Gå til innhold

Meghan Markle's bitre familiemedlemmer


SøtMelon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til dere som reagerer på at alt gikk så fort frem, så gikk det bare et halvt år fra kongehuset delte at Kate og William forlovet seg til de måtte gifte seg. November 2010-april 2011. Harry og Meghan forlovet seg November 2017 og giftet seg (som alle vet) mai 2018. 

Greit nok hadde Kate og William kjent hverandre lengre siden de studerte sammen og hadde et av-og-på forhold i flere år. Meghan og Harry hadde sin første date sommeren 2016. 

Det britiske kongehuset er et konservativt kongehus. De som har fulgt dokumentarer om livet til Diana eller Queen Elizabeth vet det. Det kan godt hende at det unge paret ble "tvunget" til å fremskynde giftemålet for alt vi vet. Meghan er 36, akkurat som Kate. Jeg regner med de ønsker seg barn. For alt vi vet kan de ha fått beskjed om å kjappe seg om de skal få det til. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
33 minutter siden, tirben skrev:

Vet dere hvem som er hennes venner da? Så i hvertfall presentert venninner som var i bryllupet, som hadde kjent Meghan i 15-16 år. Og om hun har gamle venner der, så går kanskje de under radaren, for vi legger jo mest merke til de kjente. 

Om jeg er dere og om oss vet hvem som er hennes venner? Hvordan skal det gå for seg når man ikke kjenner damen? Mitt spørsmål var vel mer retorisk, i denne sammenhengen i alle fall. Det blir luftet mange korttenkte meninger i en slik sladdertråd som dette, derfor spørsmålet. I tillegg følger jeg dårlig med på prinsebrylluper og eier ikke evne til å Google etter stoff som angår meg såpass lite 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Milio said:

Greit nok hadde Kate og William kjent hverandre lengre siden de studerte sammen og hadde et av-og-på forhold i flere år. Meghan og Harry hadde sin første date sommeren 2016. 

 

Greit nok? Det er jo en ekstrem forskjell mellom to stykker som har hatt et forhold i ti år, og to som gifter seg etter en blind date for 22 måneder siden?

Katie er hel ved, håper vi kan si det samme om Meghan om noen år, men har mine tvil...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Speedmaster skrev:

Greit nok? Det er jo en ekstrem forskjell mellom to stykker som har hatt et forhold i ti år, og to som gifter seg etter en blind date for 22 måneder siden?

Katie er hel ved, håper vi kan si det samme om Meghan om noen år, men har mine tvil...

Har ikke sagt noe annet. Jeg slo et slag for Kate og William, for det er faktisk noe annet å ha vært sammen lenge. Men man må også huske at Kate og William var i 20-årene. Dessuten har det vel vært litt press på Harry om ikke han skulle finne seg en snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
1 time siden, Nobile skrev:

Veldig spesielt å snakke så stygt om sin egen datter, selv om det skulle være sant. Man kan begynne å lure på hvorfor barna er blitt slik? Hvem kom først, høna eller egget? Og hvorfor skulle datteren være rasist, helt ut i det blå? 

Hadde det vært mitt voksne barn ville jeg nå prøvd å forklare den negative oppførselen, ikke utlevert sånn til media. Høres ut som hun ikke er glad i sine egne barn. Huff så tragisk, skjønner mer og mer hvilket galehus Meghan rømmer fra.

Endret av Mattie16
Endret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, hvorfor ble ikke familien på morssiden invitert? De har ikke snakket om henne. Hva med de ut av Harry's familie som ikke ble invitert? For meg så det mer ut som et nettverksmøte med mat (dirt burger og pizza) i stedet for det familiebrullypet de rente rundt og sa de ville ha. Er vel så enkelt som at de der familiemedlemmene ikke kan hjelpe H&M videre med merkebyggingen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hvit.rose skrev:

Veldig spesielt å snakke så stygt om sin egen datter, selv om det skulle være sant. Man kan begynne å lure på hvorfor barna er blitt slik? Hvem kom først, høna eller egget? Og hvorfor skulle datteren være rasist, helt ut i det blå? 

Hadde det vært mitt voksne barn ville jeg nå prøvd å forklare den negative oppførselen, ikke utlevert sånn til media. Høres ut som hun ikke er glad i sine egne barn. Huff så tragisk, skjønner mer og mer hvilket galehus Meghan rømmer fra.

Synes det er bra at moren tar avstand fra slik oppførsel.

Barna gjør ikke akkurat stas på familien :)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, SøtMelon skrev:

Å invitere dem i bryllupet, var vel den store drømmen for disse. De ville blitt gratispassasjerer inn i rampelyset, og sko seg på Meghans suksess.

Å gi dem ytterligere mer oppmerksomhet, ville være som å mate trollet :) Håper Meghan ALDRI gjør det, da de nok ikke vil komme til å gi seg..

Meghan er gift nå, og vil som alle andre fokusere på kjærligheten. De skal vel også ha barn, og utføre en rekke kongelige plikter.. Det blir travelt og mer enn nok å tenke på :) 

Halvsøsknene må gi slipp nå, og finne seg en hobby :fnise:

Helt enig ☺

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingrid78
På 21.5.2018 den 5.15, Chaya skrev:

Jeg vet lite om denne familien, og jeg synes det er litt rart å lese så bastante meninger om at Meghan er pen og derfor må hun visst være perfekt på alle områder. Kanskje det er riktig, men hvordan kan vi vite det? Et vakkert ansikt og et pent smil forteller ikke alt om en person.

