbe for det. Ikke bare sitte med gjeipen i fanget og sutre. Er ikke bra å ha slike mennesker i livet sitt.

Meghan er veldig pen :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i følge mediene er det akkurat som du skriver, men den fulle sannheten kjenner bare de det angår.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Pås skrev:

Ja, i følge mediene er det akkurat som du skriver, men den fulle sannheten kjenner bare de det angår.

Meghan skal ha hatt lite kontakt med sine halvsøsken i oppveksten, i følge henne selv. Nå der i mot dukker de opp, og gjør nærmest krav på det hun selv har bygget opp😊 De gjør alt for å sverte henne nå, og innser ikke at hun faktisk hadde et liv og en karriære før kongehusets inntog..

Misunnelige mennesker er noe av det styggeste som finnes, og skjønner godt at Meghan og Harry skjermer seg fra dem..

Håper de sitter fint i sin egenkomponerte gjørme, mens Meghan følger hjertet sitt :)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss husker nok far til Mette Marit. Han var seg selv, men han ble også (mis)brukt av mediene. Hadde ingen kommunisert han videre, hadde veldig få visst hvem han var. 

En plante vokser bare frem om noen gir den næring. Det sitter folk og tjener penger på disse familiemdlemmene :( mer drama gir mer penger... 

 

 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Honey Dew skrev:

Det er slike i hver familie

Ikke i min familie heldigvis :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
3 timer siden, SøtMelon skrev:

Meghan skal ha hatt lite kontakt med sine halvsøsken i oppveksten, i følge henne selv. Nå der i mot dukker de opp, og gjør nærmest krav på det hun selv har bygget opp😊 De gjør alt for å sverte henne nå, og innser ikke at hun faktisk hadde et liv og en karriære før kongehusets inntog..

Misunnelige mennesker er noe av det styggeste som finnes, og skjønner godt at Meghan og Harry skjermer seg fra dem..

Håper de sitter fint i sin egenkomponerte gjørme, mens Meghan følger hjertet sitt :)

Jeg liker også Meghan Markle. Men der synes jeg du var hard. Er det slike holdninger du har til syke og fattige generelt? Jeg er enig med Pås, her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner nå å skjønne hvorfor Harry sa at hans familie var en familie som Meghan aldri hadde. Den første kommentaren familien reagerte på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Pås skrev:

Ja, i følge mediene er det akkurat som du skriver, men den fulle sannheten kjenner bare de det angår.

Synes de skal la henne være i fred jeg. Hun plager ingen..

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, sonush skrev:

Begynner nå å skjønne hvorfor Harry sa at hans familie var en familie som Meghan aldri hadde. Den første kommentaren familien reagerte på.

Familien på morsiden virker som en fin og trivelig gjeng, Meghan har ikke kontakt med dem heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker115236

Syns det er mer trist at mediene publiserer det halvsøsteren sier. Det er jo kjent at halvsøsteren har MS, og personlighetsforandringer er et vanlig symptom på MS. Får og inntrykk av at hun har kommet langt i sykdommen siden hun sitter i rullestol. Etter flere av utsagnene til halvsøsteren overrasker det meg ikke at det kan være situasjonen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, ElizabethTaylor skrev:

Syns det er mer trist at mediene publiserer det halvsøsteren sier. Det er jo kjent at halvsøsteren har MS, og personlighetsforandringer er et vanlig symptom på MS. Får og inntrykk av at hun har kommet langt i sykdommen siden hun sitter i rullestol. Etter flere av utsagnene til halvsøsteren overrasker det meg ikke at det kan være situasjonen her.

Jeg har tenkt det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ElizabethTaylor skrev:

Syns det er mer trist at mediene publiserer det halvsøsteren sier. Det er jo kjent at halvsøsteren har MS, og personlighetsforandringer er et vanlig symptom på MS. Får og inntrykk av at hun har kommet langt i sykdommen siden hun sitter i rullestol. Etter flere av utsagnene til halvsøsteren overrasker det meg ikke at det kan være situasjonen her.

Broren har også 'stått frem', han og konen er kjent av politiet for husbråk, virker helt klart ikke helt god i toppen han heller! (Ok, jeg sladrer...) jeg har troverdig informasjon herfra... 😉https://www.thesun.co.uk/news/2623248/thomas-markle-jr-meghan-markle-brother-prince-harry-engaged-family-wedding-invite/

Endret av Pås
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er familien hennes på begge sider dysfunksjonell, så er det stor sjanse for at også Rachel Meghan Engelsson er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, O.G. skrev:

Er familien hennes på begge sider dysfunksjonell, så er det stor sjanse for at også Rachel Meghan Engelsson er det.

Nei, broren og søsteren er begge fra faren sin side! Nei, gir meg nå, pinlig å vite så mye om Meghan Markle...😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Pås skrev:

Nei, broren og søsteren er begge fra faren sin side! Nei, gir meg nå, pinlig å vite så mye om Meghan Markle...😂

Hehe. Samme her. Visste ikke om showet suits engang, før november. Så alle sesongene på to uker. Sjekker inn fra tid til annen og får med meg nye ting fra bryllupsplanlegging. Syns det er dumt at jeg har arbeidshelg 19.mai. 

Og jeg er ikke spesielt opptatt av britiske kongelige engang 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meghan og prinsen ligner på hverandre, eller hva? Akkurat som kronprinsen vår og fruen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
27 minutter siden, T-Rex skrev:

Meghan og prinsen ligner på hverandre, eller hva? Akkurat som kronprinsen vår og fruen.

Ja, selv om de har helt ulike farger. De har samme form på nesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...