Er det ikke litt rart hvis det stemmer at faren hjalp henne økonomisk i starten av karrieren hennes, men når han kom i økonomiske vansker senere, så fikk han ingen hjelp av Meghan? Og kun moren fra familien til stede, og ingen venner av henne fra barndommen/oppveksten var der, kun en gjeng celebriteter.

 

Det er vel ingen her inne som har sagt hun er perfekt. Hun er pen ja, veldig pen. Men ingen er perfekte. Ei heller henne. Men det gir likevel ikke familien der rett til å oppføre seg som de gjør. Mange av de har ikke hatt kontakt på årevis, de er halvkriminelle og rett og slett ufyselige mennesker sånn som de holder på i media. Og da er det jo ikke rart at hun velger å holde dem på avstand også nå i den situasjonen hun er i. Kanskje enda mer da enn før og. Hva som har skjedd mellom henne og faren hennes i forhold til økonomi, er det kun de to som kan svare på. Ingen andre. Alt annet blir bare spekulasjoner. Det er forresten ikke alle som har barndomsvenner heller den dagen de gifter seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, O.G. skrev:

Nja, hvorfor ble ikke familien på morssiden invitert? De har ikke snakket om henne. Hva med de ut av Harry's familie som ikke ble invitert? For meg så det mer ut som et nettverksmøte med mat (dirt burger og pizza) i stedet for det familiebrullypet de rente rundt og sa de ville ha. Er vel så enkelt som at de der familiemedlemmene ikke kan hjelpe H&M videre med merkebyggingen sin. 

Harry inviterte vel sin nære familie? Eller hvem savnet du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tirben skrev:

Harry inviterte vel sin nære familie? Eller hvem savnet du?

Hvor er hennes familie på morsiden? De laget ikke noe kvalm. Og nei, var mange som manglet av BRF, folk som er på Sandringham i julen og som det er naturlig å invitere i bryllup. De ble byttet ut med kjendisvenner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, SøtMelon skrev:

Synes det er bra at moren tar avstand fra slik oppførsel.

Barna gjør ikke akkurat stas på familien :)

Og søsteren er fratatt sin egen datter, og slenger dritt om henne i sosiale medier. Så hennes egen datter vil heller ikke ha kontakt med Meghans halvsøster. Litt merkelig når hennes, mor, far og datter tar avstand fra henne. Da må man vel tro at det er noe rart med henne. 

Endret av tirben
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Hvor er hennes familie på morsiden? De laget ikke noe kvalm. Og nei, var mange som manglet av BRF, folk som er på Sandringham i julen og som det er naturlig å invitere i bryllup. De ble byttet ut med kjendisvenner...

Jeg spør hvem? Jeg så at alle de nærmeste i Harrys familie både på Windsorslekten og Spencerfamilien var der, så kan du si hvem som ikke var der?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tirben skrev:

Jeg spør hvem? Jeg så at alle de nærmeste i Harrys familie både på Windsorslekten og Spencerfamilien var der, så kan du si hvem som ikke var der?

F.eks Lady Amelia Windsor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, O.G. skrev:

F.eks Lady Amelia Windsor. 

Hun er vel ikke nær slektning akkurat! Hva er hun, tremenning eller blir det firmenning?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
21 timer siden, O.G. skrev:

Nja, hvorfor ble ikke familien på morssiden invitert? De har ikke snakket om henne. Hva med de ut av Harry's familie som ikke ble invitert? For meg så det mer ut som et nettverksmøte med mat (dirt burger og pizza) i stedet for det familiebrullypet de rente rundt og sa de ville ha. Er vel så enkelt som at de der familiemedlemmene ikke kan hjelpe H&M videre med merkebyggingen sin. 

Hvordan vet du at de ikke ble det? Media har fokus på de kjente gjestene. Om du begynner å telle vil du raskt se at det ikke var en stor prosentdel kjendiser blant de 600 gjestene. I tillegg må man ta med i betraktningen at en del av kjendisene i bryllupet var tidligere kolleger av Meghan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, tirben skrev:

Hun er vel ikke nær slektning akkurat! Hva er hun, tremenning eller blir det firmenning?

Hun er en del av kongefamilien og Harry vokste opp med henne. 

8 minutter siden, blåbærpike skrev:

Hvordan vet du at de ikke ble det? Media har fokus på de kjente gjestene. Om du begynner å telle vil du raskt se at det ikke var en stor prosentdel kjendiser blant de 600 gjestene. I tillegg må man ta med i betraktningen at en del av kjendisene i bryllupet var tidligere kolleger av Meghan. 

Fordi det ble skrevet om det i engelsk media.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

Hvor er hennes familie på morsiden? De laget ikke noe kvalm. Og nei, var mange som manglet av BRF, folk som er på Sandringham i julen og som det er naturlig å invitere i bryllup. De ble byttet ut med kjendisvenner...

Er vel godt mulig moren ikke har noe særlig familie? På morssiden min er jeg enebarn, samme er min mor og begge hennes foreldre er døde. Det er altså ingen besteforeldre, tanter/onkler, søsken eller kusiner/fettere på den ene siden av familien min.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...